Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12761 til 12780 af 24089
-
har brug for hjælp i dansk.
Forumindlægdet er en analyse der hedder "Et spørgsmål om flysæder" jeg ved der er nok mange fejl. både indholdet og sproget/grammatik. -
MUSIK! HJÆLP
ForumindlægHeey, folkens nogle søde mennekser, som vil hjælpe mig med at lave en musikalsk analyse af owl city fireflies?? please. -
Det bliver regnvejr!
ForumindlægNogle der har skrevet en analyse til "Det bliver regnvejr". Hvis der er nogle der har, vil jeg meget gerne have den sendt til min mail, da det kan inspirere mig. Håber på svar ! På forhånd tak.:) -
Digtets udsigelsesforhold
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal skrive en analyse af et dig, og jeg skal bl.a. komme ind på digtets udsigelsesforhold. Er der nogen der kan fortælle mig hvad det betyder? Vh Louise -
Af constance ring?
Forumindlægjeg er ved at lave en analyse af Af constance ring, men ved simpelthen ikke hvad genrebestemmelsen er, nogle der kan hjælpe mig hurtigst muligt? :) -
Ydre rammer og hovedplot
ForumindlægHej ! Er der nogen, som kan fortælle mig hvad ydre rammer betyder, når man analyserer en tekst ? Og er hovedplottet historiens handling? -
"Villy" af Charlotte Weitze
ForumindlægJeg skal analysere "Villy" af Charlotte Weitze til mundtlig dansk eksamen. Er der nogen, der har forslag til, hvad man kan perspektivere til? -
Hvad er temaet i en "Flinker fyr" - Pia Juul
Forumindlæghej, jeg sidder og analysere "en flinker fyr" af Pia Juul, og ville hører om der var nogle som ved hvad temaet er i historien??? -
Er lyrisk-jeg og digter-jeg det samme?
ForumindlægI analyse af jeg-digte er jeg både stødt på begrebet lyrisk-jeg og digter-jeg. Er der tale om det samme? -
Det haster!
ForumindlægJeg har læst en tekst af Sherman Alexie som hedder Class.. Hvis der er nogen der har analyseret og fortolket den vil jeg vildt gerne have hjælp! -
Hjælp til eksame
ForumindlægNogle der ved hvad man kan trække til eksame i folkeskolen- i dansk mundtlig.? og en ting til hvordan analyser man en ungdomsnovelle? på forhånd tak :D -
perspektivering
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en analyse af en novelle og skal nu perspektivere. Kan jeg godt perspektivere til et digt, hvs jeg har skrevet om en novelle? -
Engelsk stil
ForumindlægHej, jeg søger en engelsk stil, der hedder "Sorry for disturbing you". Nogen der kan hjælpe med en analyse? -
Ananlyse af mori mestre sit liv igen psykologi
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med en analyse eller stik ord af nu mestre mori sit liv ligen -
kemi forsøg til eksamen
Forumindlæghej. jeg skal til eksamen her i morgen. og jeg mangler et forsøg til kemisk analyse. nogen som har et, helst enkelt forsøg.. -
mundligt eksamen; Adam (The American Dream)
ForumindlægEr der nogen der har trukket teksten Adam skrevet af Michael Lee Cohen? Er teksten en essay? Hvordan kunne man eventuelt analysere teksten, og hvad er forfatterens budskab? På forhånd tak.. -
jeg har meget brug for hjælp...hvis det er
ForumindlægHvis man skriver SSO om minimalisme og derfor også skal analyse skrivestilen i sin novelle på engelsk ?Kan man så skrive fortællerteknink osv ind punktet : Skrivestil ? -
Apollon i Olympia?
ForumindlægDet er ved at være sidste udkald. Skal til eksamen i morgen. Er der nogen der har analyseret "Apollon på vestgavlen i Olympia" så vil det være herligt med nogle notater!!!! -
FÅÅÅRK!
ForumindlægHjælp hjælp hjælp! jeg sidder i 24 timers forberedelse i historie, og har et kæmpe spørgsmål. SKAL man bruge alt materiale og analysere alle (7) tekster/tabeller? -
Eksamen imorgen og er på bar bund!
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen imorgen og er rigtig meget i tvivl om hvordan man skal analysere og fortolke erindringer. Skal det bare gøres som man gør med sagprosa eller fiktion? argumenter venligst.
