Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13641 til 13660 af 40685
  • Kemi august 2005

    Forumindlæg
    Nogen der har løst opgavesættet fra kemi STX august 2005?
  • Selvstudium

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der ved om man kan tage stx som selv studium?
  • Billedkunst, mediefag , eller musik?

    Forumindlæg
    Hvad valgte i på jeres første år ?(STX) Og hvorfor , og hvordan var det?
  • Nogen som ligger inde med opgavesæt

    Forumindlæg
    Som ligger inde med et Dansk STX opgave sæt ?
  • supplering i udlandet?

    Forumindlæg
    Kan man godt supplere sine fag fra STX i udlandet?
  • Formelsamling

    Forumindlæg
    Hej, Ved I hvor man kan købe den matematisk formelsamling STX A?
  • Skriftlig Kemi A

    Forumindlæg
    Hvor mange procent skal man for at bestå skriftlig Kemi A på STX
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hvilken linje på stx synes i var den bedste for jer?:)
  • Angående fravær

    Forumindlæg
    Hej Bliver ens fravær nulstillet efter grundforløbet på stx?
  • RUC vs. KU

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal efter jeg har været på lærerseminarium, starte på enten RUC eller KU. Jeg er så i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg skal læse samfundsfag og religion. Er der nogen, der enten har erfaring eller råd til hvad jeg skal vælge..
  • HJÆLP: HVIS DU ER KLOG/KRISTEN

    Forumindlæg
    hej folkens skal fremlægge imorgen i religion, skulle rigtigt idag min vi nåede det ikke i den ene time, så skal fremlægge imorgen. Jeg skal fremlægge om symboler, hvor jeg skal skrive den kristne betydning og den universale betydning Symbol: Vand og barnedåb PLEAS HJÆLP.....
  • HHX - opgavesæt på nettet?

    Forumindlæg
    Hej..Nogen der ved om man kan finde alle eksamens opgaverne på nette? altså selve opgave sættet?Har set nogen har gjort det her inde, men kan ikke finde ud af hvordan!?
  • Notatbrug

    Forumindlæg
    Hej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd.
  • Hjælp tak hurtigt

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i matematik på c niveau i morgen, og skal have det på B-niveau i 3.g, vil den karakter imorgen så komme på mit eksamenspapir?
  • Hvad skal der til for at få 02?

    Forumindlæg
    Hej nogle der ved hvormeget og hvad der skal til for at få min 02 (6) til matematil C eksamen?
  • Samfundsfag Begreber

    Forumindlæg
    Hejsa.jeg skal til mundlight eksamen i samfundsfag imorgen og jeg skal snakke om Storbritanniens brexit og ville høre om er der nogen; der har nogle gode tips og begreber ? :D
  • Mindstekravsopgaver - 80% ?

    Forumindlæg
    Kære SP-hjælpere Jeg har hørt, at hvis man laver en fuld besvarelse af 80% af mindstekravsopgaverne i et eksamenssæt, så opnår man karakteren 02. Gælder dette på tværs af uddannelser ( dvs. HTX, STX og HF osv. )?
  • Økonom uddannelse

    Forumindlæg
    Hey jeg har lige afsluttet HF eksamen og har et gennemsnit på godt 6,3 og ønsker at uddanne mig til økonom jeg er rimlig god til matmatik (karaktere 10) men har klaret mig rimligt dårlig i folkeskolen (gennemsnit 4,9) kort sagt skal jeg opgive min drøm og at være økonom eller skal jeg holde fast ...
  • Forvirret

    Forumindlæg
    hej alle sammen sidder her og øver mig til mat. mund.har nogle spørgsmål, som håber I vil svare.jeg går i 1g. min årskarakter er på 7.6, (gennemsnit) som nogle syntes er meget lavt.har lige fået 7 i fysik i mundligt (årsprøve), er bange for at jeg får under 6 i gennemsnit i årsprøverne?er årspr...
  • Fravær

    Forumindlæg
    Hvordan kan det være at jeg får fravær bare pga. jeg var syg 2 dage ?? Det forstår jeg ikke...?`? Absoult latterligt.. Uacceptabelt.! Vil overveje at klage. Man kan altså ikke gøre for at man er syg. Så siger vejlederen at man skal have 0 i fravær ?? Jeg kender en fra HHX han har i etåretsløb 120...