Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 13621 til 13640 af 27496
-
Er der nogen der har lyst til at læse min SSO?
ForumindlægHejsa Jeg er i gang med at skrive SSO i biologi om diabetes type 2. Er der nogen herinde som er gode til opgaveskrivning + biologi som vil læse den og give mig lidt feedback? -
Fysik- og kemileksikon
ForumindlægVed nogen om bogen "Fysik og kemi leksikon" af B. Østergaard Pedersen er værd at investere i, hvis jeg har fysik og kemi på B-niveau? Kan nogen evt. anbefale andre leksikoner? -
hjælp jeg skal til eksamen...
ForumindlægJeg skal til eksamen i kemi i næste uge, er der nogen der har noter til kemi på b-niveau? Så vær sød og hjælp mig. -
karakter spørgsmål
Forumindlæghej, hvis man f.eks. i 1g. har haft kemi på C og i 2.g vælger det på B, kommer årskarakteren i kemi fra 1g. til at tælle med i snittet? -
Eksamen !
ForumindlægDa jeg skal til eksamen i kemi (B), kunne jeg godt bruge nogle generale noter inden for Kemi, altså bare nogle noter for det hele. -
hej
Forumindlæghej jeg har dumpet kemi i gymnasiet. jeg vil godt søge ind i diplomingeniør men skal have bestået kemi, kan jeg tage faget om eller? -
antal betydende cifre?
ForumindlægJa, jeg har en aflevering i kemi for til .. meget snart xD Her skal vi overveje antal betydende cifre i vores besvarelser. (: Hvordan med det og cifre i kemi? Hilfe! xD -
Forskel
ForumindlægEr der nogen der vil forstælle mig hvad forskellen mellem fysik og kemi er? Jeg har fået det indtryk at fysik er meget matematik og kemi er meget med forsøg og formler. -
Begrænsninger ved nat.vid. fag
ForumindlægHej Jeg skriver i kemi og billedkunst. Hvilke begrænsninger er der i kemi (brugt induktiv + hyp.deduktiv metode)? -
Hvad består olie af?
ForumindlægJeg sidder med en kemi opgave som handler om organisk kemi: carbonhydriderne - hvor jeg skal svare på hvad olie består af. - nogen som kan hjælpe mig med det? -
hjælp til problemformulering
ForumindlægHej er der nogen der har gode problemstillinger til emnet: Liv i universet. Der skal være et med: - fysik og kemi - Kemi og matematik - matematik og fysik -
Enzymkinetik og Lambert Beers lov!!
ForumindlægHej allesammen, Er der en kemi studerende eller en kemi ekspert som kan hjælpe mig med resultatsbehandling af forsøget "Stivelsesnedbrydning af enzymet Termamyl"?? På forhånd tak -
Musklens funktion! Vigtigt!
ForumindlægNogle der har noget om musklens funktion?? bare nogle linjer om det?? -
Skriftlig årsprøve 2.g
ForumindlægJeg har hørt at man på A-niveau i 2.g til den skriftlige årsprøve får eksamensopgaven fra 3.g sidste år... Jeg ved ikke helt om dette passer, men jeg ønsker stadig at høre om nogen ved, hvilken opgave der blev givet til eksamen sidste år... Navn, emne, nr??? TAK! -
TRANSPORTTYPER
Forumindlæghvad er diffusion,faciliteret diffusion, osmose og aktiv transport. -
Vær sød og hjælpe mig :-D
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
Blodtypebestemmelse
ForumindlægHej med jer,Jeg har for en gangs skyld et ganske let spørgsmål..Hvad hedder det "blodtypebestemmelses-kort" man bruger til at bestemme sin blodtype??Lille, men vigtig detalje ;-) -
Hvordan...
ForumindlægHvordan kan man sige på engelsk: "Det handler om...." -
Replikation/ transkription
ForumindlægHej Nogen der gider fortælle mig forskellen på replikation og transkription? -
Skaber religion racisme?
ForumindlægHej alle. Jeg har et spørgesmål som lyder" skaber religion rasicme" i må gerne komme med jeres agurmenter om det gør eller ej.
