Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 13781 til 13800 af 18958
  • Grammartik rette program

    Forumindlæg
    hey er der nogen her som kender en grammartik rette program i tysk, som man kan tilføje til word, for at den kan være i stand til at rette kasusfejl osv.
  • Øv, jeg kan ikke lige dreje den her...

    Forumindlæg
    HejsaJeg skal over sætte sætningen:En brømt tysker og en berømt dansker mødtes for mange år siden i Hamborg. Ved mødes skal jeg bruge begegnen, men hvordan hulen skal den bøjes?På forhånd tak!
  • Eksamen sidste år..

    Forumindlæg
    Hey...Er der nogen der ved hvad man kom op i til engelsk / og tysk skriftlig eksamen sidste år?(gymnasie)Hvad hed teksten? Håber der er nogen der vil svare...hilsen mig
  • Grammatik

    Forumindlæg
    hey..er der nogen som kan hjælpe mig..jeg skal bruge AlT TYSK Grammatik indtil 2.g niveau på en opsamling.er der nogen som har summeret det op ? eller kender en side som kan hjælpe mig???TAK
  • Rettelse af tyskstil.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er - desværre - ikke særlig god til tysk. Jeg håber derfor at der er en hjælpsom sjæl, der vil rette min tyskaflevering igennem. Tusind tak på forhånd! Mvh. Jacob (-:
  • lidt hjælp.....

    Forumindlæg
    hej Er der nogen af jer, der har læst bogen oh maria på tysk af felix & theo..... jeg har læst den, men forstår ikke handlingen, hvis der nogen der har læst gider i fortælle mig hvad den handler om på dansk. tak
  • Rettelse!

    Forumindlæg
    Heii derude!Er der ikk en, som har lyst og tid til at rette min tyske stil igennem... Den er på ca. 450 ord...! Håber på hjælp...!Mvh. Vivi!
  • rettelse af stil

    Forumindlæg
    hej, ville værdsætte hvis der var en venlig sjæl som ville kigge min tysk stil igennem, og evt. markere hvis der er nogle sætninger som på ingen måde giver mening. Tusin tak på forhånd :)
  • Skatter

    Forumindlæg
    Hvis man som dansker har adresse og arbejder som selvstændig konsulent i et andet EU land - lad os sige i Tyskland - betaler man så tysk skat? Hvad er reglerne for det egentlig?
  • HALLO HJÆLP HURTIGT PLEASE

    Forumindlæg
    HEJ er der nogle der har ahft om tysk kultur og traditione??? skal skrive om det, og kan ikke finde en skid. nogle der har gode forslag så lige skriv tark... er på røven, hvis jeg ikke får den skrev til imorgentak
  • (haster lige nu) beskriv brød/rundstykker med smør og et glas mælk

    Forumindlæg
    Hvordan kan man beskrive sin morgenmad på tysk, hvis man har spist rundstykker/brød med smør og et glas mælk til. Svar gerne hurtigst muligt!!!! Giv gerne et eksempel
  • Noter til et Christa Wolf-brev

    Forumindlæg
    Da jeg skal til tysk-eksamen på fredag d. 28/5 og mangler notater til Christa Wolf: "Brief an Günter Grass", ville jeg være meget glad, hvis der var nogen der kunne være mig behjælpelig.På forhånd tak!
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg håber i kan hjælpe mig med min tyske stil. jeg har skrevet 300 ord , vil i være søde at kigge på den? evt. rette den? Tusind tak på forhånd..
  • Das eller der?

    Forumindlæg
    Hey folkens skal bruge et køn for "Night Walk" i tysk... Hedder det så der Night Walk eller das Night Walk? Kan nemlig ikke slå det op i ordbogen...
  • Hjælp til kort tyskstil

    Forumindlæg
    Jeg har stærk brug for en til lige at tage de slemmeste fejl i denne 300 ord lange tyskstil. Det ville være en kæmpe hjælp, da jeg har lidt svært ved tysk og skal afslutte det i år.
  • Tyskopgave

    Forumindlæg
    Jeg har lige oversat noget fra dansk til tysk. Vil høre om nogle vil rette teksten, eller bare se om der er nogle fejl eventuelt. Det er kun 162 ord. Skriv meget gerne, hvis I har lyst.
  • das auge vom bodensee

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -?
  • Oversættelse - hvem er han?

    Forumindlæg
    Hvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener.
  • das auge vom bodensee

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -?
  • das auge vom bodensee

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -?