Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 12581 til 12600 af 23877
  • Mand og kvinde af Pierre Bonnard billedanalyse?

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret Mand og kvinde af Pierre Bonnard, som eventuelt kan sende den til mig? Skal bruge det til perspektivering. Tak på forhånd.
  • Franz Kafka, the penal colony

    Forumindlæg
    engelsk tekst analyse: Hvorfor er hans karakterer (personer) i novellen the penal colony anonyme?
  • RELIGION B!! Metoder!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til AT eksamen, og skal analysere nogen udpluk fra Den Nye testamente. Hvad for nogle metoder vil i anbefale at bruge i denne sammenhæng?
  • Analyseproblem

    Forumindlæg
    Hej Jeg ved stadig ikke helt præcist hvad et motiv er, når man fx. skal analysere noget. Kan nogen give mig en præcis forklaring på: -Tema -Motiv På forhånd mange tak.
  • bloomstaksonomi

    Forumindlæg
    Hej med jer :) Er der en som kan forklare mig helt præcis, hvordan man anvender blooms taksonomi - her med henblik på hvad de forskellige punkter som viden - forståelse - anvendelse- analyse -syntese .. skal anvendes tak!
  • Eksamen i morgen

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere "Den dansende dreng" Men kan ikke komme igang, er der nogen som har en som jeg må bruge eller finde ideer fra?
  • Hjælp til freud

    Forumindlæg
    Hej alle Tænkte på om der var nogen der havde et godt svar til spørgsmålet: Hvordan passede flapperne ind i Sigmund Freuds analyse? På forhånd tak :)
  • N.F Grundtvig

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, som kan hjælpe mig med at analysere og fortolke dette digt "Danmarks trøst" af N.F. Grundtvig Tak på forhånd Har virkelig brug for hjælp
  • De nøgne træer... personkarakteristik af holger...

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af de nøgne træer, og skal komme med en personkarakteristik af Holger. er gået lidt i stå og ville hører om nogen kunne komme med lidt inspiration...
  • Krimi/Nordic Noir og Dokumentar

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i mediefag. Vi kan enten trække Krimi/nordic Noir eller Dokumentar. Hvad ville i analyserer i de ting?
  • Vi har kun eet liv - Leif panduro

    Forumindlæg
    Er der nogen som har lavet en analyse af teksten?? da jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal skrive. Jeg har svært ved at finde et budskab og mening med teksten hjælp venligst :)
  • doriske, joniske og korintiske søjler

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville hører om der var en som havde nogle gode noter omkring dorisk, jonisk og korintisk søjler, til at analyser dem :)
  • diskurs

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en diskurs analyse af en artikel, det er første gang og jeg kan ikke finde ud af det, er der en der kan hjælpe mig..?
  • diskurs

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en diskurs analyse af en artikel, det er første gang og jeg kan ikke finde ud af det, er der en der kan hjælpe mig..?
  • Henrik og Pernille

    Forumindlæg
    Hej Nogle der har læst komedien Henrik og Pernille af Holberg ??? fra 1724, og som ligger inde med en analyse eller fortolkning ???
  • I Kurvestolen - Ulrik Thomsen

    Forumindlæg
    Hej alle, Er der nogle der kan hjælpe med en analyse eller fortolkning af Ulrik Thomsens 'I Kurvestolen'? Evt. noter .. alt kan bruges!
  • Hvilket tekstanalysemetode har jeg brugt?

    Forumindlæg
    Hej. I forbindelse med AT har jeg analyseret en tekst i spansk, som er en beretning skrevet af en tidligere kokainmisbruger. Jeg har analyseret den ved at gennemgå den kronologisk, udvælge centrale citater, og analysere hvert citat for at finde ud af drivkraften bag misbruget. Nu sidder jeg...
  • Lambert-Beers lov og Immunologi.

    Forumindlæg
    Hej, er der en der kan forklare mig hvordan man kan bruge Lambert-Beers lov i forbindelse med kvantitativ analyse af antistof eller antigen? Hvilken sammenhæng er der?
  • hvor kan man se tegn på genren i 7.a ?

    Forumindlæg
    jeg er igang med en bog analyse og jeg skal finde ud af hvad genren er af 7.a men der står også hvordan jeg kan se deet / hvordan du kan se det fatter det ik helt
  • Dansk - Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle af jer, der har et forslag til en nem og god tekst at analysere til eksamen? Jeg har fordybelsesområdet: Gamle eventyr