Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 12521 til 12540 af 23877
  • Metode ??

    Forumindlæg
    Hej ... Er der nogen der ved hvilken metode man bruger i samfundsfag når man analyserer kurver/grafer? Håber der er nogen ude der ved det vh Pendan
  • Sig altid farvel i tide - Ida Jessen

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg leder efter en analyse af Ida Jessen´s "Sig altid farvel i tide. Er der nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak - Karina :)
  • perspektivering

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har skrevet en analyse af en novelle og skal nu perspektivere. Kan jeg godt perspektivere til et digt, hvs jeg har skrevet om en novelle?
  • Drømme eller maridt af Johnny Thiedecke

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen der har notater til analyse af tekst 4: platons vurdering af demokratiet i denne bog? ;o)
  • Ananlyse af mori mestre sit liv igen psykologi

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan hjælpe mig med en analyse eller stik ord af nu mestre mori sit liv ligen
  • Herman Bang, Pernille

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal aflevere en stil om novellen Pernille af Herman Bang. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal analysere den eller hvordan jeg skal lave en indledning til den. På forhånd tak.
  • Darwin og fuglen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til AT om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om analysen af Darwin og Fuglen.. Jeg frygter lidt, at min analyse er lidt for banal og lige til.. Jeg har som de fleste andre i år, valgt emnet Darwin, hvor jeg i min redegørelse redegør for Darwins evolutionsteori med fokus på nat...
  • jeg har meget brug for hjælp...hvis det er

    Forumindlæg
    Hvis man skriver SSO om minimalisme og derfor også skal analyse skrivestilen i sin novelle på engelsk ?Kan man så skrive fortællerteknink osv ind punktet : Skrivestil ?
  • babettes gæstebud

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en analyse af filmen babettes gæstebud. men nogen som kan fortælle mig hvad Achille Papins Holdninger til livet, kærligheden og kunsten er?
  • konklusion??

    Forumindlæg
    Når man i en dansk analyse (af f.eks. novelle) skal skrive en konklusion, hvad er det så helt præcist man skal skrive dér? Og hvad er det man skriver i fortolkning? På forhånd tak :D
  • Metode: Et dukkehjem

    Forumindlæg
    Hvilken metode bruger jeg når jeg i dansk analysere bogen "Et dukkehjem" men henblik på datidens samfund?
  • Pelle Erobreren, aktant?

    Forumindlæg
    Hej alle. Håber meget i kan hjælpe mig her. Nogle der ved, om man kan analysere Pelle Erobreren ved at benytte aktantmodel, kontraktmodel, sommerfuglemodel? Mange tak :)
  • kundskabens træ (film) perspektivering

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg er nu færdig med min analyse af filmen "kundskabens træ" men jeg mangler noget at perspektivere den til så har i nogle bud?
  • Den udstoppede fugl

    Forumindlæg
    Hvordan skal teksten den udstoppede fugl af Eske K Mathiesen analyseres? I forhold til miljø og hvad fuglen er et symbol på?
  • hjælp!

    Forumindlæg
    Hej derude, Jeg skal analysere "Nedstyrtningen" af Sven Holm og tænkte på, om der var nogen der kunne give nogle hints. :D
  • Himmelrejsen...

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har analyseret Profetens Himmelrejse før? Skal nemlig til det, men det er lidt svært når man ikke forstår den. Håber i ville hjælpe....Tak på forhånd...
  • torben og marie

    Forumindlæg
    hej min veninde og mig, er i gang med at analyserer torben og marie........... nogle der kan hjælpe os med personkarakterstik og miljø??
  • Konkurrencesituation

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg sidder med en afsætningsaflevering hvor det ene spørgsmål lyder som følgende:' Analyser konkurrencesituationen for Jensen's Bøfhus Mit spørgsmål er hvordan jeg skal gøre dette? Skal man bruge Porter's five forces og analysere hele branchen eller skal...
  • Drengen med tyggegummiet

    Forumindlæg
    Heeeeej allesammen Er der nogen som har læst/analyset Drengen med tyggegummiet af benny andersen 1983? Har enormt brug for hjælp- er gået virkelig i stå.
  • Hvad hedder målgruppe?

    Forumindlæg
    Hej alle :) Når man skal analysere sig frem til en non-fiction teksts målgruppe, bruger man så ordet target group? På forhånd tak :)