Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12461 til 12480 af 20009
-
hvad lægger man mest vægt på?
Forumindlæghvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om?? -
Hjælp mig, please!!! :)
Forumindlægjeg har lavet en tysk stil, men jeg er ikke så god til sådan noget med at rette den for fejl, er der nogen af jer kloge folk, som er vil hjælpe mig med det? :) -
Terminsprøve
ForumindlægHej:) Jeg skal til terminsprøve i morgen i tysk, og så ville jeg blot høre, om der nogen ting man specielt skal øve sig på? F.eks., konjuktiv og sådanne ting:) -
Et par råd med på vejen?
ForumindlægHey!Er der ikke nogen som har nogle gode råd til hvordan man klarer sig igennem tyskeksamen? Har I nogle gode tyske sætninger?Håber I kan hjælpe mig! -
Der blaue brief opgave 2/3 !??
ForumindlægHej. Er der nogen der eventuelt har lavet opgave 2 eller/og 3 der hører til i opgavesættet fra tysk skriftlig eksamen august 2004 ? -
Oversættelse
Forumindlæghej nogen der vil hjælpe mig med en tysk oversættelse.det er kun en lille artikel på 10 linier.hpber virkelig der er noget der vil hjælpe mig!! -
HASTER MEGET
ForumindlægForsangeren fra Nena (Det tyske band. bl.a. kendt for sangen 99 luftbalons) gik sole, men hvad lavede hun så? Og hvad laver hun nu? -
to ord?
Forumindlæghey.. kan ikke finde de her to ord; lønstigning og godkendt på tysk? Her mener jeg godkendt af en person eller fabrik? -
wettervorhersage?
Forumindlæghej jeg skal lave en vejret udsigt på tysk! men ved ikke hvordan jeg skal starte nogen kan hjælpe? -
Hej jeg vil gerne spørge om nogen har skrevet en stil om POPP UND MINGEL??
Forumindlæghej :)kan nogen hjælpe mig måske med nogle noter eller en stil om popp und mingel? tysk er ikki mit speciale :(! -
en sætning, oversættelse
Forumindlæget hurtigt spørgsmål:vi får se, hvad (der) sker. oversæt til tysk?er det: wir werden sehen, was geschieht.synes ikke, det lyder helt rigtigt,..?? -
Rapunzel oversættelse
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har en oversættelse for til imorgen og jeg har lavet den. Er dog ikke den skarpeste til tysk, så det ville være dejligt hvis jeg kunne få en til at kigge på den :) -
Oversættelse med relative pronomier
ForumindlægHej :) Jeg har kæmpede med denne tysk aflevering hele dagen, men tror bestemt ikke at den er fejlfri.. Er der en der er sød at kigge den igennem? Det ville være en kæmpe hjælp! -
aflevering
Forumindlæghei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak.. -
Hjælp til at rette kort stil?
ForumindlægHej! Jeg sidder med en kort tysk stil, som jeg meget gerne vil have hjælp til at rette. Er der nogen der har tid til det? Vh. Anne-Sofie -
En sød sjæl der vil rette et lille referat?
ForumindlægHej Er der en der vil rette et lille tysk referat på ca. 200 ord?(Jeg har kigget den igennem et par gange, så tror ikke, at der er så mange fejl) -
har skrevet en stil, som er tilimorgen, har i mulighed for at læse den igennem?
ForumindlægJeg har skrevet tysk stil, men jeg har brug for hjælp, en til at se den igennem. Er der nogen der har tid, så vil jeg bliver overlykkelig:) -
HJÆLP TIL AT RETTE STIL
Forumindlæghej er der nogen der vil hjælpe med at rette en stil på omkring 250 ord ???? (er virklig dårlig til tysk, den skal afleveres i morgen) -
Napola opgave
ForumindlægHejsa. Er der mon et klogt tyskhoved, der har mulighed for at kigge mit tysk igennem og eventuelt komme med rettelser? :-) Al hjælp bliver modtaget med kyshånd. -
Grammatik Hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har nogle problemer med det tyske grammatik. Og nu har jeg skrevet en stil. som jeg lig vil have en til at se på dette, det ville jeg være meget taknemmelig over. Det er kun 12 linjer. Tak på forhånd
