Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12521 til 12540 af 65693
-
Kortfilm til mundlig eksamen(!!)
ForumindlægHej alle Jeg skal op til mundlig eksamen her om et par uger og jeg har trukket kortfilm. Jeg søger gode kortfilm med godt med fylde, og evt meget gerne analyser af de film, så jeg kan få noget inspiration. Mange tak!<3 -
Mundtlig eksamen- outline
ForumindlægHej. håber nogen der kan hjælpe mig med det her, :-) Til min mundtlig engelsk eksamen, skal jeg tale om death penalty, og jeg ved ikke hvad jeg skal skrive mere om.?? Jeg har skrevet lidt om historien bag det.. :-) ville være dejlig hvis nogen kunne hjælpe med det.. -
Haster! Gennemtjek af eksamens opgave.
ForumindlægHej alle, Jeg har en eksamens opgave som skal afleveres imorgen, har skrevet ca 900 ord. Det ville være rart hvis nogen kunne kigge på den og se for evt. fejl osv. Tror mine øjne er trætte nu, så det er sikkert meget godt med nogle friske øjne :-) -
Virksomhedsøkonomi skriftlig eksamen 2008???
ForumindlægHej. Jeg sidder med en aflevering, og kan ikke komme videre, forstår slet ikke viø overhovedet... Derfor leder jeg efter én der enten har lavet denne opgave som aflevering el. andet. Det er den der blev brugt til eksamen i 2008 i skriftlig virksomhedsøkonomi B -
eksamen-hjælp ( cis og tans-bindinger)
ForumindlægHej Skal til eksamen i kemi b nivaue. Er igang med at skrive noter til emnerne, da jeg er stødt ind i et problem. Har skrevet cis og trans-bindinger i en af mine rapport, men ikke huske hvad det er, og kan ikke finde det i noterne. Nogle der kan hjælpe hurtigst muligt. På forhånd tak -
Eksamen - fitness drejebog
ForumindlægHej, jeg står og skal aflevere en drejebog til idræts eksamen, men er lidt på bar bund i forhold til hvad den skal indeholde.. Er der nogen der hjælpe? Emnet er styrketræning. Kan man så lave et program der specificerer styrken til en sportsgren, f.eks. volley? Tak på forhånd! -
Haster - Tysk eksamen - analyse af tekst?
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til tysk eksamen imorgen, og er blevet lidt i tvivl om hvad jeg egentlig skal til fremlæggelsen af de tekster jeg har trukket idag. Er det meningen at jeg analysere dem meget grundigt og altså komme med citater osv.? eller er det ikke nødvendigt? Tak -
Dansk Mundtlig eksamen - Danmark
ForumindlægHej, jeg har trukket Danmark til mundtlig dansk eksamen. Men jeg er lidt stuck på hvad jeg skal vælge under det emne... Kunne godt tænke mig at arbejde med en novelle eller noget visuelt. Nogle ideer til hvad det kunne være? Gerne noget med massere af guf Tak på forhånd. -
NV eksamen emne
ForumindlægJeg skal til gf eksamen i fysik og naturgeografi. Jeg har valgt at arbejde med drivhusgasser og albedo, som vi har haft om i naturgeografi. Hvordan kan jeg inkludere fysik, er der et emne som ville passe ind i sammenhængen? -
ting til skr. eksamen i dansk.
Forumindlæghej - jeg tager følgende ting med til eksamen i skr. dansk i morgen.Gads lille LeksikonPolitikens ordbog med etymologiFremmedordbogSamfundsLexSociologibog (samfundsfag)Etik (religion)Hvad vil i mene at jeg mangler? -
Analyse af kortfilm Eksamen
ForumindlægI øjeblikket har vi om kortfilmen Eksamen.. filmen er lidt indviklet især temaet og symboler.. Derfor ville jeg spørger dem der har set filmen om de kunne hjælpe mig med nogen symboler og deres mening? Tak på forhånd:) -
huen efter eksamen
Forumindlæghej hvem er det der sætter huen på ens hoved? og er det lige efter eksamen? eller? -
SRP i biologi og matematik
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til nogle emner i SRP. Jeg skriver i biologi (B) og matematik (A) og har nogle emner der passer på biologi, men ved ikke hvad jeg skal skrive om i matematik.. emnerne er: - Genterapi (-på kønsdele?) - Genteknologi - Kloning - Gensplejsning - Fost... -
SE HER Psykologi eksamen imorgen
ForumindlægHej kære brugere af studieportalen =) Jeg sidder og er igang med at lave en 24 timers forberedelse til Psykologi B eksamen imorgen. Min opgave består i at lave en synopsis på baggrund af 4 artikler jeg har fået. Mit tema er: Sundhedspsykologi De 4 artikler handler kort om: 1.Positiv psykologi: M... -
24 TIMERS EKSAMEN: RENÆSSANCEN !!!!! HASTER
ForumindlægJeg søger virkelig hjælp, da jeg lige har trukket min 24 timers eksamen i historie. Jeg har trukket perioden "Renæssancen - når mennesket kommer i centrum" og er på helt bar bund. Jeg har fået 6 forskellige bilag, hvor det første omhandler middelalderens mennesketype kontra renæssance... -
Disposition til mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa, Er der måske en venlig sjæl som kunne give et par hint om det at lave en punkt-disposition til mundtlig eksamen. Jeg skal til psykologi-eksamen den 29. med baggrund i en opgave jeg har skrevet om mobning. Vi har fået nogle gode hint af vores underviser om hvor mange punkter, der er mest h... -
Biologi B mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle studieportal-brugere! Jeg skal til biologi eksamen om 1 uge, og da vi ikke rigtig har fået noget konkret info om ting vi må medbringe osv., er jeg lidt på bar bund, og tænkte, at nogen af jer måske kunne svare på mit spørgsmål :-) - Må man tage sin computer med, hvis man har notate... -
FSA matematik maj-juni 2004
ForumindlægHej. Er der nogen der har lavet en problemregning. Punkterne er: 1) papirfremstilling 2) En skoles papirforbrug 3) Papirforbrug 4) A4 og de andre Håber der er nogen der kan hjælpe. Det haster. Det kunne være super hvis nogen kunne sende mig opgaven eller sætte den ind her. -
Tips til dansk eksamen (folkeskole)
ForumindlægHey.Jeg skal til eksamen i dansk i morgen, og jeg tænkte på om der er nogen der har nogle tips til, hvordan man kommer op og scorer de høje karakterer.På forhånd tak :) -
Tæller AT som den 10. eksamen?
ForumindlægHej Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, som jeg har håber, at en sagkyndig vil svare på. Jeg er 4.g'er og er derfor fra årgang '07 - dvs., at jeg skal følge de regler, der blev fastsat på dette tidspunkt, men jeg kan ikke finde nogen bekendtgørelse, der omhandler dette: Tæller AT-eksamen s...
