Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12761 til 12780 af 24089
  • har brug for hjælp i dansk.

    Forumindlæg
    det er en analyse der hedder "Et spørgsmål om flysæder" jeg ved der er nok mange fejl. både indholdet og sproget/grammatik.
  • MUSIK! HJÆLP

    Forumindlæg
    Heey, folkens nogle søde mennekser, som vil hjælpe mig med at lave en musikalsk analyse af owl city fireflies?? please.
  • Det bliver regnvejr!

    Forumindlæg
    Nogle der har skrevet en analyse til "Det bliver regnvejr". Hvis der er nogle der har, vil jeg meget gerne have den sendt til min mail, da det kan inspirere mig. Håber på svar ! På forhånd tak.:)
  • Digtets udsigelsesforhold

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal skrive en analyse af et dig, og jeg skal bl.a. komme ind på digtets udsigelsesforhold. Er der nogen der kan fortælle mig hvad det betyder? Vh Louise
  • Af constance ring?

    Forumindlæg
    jeg er ved at lave en analyse af Af constance ring, men ved simpelthen ikke hvad genrebestemmelsen er, nogle der kan hjælpe mig hurtigst muligt? :)
  • Ydre rammer og hovedplot

    Forumindlæg
    Hej ! Er der nogen, som kan fortælle mig hvad ydre rammer betyder, når man analyserer en tekst ? Og er hovedplottet historiens handling?
  • "Villy" af Charlotte Weitze

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere "Villy" af Charlotte Weitze til mundtlig dansk eksamen. Er der nogen, der har forslag til, hvad man kan perspektivere til?
  • Hvad er temaet i en "Flinker fyr" - Pia Juul

    Forumindlæg
    hej, jeg sidder og analysere "en flinker fyr" af Pia Juul, og ville hører om der var nogle som ved hvad temaet er i historien???
  • Er lyrisk-jeg og digter-jeg det samme?

    Forumindlæg
    I analyse af jeg-digte er jeg både stødt på begrebet lyrisk-jeg og digter-jeg. Er der tale om det samme?
  • Det haster!

    Forumindlæg
    Jeg har læst en tekst af Sherman Alexie som hedder Class.. Hvis der er nogen der har analyseret og fortolket den vil jeg vildt gerne have hjælp!
  • Hjælp til eksame

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvad man kan trække til eksame i folkeskolen- i dansk mundtlig.? og en ting til hvordan analyser man en ungdomsnovelle? på forhånd tak :D
  • perspektivering

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har skrevet en analyse af en novelle og skal nu perspektivere. Kan jeg godt perspektivere til et digt, hvs jeg har skrevet om en novelle?
  • Engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger en engelsk stil, der hedder "Sorry for disturbing you". Nogen der kan hjælpe med en analyse?
  • Ananlyse af mori mestre sit liv igen psykologi

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan hjælpe mig med en analyse eller stik ord af nu mestre mori sit liv ligen
  • kemi forsøg til eksamen

    Forumindlæg
    hej. jeg skal til eksamen her i morgen. og jeg mangler et forsøg til kemisk analyse. nogen som har et, helst enkelt forsøg..
  • mundligt eksamen; Adam (The American Dream)

    Forumindlæg
    Er der nogen der har trukket teksten Adam skrevet af Michael Lee Cohen? Er teksten en essay? Hvordan kunne man eventuelt analysere teksten, og hvad er forfatterens budskab? På forhånd tak..
  • jeg har meget brug for hjælp...hvis det er

    Forumindlæg
    Hvis man skriver SSO om minimalisme og derfor også skal analyse skrivestilen i sin novelle på engelsk ?Kan man så skrive fortællerteknink osv ind punktet : Skrivestil ?
  • Apollon i Olympia?

    Forumindlæg
    Det er ved at være sidste udkald. Skal til eksamen i morgen. Er der nogen der har analyseret "Apollon på vestgavlen i Olympia" så vil det være herligt med nogle notater!!!!
  • FÅÅÅRK!

    Forumindlæg
    Hjælp hjælp hjælp! jeg sidder i 24 timers forberedelse i historie, og har et kæmpe spørgsmål. SKAL man bruge alt materiale og analysere alle (7) tekster/tabeller?
  • Eksamen imorgen og er på bar bund!

    Forumindlæg
    Jeg skal til tysk eksamen imorgen og er rigtig meget i tvivl om hvordan man skal analysere og fortolke erindringer. Skal det bare gøres som man gør med sagprosa eller fiktion? argumenter venligst.