Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 13321 til 13340 af 65693
  • Ks eksame mod betaling

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde, som kan hjælpe mig til at lave en synopsis i KS ( HF) emnet er det gode samfund underemnet er velfærdstaten. Det er en tværfaglig eksame med Historie B, samf c og religion C
  • naturfags eksamens noter

    Forumindlæg
    Hej...Jeg skal til eksamen i naturfag og jeg er sproglig så det er ikke ligefrem mit yndlingsfag...er meget nervøs...Er der ikke nok nogen der har nogle noter til Naturfag 1 og Naturfag 2 ??? eller i det hele taget bare til naturfag?Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe
  • Nu nærmer eksamen sig.. Hvad ligger markedsrenten på?

    Forumindlæg
    Ja.. Da der snart er skriftlig eksamen, sidder jeg her og forbereder mig lidt...I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at få en lille up-date om hvad markedsrenten ligger på i disse dage, hvis man nu sku få sig en opgave med lidt analyse i...
  • HHX - skriftlig dansk eksamen

    Forumindlæg
    Har lige været til skriftlig eksamen idag i mundtlig dansk (HHX) Vil gerne høre hvad I andre valgte og hvordan det gik? Valgte selv opgave 1, Skysamleren af Hanne Marie Svendsen.. Hvis der er andre der har valgt den samme, vil jeg meget gerne høre hvad I analyserede jer frem til :)
  • Fysik B Eksamen..

    Forumindlæg
    Til Fysik B eksamen skal der traekkes en oevelse samt et emne til senere fremlaeggelse. Kan man i denne sammenhaeng traekke et emne som blev gennemgået på foerste år? Altså et forsoeg udfoert på foerste år, eller et emne gennengået på foerste år?
  • I TVIVL OM SAMFUNDSFAG A EKSAMEN!

    Forumindlæg
    Hej I samfundsfag eksamen A, skal man udarejde en synopsis ikk? Jeg får nogle bilag som dækker over et overordnet emne, derfra skal jeg så lave et overordnet spørgsmål og nogle underspørgsmål som bevæger jeg over de tre taksonomiske niveauer? Har jeg ret?
  • Engelsk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Til min engelske mundtlige prøve har jeg valgt emnet gun violence. Mit underemne er School shootings. Kan jeg godt tage udgangspunkt i en dokumentar jeg har set, til eksamen?
  • Novelle til mundtlig dansk eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg skal tale om en novelle jeg selv skal finde til min eksamen og jeg aner ikke hvor jeg skal finde noveller... den skal bare have noget at gøre med overemnet "identitet", kan i give nogle forslag eller nogle websites hvor man kan læse noveller?
  • Eksamen!!- synopsis af short story

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en ide til hvordan man kan udfylde de pågældende punkter, der skal udfyldes i synopsen til engelsk mundtlig eksamen, når man har valgt at analysere en short story? Hvordan skal man eksempelvis lave en problemformulering, når der ikke er tale om et specifikt emne..? håber...
  • Fysik/kemi EKSAMEN!

    Forumindlæg
    Hej, jeg slkal op i Fysik/kemi på Onsdag. og jeg ved ik, hvordan jeg skal bruge isotop-tavlen. er der ik en der gider at forklare mig det? Og hvis der er en der været op til fysik/kemi eksamen, vil jeg lige spørge om det var svært? Stillede lærene nogen svære spøgsmål? Tak på fo...
  • mundtlig dansk eksame

    Forumindlæg
    hej alle sammen, jeg skal op i mundtlig dansk eksame. jeg har om reklamer. sp jeg har valgt reklamen smirnoff green apple twist. men kan ikke finde nogle oplysninger om den på dansk. hvis der er nogen af jer der har oplysninger om reklamen, eller opgaver. må i meget gerne sende eller skriv...
  • 24-timers eksamen i fysik - læse op?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i 24-timers fysik-eksamen på mandag, og jeg er meget i tvivl om, hvor meget jeg bør læse op inden. Kan jeg godt bare vente med at forberede mig til mandag, når jeg har trukket spørgsmålet? Eller bør jeg forberede mig - hvis ja, hvordan? Hvad gjorde I?
  • mundtlig eksame B-niveau

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig eksame Engelsk B. Er der nogen der kender en dispositon til hvordan man går frem?.Jeg har aldrig prøvet det før. Jeg har 24 timers forberedelse.Hvordan kommer jeg godt igang?.Tak for hjælpen
  • Hjælp til tysk eksam den 17

    Forumindlæg
    Hej til jer alle kloge mennesker :) Jeg skal til tysk eksam den 18 juni, og får udleveret 4-6 sider dagen før som skal forberedes mundtlig, og jeg tænkte på om der findes en engel som kan hjælpe mig, naturligvis mod betaling..? PS bor i KBH.
  • Tysk B eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal op til tysk B eksamen i den her uge?? Nogen der har været op til det før og har nogle gode råd???? og nogen der evt. kan forklare mig lidt om livet i DDR og wirtschaftswunder...? please, hjælp. Jeg er lidt fortabt :S
  • Mundtlig eksamen: An Autobiography

    Forumindlæg
    Hey... Jeg har lige trukket min eksamens opgave i Engelsk B. Trak en autobiography af Billie Holiday - Men mit spørgsmål er, hvilken analyse form bruger man til en autobiography. Er det bare non-fiction? Eller er det andet der gør sig gældende.
  • Grammatiske fejl til den skriftlige eksamen??

    Forumindlæg
    Ja nu skal jeg til engelsk eksamen her snart og ville høre om der var nogle som havde en oversigt over de fejl som der bliver lavet i første del af prøven uden hjælpemidler. Altså en oversigt over fejlene f.eks. kongruens fejl, ordstilling, osv.. Så man lige kan få kigget det hele igennem :-)
  • Eksamen - Ansøgning om hjælpemidler

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen her, der på sin videregående uddannelse har søgt om at bruge hjælpemidler til en eksamen, hvor det ikke var tilladt at anvende nogen form for hjælpemidler? Fik i i godkendelse eller afslag på jeres ansøgning. Hvad kan man have af acceptable grunde? Håber virkelig nogen kan hjæ...
  • Dansk mundtlig eksamen.

    Forumindlæg
    PRÆCIS hvilke emner er det, man kan trække til dansk mundtlig eksamen? vores lærer er en spade til at fortælle os noget, så har brug for lidt hjælp. I ved, novelle, eventyr osv.. uddyb gerne...! TAK!
  • Eksamen Teknologi B powerpoint

    Forumindlæg
    Hej da jeg skal til eksamen i teknologi B om 10 dage kunne jeg godt tænkte mig at høre om der var nogle der havde været oppe jeg kunne se deres powerpoint. eller de kunne fortælle mig hvordan i har opbygget jeres powerpoint.