Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 13781 til 13800 af 65693
-
fysik eksamen - lys
Forumindlægnår man skal snakke om ængdebølger under overemnet lys, hvad kan man så sige? skal helst have svar så hurtigt som muligt :( -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHvad betyder kønspolarisering? -
historie eksamen, oplysningstid og revolutioner
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med nogle problemstillinger til dette emne? Jeg er selv lidt tabt i det. Har mange bilag, der handler om den franske revolution, tror jeg :) Følgende bilag: Bossuet om det guddommelige monarki billede: Solkongen - Ludvig den 14. af Frankrig billede: Oplysningstiden e... -
Spansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen! hvis man ikke er så god til spansk og skal op til terminsprøve om en uge, hvad skal man så gøre? Seriøst spørgsmål thoo :D Det stresser mig herre meget :( -
SØGER LEK HJÆLP TIL ERNÆRINGSASSISTENT EKSAMEN
ForumindlægSøger hjælp til kostlære osv -
GRAMATIK Spansk. Eksammen hjælp søges
ForumindlægHej alle dygtige folk til spansk :D Jeg sidder og læser op til spansk, da jeg skal op her den 4 juni. jeg øver mig i at skrive refaret til tekster, men mit gramatik er ikke min særlig side. og vi skal trække en tekst og har en time forberedelse.:( så jeg ville høre om der ikke er en sød sjæl der... -
Hjælp dansk mundtlig eksamen lydfortællinger
Forumindlægfindes der et eksempel på en synopsis til lydfortællinger? -
Bedømmelse af skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har fået en meget værre karakter i engelsk end forventet, og ville høre, om jeg kunne sende min opgave til én herinde, som så muligvis kunne bedømme min opgave. Jeg overvejer stærkt at indsende en klage. Mvh -
Det moderne DK fremkomst - eksamen
ForumindlægHej vi har trukket Det moderne Danmarks fremkomst, og vi har svært ved at finde historiske begivenheder, som er brede og spændene nok. Tidsperioden er fra 1915-1939, så hvis i har nogle ideer ville det være en KÆMPE hjælp. Tak på forhånd (: -
Perspektivering til mundtlig eksamen?
ForumindlægHey Skal op i samfundsfag om noget tid, og jeg kan se, at der står, at man skal perspektivere. Hvad menes der helt præcist? Betyder det, at når jeg nævner noget, så skal jeg henvise til en tekst eller noget andet, som vi har læst i løbet af året, eller er det en perspektivering til det virkelige... -
Biologi skr. eksam 2005?
Forumindlæger der nogen herinde der ved hvorn studentereksams opg. for biologi ser ud både maj og sygeeksams opg... -
Kristendoms eksamen - 9. klasse
ForumindlægHejsa! :-) jeg skal op i kristendomseksamen på torsdag, og det ikke fordi det bugner af notater til emnerne... Er der nogen som har været oppe i de samme som mig, eller bare har nogle notater som passer til emnerne? Emnerne er: Kristendom Fristelse (Lad dig friste og...) Det hellige (Er... -
Skriftlig eksamen - emner??
ForumindlægJa, som alle andre 3.g'ere med samfundsfag på højniveau, skal jeg op i skriftlig på torsdag i næste uge. Før vi fik læseferie, talte vi med min lærer om hvilke emner opgavesættet kan komme til at omhandle, og han mente at emnerne ville kredse omkring den aktuelle politik da sættet blev skreve... -
NVG Eksamen / Begreber
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal op i NV på mandag og jeg ville lige høre om nogen af jer kunne nogen gode Naturvidenskabelige begreber, som kunne score mig nogen ekstra point? Tak på forhånd / Jens -
ENERGI!! EKSAM I MORGEN!!!
ForumindlægHej.. Jeg har lidt svært ved at huske de her forsøg , så det vil være rart hvis nogen lige kunne fortælle lidt om dem? ( -hvad der sker , og hvorfor det sker? JEG SKAL BRUGE DEM TIL AFGANGSPRØVEN I MORGEN, SÅ DE ER MEGET VIGTIGE!!) -OBS! De handler alle sammen om magnetisme og energi. Forsøg: - D... -
Eksamen uden hjælpemidler - vektorer
ForumindlægEn af de ting, som det forventes at man kan til prøven uden hjælpemidler, er at anvende reglerne for vektorregning. Men jeg synes det er et vidt begreb. Er der nogle der ved mere præcist hvilke formler det er? Håber der er nogle, der kan hjælpe. -
Mundtlig eksamen idag
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle hvorvidt man skal henvise i teksten (sidtal, linje) når man nævner noget fra teksten man er oppe i? -
Radioaktivitet - eksamen i morgen
ForumindlægJeg har en opgave haver jeg skal finde ud af, hvor lang tid der går, før aktiviteten er faldet til 1% af aktiviteten til tiden t0. Jeg har brugt en formel der ser sådan ud: delta t=(halveringstiden/ln(2))xln(A1/A2), hvor A1/A2 er lig med den given procent (så vidt jeg har forstået). Problemet er ... -
Franskhjælp tilbydes. Skal du til eksamen?
ForumindlægJeg er 32 år gammel og har arbejdet som tutor i rigtig mange år med elever på alle niveauer. Jeg er bosiddende i København men vi kan sagtens køre vores timer over Skype. Det har jeg haft meget fine resultater med. Mine elever får konsekvent gode karakterer. Skriv venligst til tutoringwithkris... -
Buddhisme. hjælp - skal til eksamen imorgen!
Forumindlægskal bare lige høre, om jeg har forstået det rigtigt. mennesket består af 5 skandhaer. de tre første skandhaer er begæret, og den 4. får os til at handle efter begæret. den 5. skandha er bevidstheden som skal lære at styre. karma er en handlig der føder en ny handling. handlingerne er enten go...
