Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13781 til 13800 af 45492
-
Kongens Fald af J.V.J
ForumindlægHey, En der har læst Kongens Fald af J.V.J ? Jeg har læst to uddrag, af den. 1) Mikkel Synker 2) Otte's Falde Og vi skal udarbejde den, men der er to spørgesmål som jeg kan ikke rigigt finde svar til :( håber dr er en der kan hjælpe. Hvorfor synker Mikkel, og hvad synker han ned i? hvad heste... -
Samfundsfags opgave
ForumindlægHej. Er der en der kan forklare mig hvad vi egentlig gør herhjemme for at udligne sociale forskelle? Er rimelig blank omkring dette spørgsmål, for at være helt ærlig. - På forhånd tak - -
Hvordan skriver jeg en synopses i samfundsfag ?
ForumindlægHvilke ting er vigtige at få med når man skal skrive en synopses i Samfundsfag ? Jeg har en problemformulering der hedder : Hvilke indvirkninger har de socio-kulturelle verden på de etniske minoriteters integration ? problemstillinger: • De etniske unge mænd • Identitetsdannelse (t... -
Hvad tæller årsprøverne?
ForumindlægHej Derude. Jeg har et spørgsmål :) Hvor meget tæller årsprøverne? og hvor stor indflydelse har det på ens snit for at komme videre imod 2g Og tæller årsprøverne overhovedet med i ens gennemsnit i 1g God aften :) -
Dansk/Historie Opgave
ForumindlægJeg er i gang med dansk/historie opgave, men skriver kun i historie. Mit opgaveformulering jeg har fået af min lærer lyder: Med udgangspunkt i en redegørelse vil de politiske strømninger efter 1. Verdenskrig, der leder frem til den fascistiske opblomstring i Italien, blive belyst. Ud fra kildea... -
Adam Oehlenschlägers værker
ForumindlægHej Studieportalen. Er der evt. nogen der kender nogle værker skrevet af Adam Oehlenschläger der handler om erotik og/eller seksualitet? -
Sammenhæng ml. et retningsfelt og vektorer
ForumindlægHej, når man tegner løsningerne for en differentialligningen i form af et retningsfelt, er der bare ikke tale om forskellige (repræsentanter for) vektorer? -
Eksamennnn..
ForumindlægHej folkens Er der nogen som ved hvad man skal gøre til psykologi eksamen?? -
hvordan skal synopsen se ud? historieeksamen
ForumindlægHej. Jeg skal trække til historie i morgen og midt i min forberedelse af noter osv. kommer jeg pludselig i tvivl om, hvordan en synops til historieeksamen skal se ud! Jeg har dog fået at vide, at vi ikke skal have litteraturliste med. Er det stort set de samme punkter til AT eller er der noget ... -
nogle gode råd
Forumindlæghej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .( -
Rettelse af stil (fokus på kommaer og punktummer)
ForumindlægHvis du er interesseret, så kontakt mig venligst over indbakken! :-) Det er kun en sides penge. Ret helst ikke på formuleringen, hvis det ikke er nødvendigt. -
Poetic Justice!! HJÆLP skal aflevere halv 12!!!!
ForumindlægNogle der kan skrive til mig hvad de 4 forskellige ting er.. så jeg kan putte dem ind i min stil. Er så dårlig til engelsk :( - the significance of their youthful relationship - comments on the language and the point of view - the themes - the title HJÆLP TAK!! -
Mangler dansk tekst!
ForumindlægHej derude! Nogle der har nogle bud, på danske tekster eller danske reklame film, som har noget indhold der har noget at gøre med danmark eller danskhed? Skal nemlig op til dansk mundligt og trak "danmark og danskhed" På forhånd tusind tak! :-) -
Engelsk A & Samf. B.. Emnevalg?
ForumindlægHej... Håber nogle kan give noget inspiration til hvad jeg kan skrive om... Har tænkt over Identitets skabelse og growing up, hvor jeg tager udgangspunkt i Hooliganisme... Nogle andre der har forslag til spændende emner ? :) -
Identifikation af neutrale/Påvisning af neutrale Hjælp:)
ForumindlægHej :) Har på plads hvorden man identifikasere syre og base (finder ud af hvilken syre/base det er) Men mit problem er så hvordan man finder ud af om det er postevand, deminiraliseret vand eller saltvand nogle der kan svare?:) -
Redegørelse?!?!?!
Forumindlægheeey Heeey Jeg kom bare lige i tvivl... hvor meget er det ens Redegørelse maks må fylde af 15-20 sider? (og mindst :D) -
Doris Lessing - In the national gallery
ForumindlægHej alle, Er der nogen der har lavet stilen, der hedder " doris lessing - in the national gallery " ? mvh Katja -
en fremtid i ingeniør
Forumindlæghej! jeg sidder og tænker lidt på at søge ind til diplom ingeniør i bygning, og dernæst tage en kanditat for at hæve det op til civil ingeniør, men jeg undrer mig over om der er stor arbejdsløshed iblandt ingeniøre, og om jeg overhovedet kan få mig et job efter jeg har taget min uddannelse? har ... -
Engelsk synopsis
ForumindlægHej :) Er der nogle der ved hvordan man laver en engelsk synopsis, da jeg har lidt svært ved det... på forhånd tak -
DIO problemformulering - den egyptiske revolution?
ForumindlægJeg skal snart aflevere min problemformulering til DIO. Jeg vil gerne høre om der er nogle der har nogle råd til den, og om følgende er godt nok, og hvordan det kan sættes sammen i en problemformulering? Overemnet hedder: Velstand, levevilkår og livskvalitet. Jeg skriver i fagene: International ...
