Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 psykologi. Resultater: 13521 til 13540 af 179765
-
Valg af fag - A eller B
ForumindlægHejsa allesammen ;) Nu er det desværre tid til at vælge de fag man gerne vil arbejde med. Mit spørgsmål er : Jeg har studieretningen kemi A bio B og psykologi C Jeg skal tage udgangspunkt i kemi. Jeg kan vælge kemi + (fysik A, eller biologi B) er det mulig at vælge kemi A fysik A og bio B? .. e... -
AT om grænser
ForumindlægHejsa, jeg har i mit AT forløb valgt at skrive i fagene samfundsfag (B), og psykologi (C), hvor jeg vil skrive om de grænser de unge udlændige i Danmark har, da deres kultur og religion sætter grænser for hvad de må og ikke må. Så ville jeg bare høre om der er nogle som har nogle gode ideer til ... -
Hvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau
ForumindlægHvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau, ifølge bekendtgørelserne? Lige nu står i til at skulle have 100 moduler af 70 minutters varighed - mens sammenlignet med Dansk på A-niveau hvor vi kun skal have 70 moduler. Min studieretning hedder Engelsk A, Samfundsfag B, Psy... -
Hvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau?
ForumindlægHvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau, ifølge bekendtgørelserne? Lige nu står i til at skulle have 100 moduler af 70 minutters varighed - mens sammenlignet med Dansk på A-niveau hvor vi kun skal have 70 moduler. Min studieretning hedder Engelsk A, Samfundsfag B, Psy... -
Hvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau?
ForumindlægHvor mange antal moduler skal man have i 1.g i Matematik på C-niveau, ifølge bekendtgørelserne? Lige nu står i til at skulle have 100 moduler af 70 minutters varighed - mens sammenlignet med Dansk på A-niveau hvor vi kun skal have 70 moduler. Min studieretning hedder Engelsk A, Samfundsfag B, Psy... -
HJÆLP til metoder i biologi!!
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal op til AT-eksamen i morgen og har skrevet AT i biologi B og psykologi B om sultkatastrofer. Biologidelen er naturvidenskabelig, mens psykologidelen er samfundsvidenskabelig. "I den naturvidenskabelige del af min opgave har jeg benyttet mig af artikler + øvrig... -
PRIS PÅ BACHLOR I UK OG ANDET
ForumindlægHej kloge mennesker, Jeg vil studere psykologi på universitetet og jeg har læst mig frem til at det er gratis på de skotske universiteter, hvis man bor i EU (selvfølgelig skal man købe bøger, have et sted at bo... etc), mens det tilgængæld skulle være utroligt dyrt i England...? Jeg har også fu... -
Hjælp til SSO emne
ForumindlægHej, jeg skal snart skrive min SSO opgave (Større Skriftlig Opgave) på min uddannelse EUX Business. Men jeg ved ikke hvilket emne jeg skal vælge! Jeg har tænkt på fagene Dansk, Psykologi, engelsk eller kulturforståelse. Enten vil jeg vælge et fag alene eller komponere fagene sammen. Hvis i har ... -
KAOS billede
ForumindlægVi er en 3.A klasse der snart skal have taget kaosbillede, og vil derfor høre, om nogen af jer derude har nogen sjove idéer. Kravene er bare at temaet skal starte med A, og så skal det selvfølgelige være sjovt. Vi er en klasse KUN med piger, og det kunne derfor være sjovt at lave noget med ... -
Disposition til mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa, Er der måske en venlig sjæl som kunne give et par hint om det at lave en punkt-disposition til mundtlig eksamen. Jeg skal til psykologi-eksamen den 29. med baggrund i en opgave jeg har skrevet om mobning. Vi har fået nogle gode hint af vores underviser om hvor mange punkter, der er mest h... -
Omsorgssvigt problemformulering SRP
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP i samfundsfag A og psykologi B. Mangler bare ideer til en de tre problemstillinger, jeg mangler noget mere samfundsfagligt Indtil videre har jeg: Redegørende: Hvordan påvirker omsorgssvigt barnets udvikling? Analyserende: Grunde til at barnet kan påvirkes og få følger ... -
case i SRP
ForumindlægHej, jeg har valgt emnet partnervalg i fagkombinationen psykologi og biologi. Med dette emne er meningen at fokusere på, hvad der spiller ind i valg af partner. Jeg skal i analyse delen analysere en case med henblik på teorier så som evolutionsteorien, feromer, kollusionsteorien osv. Er der no... -
Menneskets forhold til naturen - mulige emner og fag
ForumindlægHej folkens! Jeg har netop fået bekræftet mit emne til min sidste AT7 opgave til sommer. Emnets navn er menneskets forhold til naturen, men her er jeg i tvivl om hvilken spændende emner jeg kan vælge og hvilken tilhørende fag. Jeg vil super gerne skrive i muligvis samfundsfag/psykologi og dansk... -
ENG/PSY - horror
Forumindlæghej folkens! :D jeg skal skrive om horror i min opgave, med engelsk som hovedfag og psykologi som andet fag. jeg har fået fat i en masse bøger om emnet, men jeg søger nogle internetsider - nogen der kender nogen? skriver om horror, hvad det er, hvordan det påvirker os, hvorfor vi fascineres/gr... -
Omsorgssvigt og mønsterbrud
ForumindlægHej derude. Jeg skal hermed skrive en rapport i psykologi, hvorpå jeg skal referer to udvalgte case historier som hedder Anny Durmoster og Kenny vindsejl, de begge omhandler om en svært barndom med forskellige instition skift, men som har brudt den negative sociale arv gennem årene. Jeg skal dere... -
Tilbud om hjælp til opgaveskrivning mm.
ForumindlægJeg er cand.soc uddannet og tilbyder hjælp hvis du sidder fast i din eksamensopgave, bachelor eller specialeopgave. Jeg er selv uddannet i fagene; psykologi, samfundsvidenskab, jura og socialt arbejde. Men har hjulpet både cand.merc studerende, socialrådgiver og sygeplejerske- studerende med at... -
Kommunikation - hvilke fag?
ForumindlægHar fået inspiration fra en veninde ang. overemnet kommunikation i fremtiden og jeg overvejer nu følgende problemstilling til AT13: Hvordan kan det være at flere og flere scorer over datingsider, når vi ved, at det biologisk set forholder sig sådan, at man tiltrækkes af duft og gener? Til dette... -
Eksamen
ForumindlægHej Folkens Vi er tre tøser der er ved at være ret lost til psykologi eksamen vi har 24 timer og vi har brugt de første 6... vi har fået denne artikkel: http://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE9607664/toerklaedet-er-islamiseringens-spydspids/ Vores problem er at vi ikke kan få den til at pas... -
Diskussion - Omsorgssvigt
ForumindlægHej. Jeg sidder med min SRP opgave i psykologi/engelsk, som handler om "Omsorgssvigt og børnemishanling". Jeg er gået lidt i stå ved min diskussion Den ene lyder sådan: Diskuter forskellige aspekter ved omsorgssvigt og børnemishandling, og inddrag følgene bilag: "Tøndersa... -
SPILLEFILM OMHANDLENDE PTSD!!!?
ForumindlægHej alle. Jeg har brug for lidt hjælp til at finde den spillefilm jeg vil analysere og basere mit studieretningsprojekt på. Mine fag er engelsk og psykologi, hvori jeg så vil henvende min psykologiske del på PTSD. Jeg har fundet nogle film som: - Brothers. - When war comes home. - That whic...
