Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 13041 til 13060 af 48240
-
Eksamen - Ukraine konflikten
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne vide, hvad folk ved og hvad de tror kommer til at ske i Ukraine. Dette er et meget uoverskueligt emne efter min mening at skulle snakke om i 14 minutter, men jeg vil gerne se om nogle af jer kan hjælpe lidt på vej. Spørgsmålene lyder; Hvad er der sket? Ulemper / fordele... -
Analyse af to artikler - til AT eksamen!!!
ForumindlægHej allesammen. Da det kniber lidt med sygdom osv. har jeg desperat brug for hjælp til analyse af to artikler: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2064293.ece http://politiken.dk/indland/politik/ECE2046323/bag-om-frikadellekrigen-saadan-blev-halal-og-svinekoed-et-problem/ Der skal lave... -
Dansk eksamen - reklamer
ForumindlægHej alle Jeg skal op i min mundtlige afgangseksamen på tirsdag. Jeg er langt fra færdig, og er stødt på nogle problemer, som jeg meget gerne vil have hjælp til. Jeg har trukket reklamer, og har derfor valgt at analysere en reklame fra Smirnoff Vodka (https://www.google.dk/search?hl=da&site=im... -
OBS HASTER BK eksamen - figur
ForumindlægHej, jeg har bygget en træfigur, som er mit eksamensrprojekt, MEN jeg er i tvivl om jeg skal bruge den normale analyse der består af flg: 1. Vis dit værk 2. Præsentér det billede, du har valgt at parafrasere (kunstner, årstal, titel, materiale) 3. Vis din skitsebrainstorm og fortæl, hvilke ta... -
Historie A eksamen - Fremgangsmåde
ForumindlægHej alle Jeg har trukket 10-15 normalsiders bilag og et "spørgsmål" omkring korstogene. Der er kun en masse kilder, jeg er i tvivl om hvordan jeg skal bearbejde et materiale som skal fremlægges i morgen, hvad skal man præcist gøre? -
Tysk eksamen hjææælp
ForumindlægNogen der vil hjælpe med at forkorte min tekst, da jeg selv synes det er utrolig svært! takker mange gange -
Eksamen i morgen-mundlig
ForumindlægHej Jeg skal op i Der er et yndigt land i morgen, har valgt at perskeptivere til "I Danmark er jeg født" På min Synopse har jeg skrevet under perspektiveringsområder "Historisk tid" Men jeg er lidt "Fucked", jeg ved ikke hvad jeg skal skrive under der punkt. Og ... -
Eksamen om en lille time!!!
ForumindlægJeg har lavet mit produkt som en PowerPoint, og jeg har fem slides der omhandler Unge ekstremister. 1. Problemerne med ekstremisme 2. Politiske ekstremister 3. Religiøse ekstremister 4. Økonomi- og socialtekstremister 5. Indsatsen for at bekæmpe ekstremister 6. Mediernes rolle Jeg hå... -
Islam, kristendom eksamen 9.kl
ForumindlægJeg skal op i kridendom mundligt, og jeg har trukket "Islam" Jeg har gjort mig nogle overvejelser, og har tænkt på jeg gerne ville snakke om kvinders rettigheder, eller hvordan man ser på kvinder i islam osv. Mit problem er bare jeg slet ikke kan komme i tanke om en problemstilling Elle... -
Sport - Fysik eksamen
ForumindlægVi skal forberede et forsøg i forbindelse med emnet sport. Forsøget skal belyse de væsentlige fysiske forhold af betydning for sport. Nogle der har nogle ideer til nogle gode forsøg? Vi har allerede overvejet disse forsøg; Bungee Jump (fjederkraft) og det krå kast -
Historie eksamen A stx
ForumindlægJeg har trukket rommeriget - slaver. Jeg har fået 5 bilag. 1 - billede af romerrigets største udstrækning i 180 e. Kr. 2 - Det romerske klassesamfund (underklasse og overklassen, rig og fattig herunder slaver) 3 - Fra antikken til reformationen (kilde omkring slaven i der romerske landbrug, s... -
Eksams hjælp til sygeplejerske fra modul 7-14
ForumindlægHej søger en person som kan hjælpe mig med de afsluttende prøver i sygeplejen. SKRIV ENDELIG :) -
Mediemæssigt perspektiv eksamen stx
ForumindlægHej Hvis man trækker det mediemæssige perspektiv, skal man så stadig perspektivere? Fx. hvis man trækker en nyhedsartikel? -
Eksamen Cand. Polit
ForumindlægHej alle. Jeg har været oppe i Mikroøkonomi på Københavns Universitet. Jeg har tjekket rettevejledningen og kan se at jeg har 6-7 fejl ud af i alt 24 spørgsmål. Dvs. ca. 73-75% rigtige. Hvad vil I tro karakteren for dette bliver? På forhånd tak. -
Spørgsmål til eksamen, SOSU
ForumindlægHej alle. Jeg ville spørge om der er nogen som har været oppe i naturfag på SOSU, på grundforløbet? Er der nogen som vil fortælle om det? Og hvilke spørgsmål man kan forvente? -
Eksamen- vandmolekyler i tsunami
ForumindlægHej alle :) Er der nogle der kan hjælpe mig med at forklare hvordan vandmolekyler bevæger sig i en tsunami? -
24 timers eksamen igang :)
ForumindlægJeg har trukket "Identitet i forandring? " Min tanke er at fokusere på det senmoderne samfund og selvfølgelig inddrage noget Giddens.. Men er der evt nogen der har andre forslag? -
Outline til engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal måske op i engelsk snart, og derfor skal vi lave en outline. Jeg har valgt emnet "American History" og som underemne har jeg valgt "Terrorism in the US". Jeg har brug for hjælp til at finde en problemformulering / et question. Jeg har vedhæftet en template til hv... -
Religion eksamen - Guds retfærdighed!
ForumindlægHej.... Min makker og jeg har trukket emnet "guds retfærdighed" som vores underemne til religionseksamen. Er der nogen, som ved hvad man kan snakke om. Vi har tænkt lidt på Noah's ark, og hvordan gud dræbte næsten alle på jorden. Men vi ved ikke helt om det er passende for emnet.... -
Valg og demokratiske processer eksamen
ForumindlægHey Jeg har været så heldig at trække mundtlig samfundsfag. Jeg har derfor også trukket emne og jeg trak "valg og demokratiske processer". Er der nogen der har forslag til nogen problemstillinger? også gerne en forklaring på hvad emnet egentlig går ud på vil være fint. Har lidt svært v...
