Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13761 til 13780 af 41162
-
rette
ForumindlægHEJ! kan jeg få en af jer til at rette i min dansk opgave?? :) Det er romananalyse. -
billede analyse
Forumindlægjeg skal skrive dansk stil om et billede. er der ikke nogen der har en analysemodel, om hvordan et billede skal analyseres? -
Vintereksamen HH
ForumindlægEr der nogen der kender nogen af emnerne fra vinterens dansk-eksamen (Hh)? -
oversættelse
Forumindlæghej er der nogen som ved om der findes et GRATIS dansk-tysk oversættelse på nettet... -
Nogen der vil læse min analyse igennem?
ForumindlægJeg har lavet en dansk sproglig analyse. Nogen der vil læse den igennem? -
Nogen der vil læse min analyse igennem?
ForumindlægJeg har lavet en dansk sproglig analyse. Nogen der vil læse den igennem? -
Oplysningen
ForumindlægJeg skriver om oplysningstiden i dansk. Hvordan kan jeg sammenligne dengang med idag? -
Essay analyse
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk mundtlig årsprøve og mangler et godt essay analyseskema. Er der nogen der har sådan et? På forhånd tak! -
rette artikel
ForumindlæghEY er der nogen som har lyst til at rette min artikel:) om danskhed -
Computerens historie
ForumindlægJeg søger en Engelsk, evt. dansk rapport om Computerens historie -
eksamen
Forumindlæghvis man til en dansk studentereksamen kommer til at skrive en forkert overskrift trækker det så meget ned på vurderingen????????? -
gamle eksamenssæt..
ForumindlægHejEr der en hjemmeside hvor man kan finde de gamle skriftlige eksamenssæt i dansk?Hilsen Camilla -
Metoder - FORSKEL??
ForumindlægJeg skriver i dansk og historie om terrorisme.. I dansk analyserer jeg en bog for at finde ud af hvorfor man begår terrorisme.. I HISTORIE - her skal man jo arbejde samfundsvidenskabeligt (da dansk er humanistisk) men hvordan gør man det?? min lærer siger, at jeg kan læse en kilde, hvor f.eks ter... -
haster
Forumindlæghej :D . er der nogen der er rigtig gode til at oversætte spansk til dansk ? -
HJÆLP
ForumindlægJeg har en dansk stil har slet ikke tid til at rette den er der en som vil rette den for mig?????? -
PLZ..HELP HASTER MEGET,
ForumindlægHej er der nogen som kan svar mig om : Hvorfor sætter man 1933 som et vigtigt skæringspunkt for den danske velfærdsstat? -
online tysk ordbog??
ForumindlægHejNogen der har en adresse på en omfattende tysk-dansk ordbog - vel at mærke en gratis -
hælp!!
Forumindlægjeg skal finde noget om danskernes økonomi 1900-1909. kan virkelig ikke finde noget:( -
Hjæælp det haster
ForumindlægHeej er der lige nogen der kan hjælpe:) Hvordan påvirker den øgede globalisering den danske velfærdsmodel? -
Stiloplæg
ForumindlægNogen der ved, hvor jeg kan finde stiloplæg til den skriftlige danske eksamen (htx)?Tak tak
