Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12841 til 12860 af 24089
-
Brugbar Boston analysemodel søges nu
ForumindlægHej :O) Hvem har lavet og vil dele den geniale Boston analyse model i en brugbar word eller excel udgave? På genhør, Liselotte -
Aretha Franklin - haster
ForumindlægHeeej, Er der nogen der råder over en analyse af Aretha Franklins sang (you make med feel like a) natural woman!? -
carpenter
ForumindlægHej, :-) er der nogen der ved hvad carpenter betyder? Skal nemlig analysere et digt af Jørgen Leth med samme navn. -
hjælp!
ForumindlægHej derude, Jeg skal analysere "Nedstyrtningen" af Sven Holm og tænkte på, om der var nogen der kunne give nogle hints. :D -
Homonymer og polysemer
ForumindlægJeg skal finde ud af hvorfor eller hvilken effekt det har, altså hvad polysemi og homonymi kan bidrage med i en stilistisk analyse, er der nogle, som kan hjælpe? -
HJÆÆÆÆLP!!
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af "På et tidspunkt i foråret" af Helle Helle? Kunne godt bruge lidt inspiration til min FSA :-) -
Polysemer og homonymer
ForumindlægJeg skal finde ud af hvorfor eller hvilken effekt det har, altså hvad polysemi og homonymi kan bidrage med i en stilistisk analyse, er der nogle, som kan hjælpe? -
HJÆLPPP!!!
ForumindlægHEEEJJ !!!1 er der nogle der har analyseret "HC ANDERSENs LAnd"???? pleasseee send opg så... -
"Opgang" af Pia Juul
ForumindlægHej Er der en der har analyseret "Opgang" af Pia Juul, som kan hjælpe mig med Berettermodel og Personkarakteristik. Hvis det er, så kan jeg godt sende det, jeg har skrevet. Tak på forhånd -
Billedeanalyse af Las Meninas
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en formal/betydnings analyse af billedet Las Meninas, af Diego Velázquez's ? -
Essay komposition
ForumindlægJEg er igang med en analyse af et essay, og nu er jeg gået i stå jeg skal finde kompositionen og give afsnittene overskrifter... Hvordan gør jeg nu det?!! -
Andrea elsker mig
ForumindlægEr der nogle der har en analyse/opgave om bogen "Andrea elsker mig" forfatter: Niels Rohleder ville blive meget glad:D -
Dansk/Historie opgave
ForumindlægJeg er blevet lidt forvirret omkring hvordan jeg skal skrive analysen og diskussionen til dansk/historie opgaven i 2g. Nogen der kan hjælpe? -
Transseksualitet
ForumindlægEr der nogle der ude, der har læst bogen "Ham og mig", der handler om transseksualitet? I så fald, har du analyseret den og hvilke konklusioner er du kommet frem til? Pft. -
Billedanalyse af Roser af P.S.Krøyer
ForumindlægJeg har trukket Skagensmalerne og har valgt at analyser roser af P.S.Krøyer. Er der nogle der kan hjælpe mig med noget perspekitvering?? -
Artikel
ForumindlægHey Hvis man trækker en artikel til mundtlig dansk eksamen, hvad skal man kunne udover at bruge en analyse skema -
Torbens datter - Folkevise
ForumindlægJeg sidder og er ved at analysere folkevisen Torbens datter, men jeg kan ikke rigtig finde frem til hvad budskabet er i visen. Kan I hjælpe mig? :-) -
The Patriot
ForumindlægHey Er der en der har set filmen "The Patriot" og kan give et kort resume af den. Skal lave et analyse af den. Men kan ikke rigtigt huske handlingen. -
The Patriot
ForumindlægHey Er der en der har set filmen "The Patriot" og kan give et kort resume af den. Skal lave et analyse af den. Men kan ikke rigtigt huske handlingen. -
Beyond the pale
Forumindlæger der nogle der har analyseret Beyond the pale af Rudyard Kipling? vil gerne vide hvad det vigtigste er i historien. og forklare titlen. pleas hjælp mig.
