Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 13601 til 13620 af 152758
-
Beregn koncentrationen af Al^3+
ForumindlægHej, jeg har problemer med at løse opgave 5b) i dette eksamenssæt Håber der er nogen, der kan hjælpe På forhånd, tak -
NULHYPOTESE :O HJÆLP
Forumindlægdet haster meget! det er fra eksamenssæt 24. maj 2013. Jeg har fået givet vedhæftede opgave. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal lave en nulhypotese! Tak! -
mat skriftlig eksame 2004
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamenssættet fra 2004, 1 årig højniveau? Kunne meget godt tænke mig det, løst som uløst.. -
Dansk stil
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har et par guldkorn til en tekst af Henrik Dahl, der hedder "døden er et vilkår" fra eksamenssættet i dansk august 2002. -
eksamensopgave: "UDFORDRINger TIL VELFÆRDSSTATEN"
Forumindlæger der nogen som har lavet eksamenssættet som hedder "udfordringer til velfærdsstaten" ? Og vil sende den til mig ?har brug for noget inspiration...håber der er nogen som har lavet den.... -
eksamensopgave: "UDFORDRINGER TIL VELFÆRDSSTATEN"
Forumindlæger der nogen som har lavet eksamenssættet som hedder "udfordringer til velfærdsstaten" ? Og vil sende den til mig ? har brug for noget inspiration... håber der er nogen som har lavet den.... -
Engelsk eksamen b-niveau 2008
ForumindlægHej :) Tænkte på om der var nogen der havde eksamenssættet til engelsk i b-niveau maj 2008, eller ved hvor man kan finde det? På forhånd tak :) -
Terminsprøve
ForumindlægHey. nogle fra hhx 3 år som har været oppe i terminsprøve eller nogle som har besvarelser fra eksamenssæt fra 2008 niveau B. Ville være lækkert. ! -
La Comunicación
ForumindlægHej. Nogle der har lavet eksamenssættet "la comunicación" i spansk? Kunne nemlig godt bruge noget inspiration, da jeg er helt på bar bund :-) -
HHX, maj 2005
ForumindlægHejsa.Til eksamenssættet fra maj, niveau B, hhx 2005, hvad var de to spørgsmål til den tyske besvarelse, kan I huske det ? -
kræfter !! hjælp
ForumindlægHej jeg sidder med en eksamenssæt fra 27 - maj 2008. (det er en gammel ordning). Jeg kan ikke tegne de 3 kræfter der er person bliver påvirket med. -
Tysk
ForumindlægHejsa :)Kan nogen HHX-folk huske, hvad forretningsbrevet i eksamenssættet fra maj 2005 i tysk gik ud på ? -
Vurdering af stearinlys densitet
ForumindlægHej Hvordan løser jeg opg. 2 i dette eksamenssæt? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF01/2001%207%201fy.ashx -
STX Engelsk B
ForumindlægKære medstuderende Hvordan kan jeg anskaffe det skriftlige eksamenssæt: STX Engelsk B 21. august 2015? Det har eksamenskoden: stx152-ENG/B-21082015. -
Fransk hjææælp!
ForumindlægHejsa derude Jeg skal snart op til termin, i fransk. Er der nogen som kan lægge nogle gamle eksamenssæt op? Jeg har virkelig brug for dem. På forhånd tak -
EKSAMEN Mat 2003-8-6v
ForumindlægHej Ville høre om der var nogen som lå inde med dette eksamenssæt? Bare delprøven med hjælpemidler 2003-8-6v Kan evt sendes til min mail M_J_MAC@hotmail.com Mvh Marc -
Hjælp til Årsprøve skriftlig biologi
ForumindlægHey venner, skal til årsprøve her på tirsdag i skriftlig biologi. En der har eksamenssættet fra sidste år? eller bare ved hvad man nogenlunde kommer ud for? Tak på forhånd, venlig hilsen Freja -
Fysik eksamen på mandag
ForumindlægHvordan kan jeg bedst forberede mig? Ved at øve på gamle eksamenssæt eller lave opgaver fra de forskellige lektier? -
En kemiker til stede?
ForumindlægEr der en der har eksamenssæt maj 2005 opgave 2 liggende et eller andet sted???? Jeg har vikelig svært ved denne opgave, som gør mig stresset. Mange til alle på forhånd??? -
Hjælp
ForumindlægEr der en der har eksamenssættet til matematik 3 årigt 1 niveau august 2004 m. hjælpemidler Mange tak på forhånd
