Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12581 til 12600 af 24089
  • Analyseringer????

    Forumindlæg
    Heeej.. Er der nogle der ved om man må tage analyseskemaer med ind til eksamen? Altså analyse til eventyr, novelle, digt osvv...?
  • Genremæssig perpektivering?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder med en analyserende artikel, hvor jeg skal lave en genremæssig perpektivering til sidst. Er der nogle der kan fortælle mig hvad det hendler om, eller give mig et godt eksempel? Tak på forhånd.
  • den stundesløse

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med analyse/fortolkning af den stundesløse? Står i en eksamenssituation, hvor jeg mangler det meget :d
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    nogen der har læst og analyseret klaus rifbjergs: haandbold og kan hjælpe mig lidt....? jeg har det grundlæggende men har ikke nok til i dybden og forståelse. hjælp ! skal til prøve!!!j
  • Biedermeor-digt?

    Forumindlæg
    Lav en analyse af digtet: Tordenvejret om natten. Overvej hvorfor det kaldes et biedermeor-digt. Hvad karakteriserer retningen: Biedermeir?
  • Kolonisering Indien

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive SRP i engelsk og historie om afkoloniseringen i Indien, og ville høre om nogen af jer har skrevet om det før (hvad har i analyseret i engelsk) og hvad kom i ind på? :)
  • fortællerens skrivemåde

    Forumindlæg
    Hej Hvordan analyserer man en fortællers skrivemåde, hvilke virkemidler skal indgå? Håber der en der har mere styr på det end jeg har, der vil hjælpe! Tak!
  • teknologi

    Forumindlæg
    jeg har analyseret nat og æd I den sammenhæng skal jeg skrive en indledning som omhandler teknologi og natur, nogle råd til hvad man kan skrive?
  • En danse på rose

    Forumindlæg
    Hej! vi skal analysere og fortolke kortfilmen/Novellefilmen en dans på roser og vil høre om nogen af jer har noget liggende, der kan bruges?
  • "Die dunkelhaarigen Kinder von Berlin"

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der er nogen der har en oversættelse/analyse af novellen "Die dunkelhaarige Kinder von Berlin" af Aysel Özakin? Knus.
  • hvad er kosmos?

    Forumindlæg
    Hej Hvordan skal jeg går i gang med analyse af den lille Rødhætte. Jeg er bar lam til at går i gang med det ,jeg miner faktisk ved ikke hvordan.
  • Søger hjælp til "macbeth"

    Forumindlæg
    Er der nogle, som kan give en hjælpende hånd til analyse af "Macbeth"? Jeg finder den temmelig svær at fortolke. KH sof20
  • de 10 stærke

    Forumindlæg
    har nogle problemer med at forstå regnskaber og er stødt på at der er 10 nøgletal man plejer at se på når man analyserer regnskab men hvad er det for nogle tal?
  • BD 11 1 86 - joyce carol oates

    Forumindlæg
    halløj Nogle der har læst og kan give et referat af teksten??? eller har noget liggende med analyse og fortolkning af teksten? Det ville være en stor hjælp! :)
  • Eksamen gl. ordning

    Forumindlæg
    Hej Hvordan foregår eksamen? Trækker man kendt/utekst tekst, hvor mange tekster kan man trække? Hvad skal man med teksten (Referere, Analysere, Kommentere, Diskutere..)?
  • Geert Hofstede

    Forumindlæg
    Hej Er der en herinde der har styr på Geert Hofstedes Kultur Dimensioner, som kan hjælpe mig med at anvende den i min analyse del?
  • DANSK:HERMAN BANG

    Forumindlæg
    Hej ! Er der nogle herinde der har læst 'Stærkest' af Herman Bang? Nogle der evt. kan hjælpe med analyse? Ag776
  • Hjælp! 24timers eksamen!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket teksten "Vaterland" af Christiane Reichart, nogen der har læst/analyseret/forstået den?
  • HJAELP DET HASTER!!

    Forumindlæg
    hej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres inat! Please :-D
  • Hjaelp det haster!!!!!

    Forumindlæg
    hej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres iaften! Please :-D