Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12461 til 12480 af 20009
  • hvad lægger man mest vægt på?

    Forumindlæg
    hvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om??
  • Hjælp mig, please!!! :)

    Forumindlæg
    jeg har lavet en tysk stil, men jeg er ikke så god til sådan noget med at rette den for fejl, er der nogen af jer kloge folk, som er vil hjælpe mig med det? :)
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg skal til terminsprøve i morgen i tysk, og så ville jeg blot høre, om der nogen ting man specielt skal øve sig på? F.eks., konjuktiv og sådanne ting:)
  • Et par råd med på vejen?

    Forumindlæg
    Hey!Er der ikke nogen som har nogle gode råd til hvordan man klarer sig igennem tyskeksamen? Har I nogle gode tyske sætninger?Håber I kan hjælpe mig!
  • Der blaue brief opgave 2/3 !??

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der eventuelt har lavet opgave 2 eller/og 3 der hører til i opgavesættet fra tysk skriftlig eksamen august 2004 ?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    hej nogen der vil hjælpe mig med en tysk oversættelse.det er kun en lille artikel på 10 linier.hpber virkelig der er noget der vil hjælpe mig!!
  • HASTER MEGET

    Forumindlæg
    Forsangeren fra Nena (Det tyske band. bl.a. kendt for sangen 99 luftbalons) gik sole, men hvad lavede hun så? Og hvad laver hun nu?
  • to ord?

    Forumindlæg
    hey.. kan ikke finde de her to ord; lønstigning og godkendt på tysk? Her mener jeg godkendt af en person eller fabrik?
  • wettervorhersage?

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en vejret udsigt på tysk! men ved ikke hvordan jeg skal starte nogen kan hjælpe?
  • Hej jeg vil gerne spørge om nogen har skrevet en stil om POPP UND MINGEL??

    Forumindlæg
    hej :)kan nogen hjælpe mig måske med nogle noter eller en stil om popp und mingel? tysk er ikki mit speciale :(!
  • en sætning, oversættelse

    Forumindlæg
    et hurtigt spørgsmål:vi får se, hvad (der) sker. oversæt til tysk?er det: wir werden sehen, was geschieht.synes ikke, det lyder helt rigtigt,..??
  • Rapunzel oversættelse

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, Jeg har en oversættelse for til imorgen og jeg har lavet den. Er dog ikke den skarpeste til tysk, så det ville være dejligt hvis jeg kunne få en til at kigge på den :)
  • Oversættelse med relative pronomier

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har kæmpede med denne tysk aflevering hele dagen, men tror bestemt ikke at den er fejlfri.. Er der en der er sød at kigge den igennem? Det ville være en kæmpe hjælp!
  • aflevering

    Forumindlæg
    hei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak..
  • Hjælp til at rette kort stil?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder med en kort tysk stil, som jeg meget gerne vil have hjælp til at rette. Er der nogen der har tid til det? Vh. Anne-Sofie
  • En sød sjæl der vil rette et lille referat?

    Forumindlæg
    Hej Er der en der vil rette et lille tysk referat på ca. 200 ord?(Jeg har kigget den igennem et par gange, så tror ikke, at der er så mange fejl)
  • har skrevet en stil, som er tilimorgen, har i mulighed for at læse den igennem?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet tysk stil, men jeg har brug for hjælp, en til at se den igennem. Er der nogen der har tid, så vil jeg bliver overlykkelig:)
  • HJÆLP TIL AT RETTE STIL

    Forumindlæg
    hej er der nogen der vil hjælpe med at rette en stil på omkring 250 ord ???? (er virklig dårlig til tysk, den skal afleveres i morgen)
  • Napola opgave

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der mon et klogt tyskhoved, der har mulighed for at kigge mit tysk igennem og eventuelt komme med rettelser? :-) Al hjælp bliver modtaget med kyshånd.
  • Grammatik Hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har nogle problemer med det tyske grammatik. Og nu har jeg skrevet en stil. som jeg lig vil have en til at se på dette, det ville jeg være meget taknemmelig over. Det er kun 12 linjer. Tak på forhånd