Spansk

GRAMATIK Spansk. Eksammen hjælp søges

28. maj 2014 af casabasa (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej alle dygtige folk til spansk :D

Jeg sidder og læser op til spansk, da jeg skal op her den 4 juni. jeg øver mig i at skrive refaret til tekster, men mit gramatik er ikke min særlig side. og vi skal trække en tekst og har en time forberedelse.:( så jeg ville høre om der ikke er en sød sjæl der kan hjælpe mig lidt, ved at finde de gramtiske fejl i det referat jeg har skrevet, for det er der helt sikkert!:D

De texto trata sobre los jóvenes en España. La relación entre los padres e hijos es bien. Cuando los jóvenes son entre 14 o 15 salen  de casa en  la noche y van a las muchas discotecas. Siguiente los jóvenes gustan estar con los amigos para hablar con ellos y beber.    En España han algo llamado “ir de copas”.  Significa los jóvenes visitan varios bares durante  la noche. En las ciudades y pueblos es un zona, la zona llama “la marcha” los calles son llenas con muchos chicas y chicas.  Estudiante no trabajar, pero tiene dinero de padres mientras otro estudiantes en España trabajan en su tiempo libre para  pagar sus gastos.  Una cosa muy característica en España, actualmente, es que viven con sus padres para son tienen 25 años y a veces más. Porque los pisos son muy caros y los jóvenes no tienen dinero. los jóvenes están haciendo bien, porque no preocuparse de lavar ropa y no cocinan. Los jóvenes dicen, “vive hoy de sus padres. Manana puedes vivir de tus hijos”

Håber der en sød sjæl der ville hjælpe, så jeg kan komme videre i teksten


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. maj 2014 af Jmussen (Slettet)

Jeg ville nok skrive "El textro trata de" i stedet for "De texto trata sobre" :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. maj 2014 af Jmussen (Slettet)

ups texto og ikke textro :)


Svar #3
28. maj 2014 af casabasa (Slettet)

okay, :D tak, hvad med det andet?:d kan du hjælpe mig der?


Brugbart svar (0)

Svar #4
29. maj 2014 af jbmm

Der er MANGE fejl, så se din indbakke.


Skriv et svar til: GRAMATIK Spansk. Eksammen hjælp søges

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.