Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13001 til 13020 af 41162
-
skriftlige eksamener tilbage
Forumindlæger der nogen som har fået deres skriftlige eksamener tilbage ? der har jeg nemlig , og det er gået sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå dårligt!!!! jeg tænkte på hvis der er andre som har den samme følelse, så kunne det være jeg ikk havde det såå dårligt længere! :( det gør faktisk meget ondt... -
Uddannelsesparet
ForumindlægHej jeg har et spørgmål til jer her inde om Uddannelsesparet fordi jeg går i 8 klasse og har fået af vide af jeg ikke er Uddannelsesparet og så ville jeg bare lige hører om man får en ny vuderning i 9 klasse -
De tre teoretiker
ForumindlægHej. Find en artikel på Infomedia (inden for de seneste 30 dage) og en tabel/figur fra Samfundsstatistik og forklar hvordan de illustrerer én (eller flere) af de tre teoretikeres tanker. De tre teoretikeres er: Jürgen Habermas, Ulrich Beck og Anthony Giddens. Hvis nogen har en artikel og/... -
DEN KOLDE KRIG! Hvorfor opstod der politiske sammenstød mellem USA og USRR?
ForumindlægEr i gang med en historie rapport.. håber i vil hjælpe Hvorfor opstod der politiske sammenstød mellem USA og USRR? -
ALLE INVITERES TIL FEST
ForumindlægÅrets største Fest Er du også en af dem der bliver student til sommer eller har lyst til at feste? inviteres du her med til kæmpe fest på Valhalla i Århus mandag den 26.06 kl. 22.30 med Marselisborg gym, Århus Katedralskole, Stats gym, Langkær gym, Risskov amts gym & viby amts gym. Tilmeld til: s... -
KIG VIGTIGT
Forumindlæghej.. nu sidder jeg her og læser til eksamen i samf.. læser om menneskerettigher og FN.. i bogen står der.: At den første menneskerettighedserklæring blev vedtaget af den franske nationalforsamling, som led i borgerskabets opgør med kongemagten ^^ er det enevælden eller hvad?? altså de vil bare ... -
billedanalyse...
Forumindlæghvis man skal perspektivere et billed med en tekst/ et andet billed, skal læreren og secoreren kende dem???svar lige plsssssssssssssss -
Hvilke AT-forløb?
ForumindlægHejJeg vil godt vide hvilke AT-forløb andre har haft i 1.g og hvilke fag der har deltaget. Selv har jeg haft følgende:De Olympiske lege: id, bi, ol, fyCentralperspektivets Fødsel i Billedkunsten: bk, DA, maFamilie- og Lokalhistorie: HI, sa, ma, na, DA, EnRusmidler: bi, Ke, saDet Naturvidenskabeli... -
Optagelsesprøve!!!!!!!!!!
ForumindlægHej Er der nogen der har været til optagelsesprøve på katedral gymnasium. Gymnasium og HF Kursus Odense Katedralskole Jernbanegade 34 5100 Odense C Var det svært? Hvordan foregår det til prøven? Kan man forberede sig til prøven? Tak på forhånd!!!! -
THE DOORS hjæælp til analyse
ForumindlægHej jeg skal snart op til musikeksamen. Jeg vil komme til at trække en sang af the doors som jeg skal analysere. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg særligt skal lægge fokus på eller hvordan man helt præcist analysere sådan en slags sang (som f.eks. "love her madly")? Desuden... -
Muldskud af Pontoppidan
ForumindlægHej!Er der ikke evt. nogen, der har lavet en analyse og fortolkning af Pontoppidans "Muldskud"?venlige hilsner! -
Eksamen imorgen
ForumindlægHEj........... Jeg har trukket om kulturmøde: kolonisering. og slavehandelen... Hjælp min med nogle problemstillinger... -
PRIVATLÆRER søges!!
ForumindlægJeg har ekstremt meget brug for en professional privat lærer i kemi A og matematik b niveau.. (går i 2. G), Er der nogen der ved hvor jeg kan henvende mig, et firma el. noget.. Skal i øvrigt være i Haderslevpå forhånd tak...... -
Engelsk
ForumindlægHvordan siger man det her på engelsk? du skal gøre dig fortjent til at leve i det land -
Hvor er der mest ungdomskriminalitet i DK?
ForumindlægHej, vi er 3 flodheste unger, der er faret vild i floden. Vi har en projektopgave omkring ungdomskriminalitet. Vi skal vide hvor der i landet, sker mest ungdomskriminalitet. Vi har søgt diverse steder på google, men uden held... Håber der er nogle der kan hjælpe os tilbage, på rette spor!... -
aflevering
ForumindlægKendetegn for realiteternesverden/resume et sted jeg kan læse der præcisere meget for det en aflevering eller en der har lavet det før? -
UNESCO
Forumindlæghvad er UNESCO -
Tysk stil - Mig i år 2035
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere en tysk stil til i aften, så er der en der lige gider hjælpe mig. Jeg går i 9'ende klasse, og jeg vil gerne have hjælp til lige at få rettet denne tekst. Er der en der vil hjælpe? Wenn ich bin 35 jahre alt. Ich wohne mit meine Frau und zwei Kinder. Mein Sohn ist zeh... -
Stil om rap
ForumindlægNogen der har lavet stil om emnet rap? -
Engelsk sætninger...!! hjælp ..
ForumindlægHej.. Nogen der kan hjælpe mig med nogle engelske sætninger ? Jeg vil helst sende dem som privat besked pga. forskellige årsager. Tak på forhånd ..
