Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13821 til 13840 af 41162
-
AT GRÆNSER
ForumindlægHej Har i nogle EMNER til emnet "Grænser" i fagene Engelsk og Dansk? -
Eksamen 2006
ForumindlægNogen som har lavet nogen af opg. i dansk A HH fra 2006? -
Hjælp
ForumindlægHey.. Der må da være nogen som har lavet en eller anden opg. fra opgavesættet 2006 dansk HHX? -
Medbringe til afgangsprøve
ForumindlægHvad må man medbringe til sin skriftlige afgangsprøve i dansk 10 klasse? :-)) -
La hija del Puma
ForumindlægEr der nogen spanskelever, der har oversættelsen af den første danske tekst på side 49 liggende ? -
das dicke kind
Forumindlæger der nogen der ved hvad das divke kind handler om på dansk tak - jeg synes den er lidt svært.... -
Søger emne til at i religion
ForumindlægHvad kan man skrive om i AT. jeg skal kombinere religion og dansk og overemnet er grænser -
Hvad betyder..?
ForumindlægHej... En der kan hjælpe med oversættelse af det her ord fra tysk til dansk? Medienkooperationen På forhånd tak! -
Kronik - Gabestokken lever i bedste velgående
ForumindlægHej. Er der nogen der har skrevet en kronik, ud fra kronikken: Gabestokken lever i bedste velgående i dansk tv? -
kort oversættelse
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en meget kort oversættelse fra dansk til engelsk...det vil være en stor hjælp -
HJÆLP!
ForumindlægHej Jeg ville bare høre, hvad der var galt med den danske udenrigspolitik i 1700-tallet???? Hilsen Marie K. -
Nogen der er interesseret for at rette en stil?
ForumindlægHej, er der nogen der er interesseret for at rette en dansk stil? Skriv gerne, så sender jeg den.. -
Aflevering
ForumindlægEr der ikk en , der er rigtig god til at skrive dansk, eller bare kan finde ud af det, der vil hjælpe mig ?please ? Liine -
Mega vigtigt!
ForumindlægHej! Skal op til dansk skriftlig (afgangsprøve) i morgen, og vil bare vide, hvilke genre der helt sikkert vil forekomme? Tusinde tak! -
fsa stilemner 2008
ForumindlægHej alle nogen der har stilemnerne til den skriftlige danske fsa prøve 2008? påforhånd tak :) -
novelle om skolen i 1850
Forumindlægjeg ville høre om der er nogle der kender en novelle om den danske skolen i 1850-1920 og den skal også være fra der omkring. -
kortfilm?
ForumindlægHej SP Til dansk eksamen (STX) skal man så perspektiver til noget når man trækker en kortfilm? -
Hjælp.
ForumindlægEr der nogen, der har et dansk referat af en tysk tekst der hedder: Mädchen entdecken ihren Traumberuf? -
hjælp med et meget kort sætning
Forumindlæghvad betyder dette sætning på dansk? Take the honour out of killing. -
Sætning på tysk - hjælp til, hvad den betyder
ForumindlægVed I, hvad denne sætning hedder på dansk? Wo war sie eben.
