Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12721 til 12740 af 65693
-
datalogi eksamen
Forumindlæger der nogen der kan forklare det her, altså med normal dansk sprog... Synopsen kan bl.a. indeholde en uddybende problemformulering, skitser af struktur på løsningsforslag med stikord, skitser af skærmdesign, skitser til implementering og herunder overvejelser om data- og programstruktur, overv... -
eksame dansk
Forumindlæghej skal snart op til dansk mundt. men der er lige nogle tekser jeg ikke kan finde ville så lige høre om der var nogen der sad inde med dem eller endnu bedre et kort refarat fersk hakket kødskolenen morder uden skyggeglæden ved at kigge ud af vinduetglæden ved skovort modersmålmuddermålet -
Skriftlig eksamen
ForumindlægSå er rettevejledningen til skriftlig samfundsfag 2006 offentlig gjort. Ligesom mange andre brænder jeg efter at se om jeg har gjort det rigtigt. Men jeg kan ikke finde den på nettet. Nogen der ved hvor den ligger? -
HASTER - eksamen imorgen
Forumindlæghej derude. Jeg sidder og skal til mundtlig kemieksamen imorgen og har mega panik over et emne som hedder møntanalyse. jeg skal gennemgå hvordan man finder kobberindhold i en 50'øre, og i den forbindelse skal jeg afstemme alle reaktionerne. Den første reaktion volder mig ret store problemer: ... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i fysik om få dage, og tænkte på om nogen kunne give mig nogle råd til hvordan man kan forhøje sin karakter? Forstået på den måde, at det er jo en god ide at lave et powerpoint program (har 24 timer til at lave opgaven), men eftersom jeg ikke er en haj til det, er der så no... -
Tysk eksamen
ForumindlægHejsa Jeg har lige været oppe og trække mit emne, og fik temaet: "Die Mediengeneration" med følgende to tekster: Daumenbotschaften og Süchtig nach Bits ud Bytes. Alt hjælp godtages mes kyshånd -
Eksamen 2006
ForumindlægNogen som har lavet nogen af opg. i dansk A HH fra 2006? -
Bilag til eksamen
ForumindlægHej! I forbindelse med 24-timers forberedelseseksamen; hvilke bilag kunne man så trække til eksiminationen? Nogle erfaring? Mvh. Anna -
Hjælp tysk eksamen,
Forumindlæghjælp jeg har en tysk tekst som jeg skal forberede til i morgen, den hedder Der Finale ZooK fra focus. er der nogle som har læst denne, jeg fatter minus af den -
EKSAMEN PÅ MANDAG
ForumindlægBiologi søger forsøget : vurdering af Bmi og æble/pære ratio og forsøget: osmose forsøget med kartofler :) Håber nogen kan hjælpe mig før mandag . -
eksamen kravene
ForumindlægFokus på fysisk aktivitet Eleverne/kursisterne skal - beherske alsidige og grundlæggende idrætslige færdigheder samt enkelte idrætter på et højere niveau - beherske udvalgte idrætsdiscipliner og aktiviteter, der tilgodeser genrerne: a) tekniske og taktiske færdigheder i forskellige former for bol... -
Eksamens projket
ForumindlægHey alle Nogen der har nogle gode ideer til at produkt mod hovedpine? Eller nogle andre problemstillinger indenfor hverdagen som vil gøre ting nememre og hurtigere? -
Eksamen i morgen , haster!
ForumindlægHeey .. ville høre om der er nogle der har nogle gode noter omkring landbrug i naturgeografi... jeg er gået lidt død i min tekst og kan ikke rigtige forstå meningen.. håber meget på at der kommer nogle inden kl 22. -
EKSAME I MORGEN !!!
ForumindlægHey alle... Hvad skal jeg gøre ? .. Jeg skal til samfundsfagseksamme og er helt vildt nervøs ? Er bange for dumpe ? Nogen der kan give nogle råd ? -
engelsk eksamen
ForumindlægNogen der har en analyse af My Friends The Tristan Islanders ? :) -
Hjælp.. Eksamen imorgen
ForumindlægUdled den rette linjes ligning i planen, samt bevis formlen for et punkts afstand til en linje. Nogle der kan hjælpe? -
Hjælp til dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til dansk afgangseksamen her om en måneds tid. Jeg har et digt, eller sang, "Stjernekrig" skrevet af Elisabeth Gjerluff Nielsen, men hvis der er nogen, som gider at hjælpe mig, ville jeg blive glad. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om digtet er et dramatisk eller episk dig... -
Historie eksamen
ForumindlægHey hey! Jeg har lige trukket historie i dag, og skal altså op i morgen.. Jeg kan ikke finde mine noter om hvordan eksaminationen foregår, altså hvor længe jeg skal fremlægge mine tekster, hvor meget baggrund jeg skal snakke om osv. Er der en der kan forklare mig det? På forhånd tak. -
Eksamens analyse
ForumindlægHej, jeg skal op i musik om en lille uge (C-niveau). Jeg ved at jeg vil komme op i en "the doors" sang. Så derfor vil gerne høre hvordan jeg sådan heelt præcist skal gribe sådan en sang an, eller komme med et eksempel på en analyse af en the doors sang (det kunne være helt kanon). Desu... -
Samfundsfags eksamen - hjælp
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om EU og de fire dansk forbehold, og jeg mangler en ordentlig problemformulering. Nogen idéer? Hjælp!!
