Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12721 til 12740 af 38620
  • Rettelse af stil

    Forumindlæg
    Er der nogle, som ville hurtig skimte min tyske stil? Den er på godt og vel 200 ord? Tak på forhånd! :-)
  • datid

    Forumindlæg
    Hvordan siger man jeg fik på tysk? fx. Jeg fik gaver.
  • Forfriskning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg blev student i 2012, og havde min tysk ekasamen i 2011, så er lidt rusten. Jeg skal nu til en realkompentence vudering og tage min eksame om, så søger egentlig nogen som har lidt pensum fra Tysk b niveau de vil dele lidt af. Jeg tænker mest på tekster/noter omkring tysklands historie....
  • Kildekritik, tekstens modtager?

    Forumindlæg
    Sidder og skal lave kildekritik på bemyndigelsesloven fra 1933 og er gået i stå ved tekstens modtager for hvem er modtageren af en lov tekst? Indtil videre har jeg bare skrevet "Modtageren af denne tekst er den tyske rigsdag og det tyske folk" er det helt forkert eller er der mere jeg k...
  • hjælp til rettelse af sprog og gramma, afleveres imorgen :S

    Forumindlæg
    Formålet er at analysere Martin L. Kings taler som leder af Borgerrettighedsbevægelsen. The purpose of this paper is to analyse MLK’s speeches when he was the leader of the civil rights movement. Hensigten er at se på, om MLK ideologi og holdning ændrer sig i perioden, og om ”non-violence” met...
  • Artikel

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg skal lave et mindre oplæg i tysk til i morgen, om en artikel, (gerne aktuelt) er der nogen der har noget? PLEASE SMID DET IND!!
  • GSK spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvis man vil læse et fortsættersprog fx tysk B på gsk, så skal man jo have haft det i folkeskolen, men skal man have bestået det i folkeskolen eller er det nok, at man blot har taget det?
  • Afgangsprøven 2014

    Forumindlæg
    Hej 9. Klasser! Andre der ligesom mig har trukket jeres udtrækningsfag i dag? Hvad har i trukket og er i tilfredse? Mundtligt tysk og skriftlig Geografi, ikke ligefrem tilfreds med det tyske..
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hvordan siger man dette på tysk? - Det giver en god fornemmelse at være sammen med dem. Forslag: "Es gibt eine gute Empfindung mit ihnen zusammen werden
  • Excel

    Forumindlæg
    Jeg skal markere cellerne i Excel og derefter vælge "Rediger", derefter fyld. Jeg kan altså ikke finde dem, måske fordi min excel er på tysk... ?
  • Tre sætninger.

    Forumindlæg
    Hej! Hvordan ville I oversætte følgende sætninger til tysk? - Jeg vil have pengene i morgen. - Hvem har haft blyanten? - Jeg har sikkert influenza i morgen. Håber i vil hjælpe, Danke (:
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger lektiehjælp til 9. kl. tysk - gerne 1 time om ugen. Bor i Århus. Er der hjælp at hente? mvh. Marie-Louise
  • Viljens Triumf

    Forumindlæg
    Halløj mennesker. Hvis der er nogle, der har set den tyske propagandafilm "Viljens triumf" er der så nogle, der kan hjælpe mig med hvorfor den lige præcis hedder det, den gør? På forhånd tak.
  • Novelle: Kolonihaven afTove Ditlevsen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal lave en analyse af Novellen Kolonihaven af Tove Ditlevsen. Da det er meget lang tid siden jeg har lavet sådan en vil jeg bede om hjælp til hvordan man gør. Er der nogle der er søde at hjælpe mig. Hilsen Louise
  • SSO-Opgave søges hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med min SSO-opgave som skal aflevers torsdag formddag den forbindelse søger jeg en som kan hjælpe mig enten iaften eller imorgen analyse del, håber hører fra jer.
  • Fay Weldon

    Forumindlæg
    Heej allesammen. jeg sidder og laver SRP opgave, og ville høre om der er nogen herinde der har lavet en analyse af Fay Weldon's bog: Praxis? På forhånd tak. Mvh. Mette.
  • problemformulering i SSO

    Forumindlæg
    "I denne opgave vil jeg give en analyse og fortolkning af selvvalgte digte af Michael Strunge med henblik på at lave en karakteristik af hans forfatterskab og vurder dem i forhold til den periode de er skrevet i."..med henblik på at.... hvad vil det sige?
  • Daaansk

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal analysere en novelle, og når jeg fx laver en personkarakteristik af faderen i min novelle, der beskriver jeg at han forsørger sin familie, er det så en god idé at slå ned i teksten hvor han gør det? :-)
  • Livets dans

    Forumindlæg
    jeg er ved at analysere livets dans. I baggrunden er der en dansende mand, som ser ret skræmmende ud. Jeg ikke helt kan gøre mig klog på ham! nogen der kan hjælpe??
  • TYYYYSK HJÆLP...!!

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til tysk opgave. Er der en, som kan hjælpe mig??