Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 12541 til 12560 af 29671
  • skriftlig engelsk eksamen 2010 b-niveau

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som allerede har været oppe i skriftlig engelsk eksamen b-niveau 2010 ? Jeg ville blot høre om hvad dette års emne omhandler, så jeg evt. ville kunne forberede mig inden min skriftlige eksamen.
  • Eksamennnn..

    Forumindlæg
    Hej folkens Er der nogen som ved hvad man skal gøre til psykologi eksamen??
  • Hjælp til: De blå øjne

    Forumindlæg
    Hej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:)
  • Hører intertekstualitet under sproglige virkemidler eller under perspektivering

    Forumindlæg
    Ja overskriften siger sig selv :)
  • ?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i musik på c-niveau snart, og jeg er helt forvirret. Så spørgsmålet lyder vel: - Hvad er det de dømmer én på ? Det ville være rart, hvis der var nogen, der havde nogle notater om nogle begreber eller en idé om, hvor man kunne finde det - for jo mere jeg sidder og søger efter det, ...
  • MUSIKEKSAMEN HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til musikeksamen på c niveau tirsdag/onsdag så vil høre om der er nogle der har nogen fif med hensyn til eksamen eller nogle gode noter indenfor musikanalyse og dansk musik i 70erne. hjæææælp på forhånd tak kys og kram
  • hvordan skal synopsen se ud? historieeksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal trække til historie i morgen og midt i min forberedelse af noter osv. kommer jeg pludselig i tvivl om, hvordan en synops til historieeksamen skal se ud! Jeg har dog fået at vide, at vi ikke skal have litteraturliste med. Er det stort set de samme punkter til AT eller er der noget ...
  • Den universelle velfærdsmodel

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har besluttet at jeg vile skrive om den universelle velfærds model i forhold til det gode liv. Er den universelle velfærdsmod det gode liv eller er man gået for langt væk fra de opridelige tanker. Min problemformulering lyder: Oprindeligt var velfærdsstaten en kamp for det gode li...
  • anvendelse af metoder ?

    Forumindlæg
    jeg har trukket et emne og skal lave en synopsis og det er os ok men der er et punkt der hedder anvendte metoder og der er jeg lorst... jeg har AT bogen hvis den kan være en hjælp for mig...
  • nogle gode råd

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .(
  • KONKLUSION! til fremlæggelse!? stress

    Forumindlæg
    Jeg er rimelig stresset skal til at aflevere min projektopgave ;) Og jeg ved ikke hvordan fa'en jeg skal skal skrive den?
  • Rettelse af stil (fokus på kommaer og punktummer)

    Forumindlæg
    Hvis du er interesseret, så kontakt mig venligst over indbakken! :-) Det er kun en sides penge. Ret helst ikke på formuleringen, hvis det ikke er nødvendigt.
  • Poetic Justice!! HJÆLP skal aflevere halv 12!!!!

    Forumindlæg
    Nogle der kan skrive til mig hvad de 4 forskellige ting er.. så jeg kan putte dem ind i min stil. Er så dårlig til engelsk :( - the significance of their youthful relationship - comments on the language and the point of view - the themes - the title HJÆLP TAK!!
  • Sammenhæng ml. et retningsfelt og vektorer

    Forumindlæg
    Hej, når man tegner løsningerne for en differentialligningen i form af et retningsfelt, er der bare ikke tale om forskellige (repræsentanter for) vektorer?
  • ENGELSK METODE??

    Forumindlæg
    Hej folk. Hvad er det helt præcis man skal skrive i en AT metode??? er helt lost. kan i komme med eksempler?? :) kunne være dejligt!!
  • Engelsk A & Samf. B.. Emnevalg?

    Forumindlæg
    Hej... Håber nogle kan give noget inspiration til hvad jeg kan skrive om... Har tænkt over Identitets skabelse og growing up, hvor jeg tager udgangspunkt i Hooliganisme... Nogle andre der har forslag til spændende emner ? :)
  • Opstil/anvend model

    Forumindlæg
    Hej igen. Sidder stadig med samme opgave, og funderer nu over sidste spørgsmål. Det lyder således: Opstil en model for mediernes betydning i det politiske system i Danmark. Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvordan man opsætter en sådan model, eller bare modeller generelt, så håber virkelig på hjæ...
  • Nøgletal uden at have omsætningen?

    Forumindlæg
    Er igang med at lave en regnskabsanalyse, men har ingen omsætning og gå ud fra. Hvad gør man? Regner man kun de nøgletal der ikke står i forhold til omsætningen eller?
  • Mangler dansk tekst!

    Forumindlæg
    Hej derude! Nogle der har nogle bud, på danske tekster eller danske reklame film, som har noget indhold der har noget at gøre med danmark eller danskhed? Skal nemlig op til dansk mundligt og trak "danmark og danskhed" På forhånd tusind tak! :-)
  • Hvor mange sider? SRP?

    Forumindlæg
    Min opgave skal være på 20 sider. Jeg skriver i fysik, men jeg kommer til at overskride de 20 sider. I fysik delen er der mange regnerier, nogen der ved hvordan det forholder sig? Går man efter antal ord/tegn eller hvad?