Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 12641 til 12660 af 160040
-
Stofselektion - Dansk A
ForumindlægHej SP. Jeg ønsker at spørge om betydningen af følgende spørgsmål: Der ønskes en analyse af argumentationen med fokus på bl.a. stofselektionen. Hvad er stofselektion? Det emne/materiale som afsenderen har valgt? Skal relevansen diskuteres eller? -
Skriftlig engelsk A hhx
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl, der har mulighed for at uploade sit løsningsforslag til oversættelsen fra fredagens eksamenssæt? Emnet var miljø og bæredygtig udvikling. -
Problemformulering - Mundtlig samfundsfag A
ForumindlægHej alle på Studieportalen Jeg har netop været oppe og trække samfundsfagsspørgsmål, og derfor ville jeg høre om i ville give mig lidt konstruktiv kritik. Jeg trak identitesdannelsen og har lavet følgende problemfirmulering, som jeg mener er mulig at besvare via bilagene. Problemformuleri... -
Opgave i mat A
ForumindlægI et koordinatsystem er en parabel og en linje l bestemt ved parabel p: y = - 1/2x^2 - 6x - 16 linje l: y = 2x + 14 løs uligheden? -1/2x^2 - 6x - 16 "mindre end eller =" 2x + 14 er det korrekt at det giver = -0,5x^2 - 6x - 16 "mindre end eller = " 2x + 14 <=> -0,5x^2-8... -
Eksamen (A), noter?
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være nogle herinde der har adgang til nogle noter til bogen kemi 2000 A2? Kunne være lækkert! -
Kemi-eksamen A-niveau
ForumindlægHey! Hvor meget skal man gå i dybden med at beskrive udførelsen af det forsøg man kommer op i til eksamen? på forhånd tak! -
Tysk fristil A, rettelse
ForumindlægDen skal afleveres kl. 18 i dag, håber nogen lige kan kigge den igennem <3 -
Spansk A, eksamen 2008, HJÆLP
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med denne opgave? Der er en oversættelse, 3 spørgsmål man skal svare på og til sidst skal man skrive et brev. -
Engelsk A skriftlig eksamen
Forumindlægslettet -
Arbejdsmarked - International Økonomi A
ForumindlægJeg sidder med mit studieretningsprojekt og har HÅRDT brug for en person der kan hjælpe mig med IØ teorier og råd der omfatter arbejdsmarkedet m.m. Mvh. Torben -
1. årigt a-niveau
ForumindlægHej... Er der andre derude der var til eksamen i skr. mat i går? Hvordan synes I det gik? -
Ege Ovne A/S
ForumindlægHej nogen der har regnskabsafslutningen og analysen til denne opgave. det er opgave 4? :) Mvh Jonas -
ASKholm A/S
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har en opgave, som jeg sider lidt fast i. Spørgsmålet er følgende Likviditetsbudget efter beholdningsforskydningsmetoden i 1000 kr. - jeg har oploaded opgaven Håber der er nogle der kan hjælpe Tusind tak på forhånd og god weekend -
Samligning a to leder
ForumindlægHey Sider med to forskillige sagprosa ( Artikler - Ekstra bladet fra 6-11-2012 og Jyllands-Posten 8-11-2012). Jeghar fået vide at jeg skal samligne de to leder, lave profil af lederen afsender og modtager + at se på lederens kontekst ( sammenhæng). EB - Tumper i Tønder , JP- En splitt... -
Courting a Monk
ForumindlægHejsan Hejsan :) Er der nogle som ligger inde med en analyse af denne tekst? ville være til stor hjælp :) pft Casper -
A - B - G partikler
ForumindlægHej, det kunne være rart hvis nogen kunne svarer på mit spørgsmål. Er der nogen af jer som ved hvad alfa, Beta, Gamma partikler bruges til? og hvordan de bruges? :D -
ækvivalenskæde i samf A
Forumindlæghej alle jeg er gang med min SRP og fatter ikke så meget at ækvivalenskæder i samfundsfag, men har prøvet at lave en ud af Dan Gross tale for TED talk fra 2016. ved ikke om i lige vil kigge på den og sige om det er helt hen i vejret eller hvordan? hvis i har tid må i da også godt se videoen det v... -
Engelsk A - Terminsprøve
ForumindlægHvad kan/burde jeg forberede mig på til prøven uden hjælpemidler? Er der noget specifikt der 100% vil dukke op? -
Musik A skriftlig eksamen
Forumindlægjeg skal til skriftlig musik i morgen, men har lige fundet ud af, at jeg har smidt min oversigt over de ting, man skal komme ind på i en-timesprøven under melodisk analyse. det er ting som fx brudte akkorder, skalatrin, vippe/dreje-bevægelser osv. er der nogen, der ligger inde med en oversigt ell... -
Engelsk stil. :) A, HHX.
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :)
