Søgning på: historie noter hf. Resultater: 13821 til 13840 af 33009
-
24 TIMERS EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej jeg har trukket: Stunde null Text: "Geschäft ist Geschäft" HVIS DER ER NOGLE DER HAR NOTER ELLER LIGENDE SÅ SEND MEGET GERNE!!!!!!! -
Nogen der har været op i IØ. Og kan give nogle gooooo råååååd :D
ForumindlægNogen der har været op i IØ. Og kan give nogle gooooo råååååd :D evt. hat gode noter. -
doriske, joniske og korintiske søjler
ForumindlægHej Jeg ville hører om der var en som havde nogle gode noter omkring dorisk, jonisk og korintisk søjler, til at analyser dem :) -
Postmodernisme & Samtidskunst ....
ForumindlægHej .. er der nogen, som har noter til postmodernismen og samtidskunsten, ud fra billedkunst - metode, kronologi og tema?! det ville være skønt, hvis nogen kunne hjælpe :$ -
Odysseen sang nr. 10 og 22 ?
ForumindlægHej, er der nogen der har noget om sang nr. 10 og 22 ,s ? da jeg virkelig mangler noter til de sange -
AFSLUTNINGSSKEMA/REGNSKABSAFSLUTNING
ForumindlægEr der nogen der har et afslutningsskema, som er lavet evt. med noter? jeg skal til eksamen i morgen og forstår det simpelthen ikke? :O på forhånd TAK! -
Die Schlaufe
ForumindlægHejsa, Har trukket Die Schlaufe til tysk B, hvis der nogle der har noter eller kender teksten. Kunne jeg godt bruge noget hjælp :) -
I Kurvestolen - Ulrik Thomsen
ForumindlægHej alle, Er der nogle der kan hjælpe med en analyse eller fortolkning af Ulrik Thomsens 'I Kurvestolen'? Evt. noter .. alt kan bruges! -
Økosystemer
ForumindlægNogen der nogle noter eller ved noget om ørken-systemer? SIdder og skal lave biologirapport, er helt lost. -
Borgmester Hoeck og Hustru?
ForumindlægHej søde mennesker, er der nogen som har haft om Borgmester Hoeck og Hustru? Jeg skal bruge det til min eksame, eller gode noter til den.. Need help! -
sammentrækning
ForumindlægHeej :) - Hvordan laver man en sammentrækning af ''will'' og ''not'' ?? -
DET HASTER ! - Geert Hoftstede . B / A -Niveau
ForumindlægHej folkens :) Er der en venlig sjæl der har en beskrivelse og gode noter om geert hoftstede teorier og begreber? Det er meget vigtigt ! håber så meget I kan hjælpe. -
Velfærdsstaten 1950-1970??
ForumindlægNogle som har en opgave eller nogle gode noter om velfærdsstateni 1950-1970 og om kvindernes stilling i samfundet og i forhold til velfærdsstaten ...?? -
Das späte mädchen
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen der ligger inde med lidt noter til teksten: "das späte mädchen" af Helga Schubert? -
Hjæælp! Die Falle
ForumindlægHej ville høre om der er nogle der måske skulle have nogle noter til teksten, Die Falle, af Robert Gernhardt?? Har jeg virkelig brug for! På forhånd tak! -
DIFFERENTIALKVOTIENT for f(x)=x^a
ForumindlægHej jeg har brug for meget hurtig hjælp, da jeg ikke kan finde svaret i mine noter.. Hvad er differentialkvotienten for f(x) = x^a Begrund svar -
Mit liv som indvandre HJÆLP
ForumindlægHej folkens, jeg skal have min synopse færdig i morgen og vil spørge om nogen af jer har noter til "Mit liv som indvandre" af Benny Andersen -
Hvorfor går h ud i nævneren?
ForumindlægHej, jeg sidder med nogle noter, hvor jeg ikke kan huske hvorfor 4h går ud i nævneren(se den hvide pil). Hvordan går 4h ud i nævneren? -
Er rentesregning, vækstformlen, renteformlen og vækstfunktioner det præcis samme?
ForumindlægJeg skal op i mundlig matematik og har fået et spørgsmål om rentesregning, men jeg har kun noter om vækstfunktioner, er det bare et andet ord for det samme? -
Pedro Almadovar?
ForumindlægHej guys, skal op i spansk mundtlig i morgen. Ville spørge om i havde nogle noter omkring Pedro Almadovar som i lige vil smide over til mig, så ville det være perfekt :-)
