Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12881 til 12900 af 24089
-
pliz hjælp.:D
ForumindlægHeej. Er der nogen som har læst novellen "nøgen" af thomas jensenius.? Er virkelig brug for hjælp med analysen :? -
Hjælp
ForumindlægHej Jeg ska analyser et eventyr og min lærer sagde at jeg skal finde intertekstualitet. og så vil jeg spørge hvad betyder intertekstualitet????? PÅ forhånd tak -
HJÆÆÆÆLP
ForumindlægJeg skal analyser en novelle ''Den nøgne maja'' af Peter Mouritzen og ved ikke hvordan jeg skal gøre -
Metode ??
ForumindlægHej ... Er der nogen der ved hvilken metode man bruger i samfundsfag når man analyserer kurver/grafer? Håber der er nogen ude der ved det vh Pendan -
Drømme eller maridt af Johnny Thiedecke
ForumindlægHejsa. Er der nogen der har notater til analyse af tekst 4: platons vurdering af demokratiet i denne bog? ;o) -
Herman Bang, Pernille
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal aflevere en stil om novellen Pernille af Herman Bang. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal analysere den eller hvordan jeg skal lave en indledning til den. På forhånd tak. -
Darwin og fuglen
ForumindlægHej, jeg skal op til AT om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om analysen af Darwin og Fuglen.. Jeg frygter lidt, at min analyse er lidt for banal og lige til.. Jeg har som de fleste andre i år, valgt emnet Darwin, hvor jeg i min redegørelse redegør for Darwins evolutionsteori med fokus på nat... -
Begyndelse på novelle
Forumindlægjeg er i gang med at analysere Novellen Dolken, og jeg har meget svært ved at finde ud af hvad det er for en slags start i novellen. Håber i vil hjælpe:-) -
konklusion??
ForumindlægNår man i en dansk analyse (af f.eks. novelle) skal skrive en konklusion, hvad er det så helt præcist man skal skrive dér? Og hvad er det man skriver i fortolkning? På forhånd tak :D -
Metode: Et dukkehjem
ForumindlægHvilken metode bruger jeg når jeg i dansk analysere bogen "Et dukkehjem" men henblik på datidens samfund? -
kundskabens træ (film) perspektivering
Forumindlæghej alle sammen jeg er nu færdig med min analyse af filmen "kundskabens træ" men jeg mangler noget at perspektivere den til så har i nogle bud? -
Pelle Erobreren, aktant?
ForumindlægHej alle. Håber meget i kan hjælpe mig her. Nogle der ved, om man kan analysere Pelle Erobreren ved at benytte aktantmodel, kontraktmodel, sommerfuglemodel? Mange tak :) -
torben og marie
Forumindlæghej min veninde og mig, er i gang med at analyserer torben og marie........... nogle der kan hjælpe os med personkarakterstik og miljø?? -
Hvad hedder målgruppe?
ForumindlægHej alle :) Når man skal analysere sig frem til en non-fiction teksts målgruppe, bruger man så ordet target group? På forhånd tak :) -
Drengen med tyggegummiet
ForumindlægHeeeeej allesammen Er der nogen som har læst/analyset Drengen med tyggegummiet af benny andersen 1983? Har enormt brug for hjælp- er gået virkelig i stå. -
Sætningsanalyse
ForumindlægDrengen følte sig meget syg. Er det her en rigtig syntaktisk analyse(?); Drengen (x) følte (o) sig () meget (~) syg (~). -
HJÆÆÆÆLP!!!
ForumindlægNovelle analyse af "Sit eget system" af Helle Helle. Spørgsmål mht. sprog, kultur, tema og sybolik?? PLEASE HJÆLP! -
Polterabend- Jan Sonnegaard
ForumindlægEr i gang med en analyse af polterabend, men kan ikke rigtigt komme frem til budskabet i novellen! Håber virkelig i kan hjælpe mig. -
Hjælp til Dansk Eksamen
ForumindlægHey. Jeg skal lave en analyse af "Nåede De Færgen" af Johannes V. Jensen. - men jeg ved ikke helt hvad der skal stå i den, nogen der vil hjælpe :) -
Hej
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man lægger en opgave ind på studieportalen, som man selv har analyseret???? Håber jeg kan få hjælp til det!!!!!!!! på forhånd tak
