Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 13141 til 13160 af 22496
  • Efterlysning af religions fagbegreber på c-niveau HF

    Forumindlæg
    Jeg skriver eksamens projekt og har uheldigvis forlagt alle mine noter. Jeg skal analysere en kildetekst religions fagligt Jeg skal bruge begreber som emic/etic - virkeligsopfattelse - mennskesyn osv. Håber der er nogen der kan hjælpe!! På forhånd tak.
  • SSO: litteraturliste..

    Forumindlæg
    Hej!\n\nNu skriver jeg SSO i kemi og hovedparten af mit baggrundsmateriale er hjemmesider. Hvordan skal du angives på litteraturlisten? Bare med adressen, eller skal der stå mere?\nOg..selvom der er nogle af siderne, jeg ikke henviser til i noterne, skal de vel stadig opgives i litteraturlisten, ...
  • Tollens reagens

    Forumindlæg
    Er der en der kan lave en reaktion med en aldehyd og tollensreagens? R-CHO + 2Ag(NH3)2+ Jeg tror jeg har skrevet det forkert ned i mine noter fra timen, så er ret i tvivl :/
  • reklame - hjælp?

    Forumindlæg
    Jeg sidder her , og har glemt mine noter. >_Og jeg skal til at skrive om en reklame der skal fremlægges i morgen.Men jeg kan ikke huske alt det jeg skal finde ud af. som fx. placering og farveforskelle? Er der nogle der kan hjælpe lidt?
  • improvisatoren...

    Forumindlæg
    hejsa..er der nogen af jer som har læst improvisatoren af H.C. Andersen..j r i gang, men den r så kedlig tror ik at j ka nå at læse den hele..hvis der var nogen som havde noter til den..ville det være en stor hjælp..
  • Dansk hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle!Skriver lige for at høre om der er nogen der ligger inde med noter til til novellen "Man skal jo leve" af Harald Herdal, da jeg skal fremlægger i overmorgen (på torsdag).Håber der er nogen der kan hjælpe :)Mvh Koukou
  • Statistik - Varians og spredning

    Forumindlæg
    Jeg er ved at forberede mig til eksamen i matematik på B niveau, men kan ikke lige gennemskue dette. Jeg har skrevet i mine noter at spredningen er; (observation-middelværdi)^2 Men hvordan udregner jeg så varians?
  • generelt.

    Forumindlæg
    Hej . jeg ville høre hvordan det kan være, at de oploadede noter osv. Ikke kan åbnes i et normalt word-fil Og kan man evt. selv gøre noget så man kan få det i et word-format ? De flestes computere kører jo for det meste i word-format. P.f.t
  • HJÆLP til Tysk eksamen:

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen herinde, som har noter el. kort referat til novellerne: * Wir wollen es uns schön machen af Angelika Kitsch * Er ist 15 Uhr af Christa Moog Det ville være en kæmpe stor hjælp da jeg skal til eksamen imorgen :) på forhånd tak.
  • Sproghandlinger

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er ved at skrive om de forskellige begreber indenfor sproghandlinger. Jeg har forstået hvad informerende, regulerende og selvfremstillende sproghandling er. Jeg kan bare ikke finde en ordentlig forklaring om hvad begrebet "Undertekst" er. Er der nogle der kan forklare mig d...
  • VIGTIGT!! nogle der har læst Generation X?!

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige nu og skrivr dansk opgave der skal afleveres imorgen. Den skal være 5-6 sider og har fandme kun skrevet 1. Kan ikke finde ud af, hvad den her bog ordenltig handler om og vi høre om der er bare én der kan hjælpe mig som har læst den og har noter eller bare et eller andet til den?! ...
  • Induktion - veksel - og jævnspænding? HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej:) - Jeg ved at man bruger vekselspænding til induktion. altså ac. Men hvorfor har jeg så et sted noteret mig, at man skal stille den på dc?xb - Hvor bruger man jævnspænding? - Hvad er forskellen på de to? Veksel - og jævnspænding? Meget vigtig. skal til eksamen imorgen. Og er så meget på r...
  • Marthas Kleine Reise

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Jeg sidder med en tekst der hedder "Marthas kleine Reise" ,jeg har forstået handlingen i grove træk, men jeg ville hører om der er nogen der har TYSKE noter til teksten som de evt. har lyst til at dele.. På forhånd mange tak
  • Påvisning af nitrogen .. HJÆLP! (:

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal som så mange andre 9.klasses elever til F/K eksamen i denne måned. Af den grund er jeg igang med at ligge det sidste stykke arbejde på mine 57 siders computerskrevne noter! (: Er der nogen, der ved, hvordan man påviser nitrogen i et forsøg? På forhånd mange tak d;
  • Fysik eksamen A-niveau

    Forumindlæg
    Hej alle :D Jeg skal snart op i fysik eksamen (A) og tænkte på om der var nogen som gad fortælle mig pensumet kort, altså med overtitler. Og er også interresseret i at finde nogle brugbare noter angående forskellige eksperimenter. På forhånd tak.
  • Hjælp til udskrift ?!

    Forumindlæg
    Jeg skal printe en opgave ud, eller snare noter til noget EU i samfundsfag, men når jeg har downloaded den ned på min pc aner jeg ikke hvordan jeg kan printe den ud?! Står ligesom ikke et printer ikon og kan ikke højreklikke på opgaven... Please help?!
  • Budding

    Forumindlæg
    Hej allesammenJeg ville lige høre om der var nogen der havde en journal over fremstilling af en budding (hydrokolloider). Er ved at læse op til eksamen og har ikke været i stand til at finde mine noter dertil. Det kunne være vidunderligt hvis nogen kunne oploade den...^^
  • Senecas slavebrev

    Forumindlæg
    Senecas slavebrev er smuttet ud af mine noter og jeg skal bruge det til"belysning af den senere humanistiske tradition" jf. Sokarates forsvarstale og Platons hulelignelse (og Pico della Mirandolas "om menneskets værdighed". Men slavebrevet handler om ?, har ? temaer og hvorfor...
  • må jeg tage det med?

    Forumindlæg
    Min lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater!
  • Den badende afrodite.

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op i old og statuen den badende afrodite er opgivet. Jeg har ikke været der når vi har gennemgået den så har nul og nix til den, og kan ikke engang finde te billede af den. Er der ikke nogen der har lidt noter jeg må se? Det ville virkelig hjælpe!!