Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13201 til 13220 af 38620
  • fleretal

    Forumindlæg
    heeeij. jeg forsår ikke helt, hvordan man danner fleretal i tysk. f.eks. denne her sætning er lift i tvivl med. A) Han forærer konen blomster. Er schenkt der Frau die Blume / Blume. hvilken af de to skal jeg bruge. på forhånd tak.
  • Lektiehjælp søges

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en lektiehjælper, som kan hjælpe mig i matematik, engelsk, dansk, tysk, historie og oldtidkundskab. Jeg går i 3.g, og det sådan at eg får dårlige karakter, så derfor vil jeg have en som kan få det hævet det op.
  • Behøver man lave personkarakteristisk af bipersoner?

    Forumindlæg
    Ja behøver man lave personkarakteristik af bipersoner i en novelleanalyse i 1.g? Føler bare min analyse er ALT for lang allerede..... der sådan 3 personer der er med meget lidt, men de har alle 3 en stor betydning for historien......
  • Dansk mundtlig eksamen - A

    Forumindlæg
    Jeg skal op i dansk A STX og har tænkt over hvordn jeg læser op. Når man kommer ind til eksamen, for man så to tekser? en kendt og en ukendt, som skal analyseres. I tilfælde af dette, hvilken en og hvordan skal jeg analysere den/dem?? skal jeg kun analysere den ene (hvilken) og perspektivere til ...
  • Hvordan forgår Psykologi C eksamen, hvad er godt at indrage.

    Forumindlæg
    Hva skal man sige for at få 9-10stker i psykologi C. fx: referende og perfect analyse ?
  • Tegneserie

    Forumindlæg
    Hej...Jeg skal til dansk eksamen i folkeskole i næste uge og ville høre om der ikke er nogle som ligger inde med en guide til at analysere tegneserier....
  • Dansk AT materiale metode

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der hurtig kan svare mig på om jeg kan bruge en engelsk film som materiale og bruge dansk fags metoden til at analysere og fortolke den?
  • Nykritisk..

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad man helt nøjagtig skal fokusere på en en tekst når man vil analysere den nykritisk?Er der nogen der har prøvet at arbejde med den nykritiske analysemetode..?
  • PELLE EROBREREN

    Forumindlæg
    HEJ. Nogen der har en analyse af Pelle Erobreren af Martin Andersen Nexø? Bare noget! AT-eksamen skal virkelig bruge det..! Det kunne være skønt På forhånd tak!
  • Nygift - Den sidste bløde hinde

    Forumindlæg
    Jeg skal foretage en analyse af disse to digte, men kan ikke rigtig komme i gang. Nogen som kan hjælpe?
  • Den hemmelige hule

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe med med en analyse af "Den hemmelige hule" af Jesper Wung-Sung? Jeg skal bruge det hurtigst mulig. - PÅ forhånd tak for hjælpen :)
  • DNA

    Forumindlæg
    hjså,er der nogen der vide om det her spørgsmål 1)hvorfor er det fornuftigt at det er DNA fra de variable områder som anvendes til analysen?
  • SwoT af Miele

    Forumindlæg
    noget der har noget til en Swot-Analyse på Miele? Sidder nemlig og mangler noget og det er ikke rigtig til at finde noget på virksokmheden.
  • HASTER

    Forumindlæg
    hej. håber nogle kan hjælpe mig. Kan ikke finde en analyse af Det kunne være græs af Helle Helle. har problemer med at tolke den. Håber der er nogle der kan hjælpe :)
  • Poul Henningsen - Tag og kys det hele fra mig

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har lavet en analyse af PH's "Tag og kys det hele fra mig"?
  • chicken

    Forumindlæg
    Hey allesammen Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en analyse/fortolkning af novellen chicken af Hanne Vibeke Holst? På forhånd mange tak
  • HJÆLP SOP

    Forumindlæg
    Hvilke kemiske metoder kan man sige man har brugt, hvis man har analyseret et molekyle for dets kemiske og fysiske egenskaber?
  • Patriot Act

    Forumindlæg
    Nogen som har analyseret ''Patriot act'' eller antiterrorloven i Danmark? Det kunne være en stor hjælp :)
  • Hjælp til mundtlig fremlæggelse af synopsis

    Forumindlæg
    Jeg skal op til årsprøve i AT i 1.g. Vi har afleveret vores synopsis og har fået tilbagemelding. Tilbagemeldingen var ikke just god, og derfor kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er nogen af jer som bruger en bestemt fremlæggelses metode? Hvordan fremlægger man analyser og skal nogle ting væ...
  • Apple - SRP

    Forumindlæg
    Hej Mit problemformulering lyder på: Karakteriser med udgangspunkt i virksomheden Apple Analyser smartphone branchen og apple strategiske udfordringer Jeg er i tvil om hvilken modeller jeg kan anvende? Jeg har styre på hvad der skal stå i den først, med at karakteriser virksomheden appl...