Søgning på: analyse af digte. Resultater: 1241 til 1260 af 26633
-
Analyse
ForumindlægHej, Er der en sød sjæl, der vil læse min analyse igennem? Også skrive en kommentar om hvad du/i synes. Tak på forhånd. -
ANALYSERE
ForumindlægHej allesammen. Jeg er gået i stå i en historie opgave, Jeg skal analysere Spartacus oprøret, men jeg ved ikke hvordan jeg skal analysere det ?! Håber der er nogen der vil hjælpe! -
Analyse
ForumindlægNogle der har læst novellen Peter og Rosa af Karen Blixen, som kan analysere den eller har analyseret den og kan sende det til mig , så jeg kan få nogle inspirationer. Please hjælp mig -
analyse
ForumindlægHej igen igen :) jeg er i gang med kortfilms analyse af kortfilmen 13 Jeg har brugt en analyse model hvor jeg skal forklare sammenspillet mellem hovedepersonen selv og andre medvirkende hvordan? -
Tolkning af Piet Hein digt
ForumindlægHej allesammen hvordan ville i tolke dette digt: ”Den som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.” På forhånd tak for hjælpen -
Hjælp med, at forstå et digt
ForumindlægFørst var de søde forventninger, og stor unævnelig glæde i sælgt med skyer og stjerner og allevegne tilstede. så blev de ´levende, nære spæde selvstændige tanker to øjne der spejler månen, et hjerte der ensomt banker. småbitte fødders trippen , lød over hele huset, lyder endnu i vore hjerte vemod... -
Analyse - Fremtidsfantasier, af Georg Brandes
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har trukket "Det moderne gennembrud" til FSA, Har bare problemer med mit digt, det jeg forstår sådan ca. igenting. Fremtidsfantasier 1. Min egen Yndling vil, jeg skal blive meget stor, vokse højt, vinde Ros, sprede Dag og gøre lyst, al Aandens styg... -
Fortolkning og perspektivering af digtet BLITZ
ForumindlægHej! Jeg skal aflvere en en stil fredag d. 27/11 og er kørt lidt fast... Jeg skal fortolke digtet og perspektivere det til mediernes rolle i dag (digtet er fra 1980). Her er digtet: DER ER LINSER OVERALT DU KAN IKKE SKJULE DIG DU BLIR' SKUDT BLITZ BLITZ DER ER FOTOS AF DIG DE SIGER D... -
Analyse
Forumindlæghvad er : Indre synsvinkel & Ydre Synsvinkel. Hvad er Motiv?= tak :) -
Seamus Heaney's digte
ForumindlægHej alle ! Skal snart op i engelsk, og ville høre om der er nogen der har nogle gode facts om Seamus Heaney og hans digte 'stil'? især digtet 'digging' af heaney, har jeg problemer med at perspektere ud fra..nogle der har nogle ideer? tak på forhånd! :) -
Analyse ???
ForumindlægHej. Jeg skal analysere: ’’Hvilken betydning havde Berlinmuren for den kolde krig’’ Vores Lærer har ikke givet os de beste informationer, så er en smule i tvivl omrking analysen. skal jeg analysere kilder eller skal jeg skrive om hvilken betydning muren havde? - ford... -
Analyser
ForumindlægHej alle, Skal op til billedkunsteksamen i morgen. Og sidder lige nu og kæmper med analyser osv. Men det jeg faktisk vil have hjælp til er hvilken billeder/malerier man kna bruge til førlgende analysestrategier: Formal, -betydnings, -og socialeanalysen? Nogen som har et par billeder som ... -
Analyse
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe lidt med at analyserer denne her? Stikordsmæssigt og mere om hvad jeg kan komme ind på i den (ikke at lave hele analysen) :).... Også har jeg bare lidt en problem om hvilke slags tekst det er. https://www.theguardian.com/commentisfree/2014/mar/21/john-pilger-indigenou... -
Analyse
ForumindlægHej, Jeg har skrevet en analyse til imorgen, er der en af jer der kort vil læse den igennem og give en feedback på den. Analysen er på to sider :) I må meget gerne sende en pb, hvis i har lyst til at læse den igennem og give en feedback. På forhånd tak . -
hvordan skriver man en andmenelse af et digt
Forumindlæghvad for nogle ting skal det inholde nå man skriver en andmenelse af et digt, -
Hjælp med analyse
ForumindlægEr der en sød sjæl der evt. kunne hjælpe mig med min analyse af novellen "Fordømte her på jorden - undskyld" af Jesper Wung-Sung. :) -
analyse
ForumindlægHey jeg kan ikke helt finde ud af at tolke og analysere "Far och jag" som er skrevet af Pär Lagerkvist, kunne godt bruge noget hjælp og lign. -
Analyse
ForumindlægHej alle, er der ikke nogen af jer der har en analyse af "Gennem byen sidste gang" Af dan turéll. Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af det, på forhånd tak! -
analyse
ForumindlægEr der ikke nogen, som har været op Der gider poste deres analyse til en eksamen Hvad skal man starte med, slutte med? Hvis man fx kom op i Odyseens 6 sang? -
Analyse
ForumindlægHej. Jeg har lige analyseret en tekst på engelsk. Jeg vil høre om der er nogle, der vil læse den og give mig en respons på den. Takker på forhånd
