Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 13381 til 13400 af 160718
-
fysiske betydning af konstanterne a og b?
ForumindlægHvad er den fysiske betydning af konstanterne a og b? -
HJÆLP matematik aflevering spørgsmål
Forumindlægherunder er to mateamtik modeller : model 1: y = 2900x - 5316000 model 2 : y = 2900x + 501700 x: årstal y: indbyggere i København undersøg ved hjælp af beregninger, hvilke af de to matematike modeller der bedst beskriver befolk... -
SRP - græsk matematik
ForumindlægJeg er igang med min SRP - skriver om Græsk matematik. både beskrivelse af den pythagoræiske skole og inddragelse af beviser for oythagoras sætning og et omlægningsbevis. er der nogen der har gode links til disse ting, eller har gode eksempler på beviserne? Håber på lidt hjælp da denne opgave er ... -
Bliver afmeldt fra SU hele tiden
ForumindlægHey, Jeg er lige startet på VUC Albertslund her d. 20 august for at supplere tre manglende fag til odontologi uddannelsen: Matematik A, Fysik B og Kemi B. De tre fag tages over 1 år og giver mig ret til SU. Her er mit problem. Jeg fik min første SU i midten af august, men kort tid eft... -
10klasse matematik terminsprøver 2012
Forumindlæger der nogen der ved, i hvilken opgavesæt 10 klasserne skal oppe i, til terminsprøverne i matematik.? det vil være en stor hjælp, hvis nogen af jer fortalte det. :) hvis i også lige tilføjer, i hvilken opgavesæt i gik oppe i iår ? så vil det også være en stor hjælp. -
Længde på opgave - Matematik
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP i samfundsfag og matematik om national økonomi. Jeg er i tvivl om hvor vidt jeg skal tælle matematiske formler med i de 2600 tegn der skal være på en normal side, eller hvordan de skal gøres op. En udredning af det ville jeg sætte stor pris på. Mvh Gustav, ps. kan ikke få fa... -
10 klasse matematik opgave
Forumindlægjeg har brug for hjælp til matematik jeg har et spær, de har brugt 3 træ, og i alt har de en længde på 6070mm.. endefladen på et træ er 140 mm.. spæreter bygget som en trkant på vinklerne 110 grader 25 grader og 45 grader spørgsmålet er : hvor lang er spærfodens overkant.. ?? -
matematik find f¨ mærke
ForumindlægHej jeg håber i kan hjælpe mig med matematik og forklaring tak på forhånd ... hvordan laver man den første f1 -
Eksamenssæt 2014
ForumindlægHej. Jeg vil høre om, der er en, som sidder inde med Bioteknologi A STX eksamensæt 2014? Håber at der er en, der har mulighed for at hjælpe, da man ikke kan hente sættene længere på nettet og vil super gerne øve mig inden jeg skal op til eksamen. Vh -
JYSK A/S
ForumindlægNogen der har case om Jysk i deres SRP i såfald kunne det være genialt at dele sit materiale og informationer om virksomheden. Hvis der er nogen der har lavet opgaver, eller er villige til at hjælpe vil det være kanon, i skal være velkommen til at bidrage med at hvad i har. På forhånd tak -
engelsk stil - A-niveau
ForumindlægHej...Er der nogen der har tid til at læse min stil i gennem?Der er nok ikke ret mange fejl, da jeg har brugt meget tid på den. Smid mail adressen her hvis i vil -
ENG A aug-2008
ForumindlægKan nogen af jer huske hvad titlen på novellen man skulle analyser hed? -
PARKEN A/S
ForumindlægHej Alle Er igang med et prjekt som omhandler parken sport & entertainment. Jeg skal uddybe Parkens omverden, er der nogle som har skrevet lidt om hvordan Parkens omverden er iforhold til faget organisation? På forhånd tak. -
Opgradering af samfundsfag på a-niveau
Forumindlæghttp://hs-gym.dk/om-skolen/ledelse Anna Kathrine Høg Eriksen AE Uddannelsesleder a[email protected] 27775014 -
Opgradering af Samfundsfag på A-niveau
ForumindlægAnna Kathrine Høg Eriksen AE Uddannelsesleder a[email protected] 27775014 -
til dem der har valgt tysk A
Forumindlæghey...er der nogen derude som har valgt tysk på højt niveau og evt. kan fortælle mig noget om hvordan det er med hensyn til sværhedsgraden, antal opgaver og hvor meget der forventes af en for at kunne få 10-11...på forhånd tak:) -
Noter samf A
ForumindlægHey!Skal op i samfundsfag på højniveau, og ville høre om der var nogen der har nogle noter de ville dele med mig? Ikke fordi jeg ingen noter har selv - ville bare gerne være sikker på at jeg har alt med. -
elektrokemi A-niveau opgave
ForumindlægHar lidt problemer med en opgave, håber der er en der kan hjælpe.Jeg har et cellediagram:Cu(s) I Cu2+(aq, 0,020M) II Fe3+(aq) I Pt(sder er en væske mængde på 150 mL i hver halvcelle. Højre halvcelle indeholder en vandig opløsning på 50,0 g FeCl3.6H20 og lidt FeCl2elementets elektromotoriske kraft... -
Samfundsfag A, diskussion, Afrika
ForumindlægJeg skal i en opgave diskutere, hvilke fordele og ulemper der er forbundet med en øget grad af markedsstyring i Afrika. Besvarelsen skal tage udgangspunkt i det vedhæftede bilag. Hjælp, på forhånd tak :-) Ida -
Graf for a og Fres
ForumindlægHej alle. Jeg har lavet 3 målinger i et forsøg og skal nu lave en graf over de 3 målinger jeg har af accelerationen og den resulterende kraft. Jeg vil gerne have, at graferne for alle målingerne er i samme koordinatsystem. Hvordan kan jeg gøre det i excel?
