Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 13881 til 13900 af 23684
-
Per højholt
ForumindlægHej Jeg skriver om 60'erne. Er der nogle som ligger inde med en god analyse, af et digt, af Per højholt. Mangler inspiration og kan intet finde...:-) Hjælp -
tilværelsens ulidelige lethed
Forumindlæghejsa... bebe om der er nogle der har noget om tilværelsens ulidelige lethed.(analyse, referat, personkarakteristik osv) please meld jer hurtigs muligt!! knus mig -
Sidste års opgave
ForumindlægHej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael -
HJÆLP - til digital mobning
ForumindlægHej alle :) Vi er igang med at lave AT eksamen, her i 3.g. Vi skal i dank faget analysere en kampagne som er imod digital mobning. Er der nogen herinde som har et godt forslag til en kampange?? Alt er en hjælp! -
Kulturelle udfordinger
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer? -
Spørgsmål!
ForumindlægJeg er i gang med at analyserer et maleri af Jeorg Immendorf: Cafe Deutchland 1978. Der er bare dette spørgsmål, som jeg ikke helt forstår: Hvilke handlinger indgår de i? Nogle som evt. kunne uddybe? På forhånd tak (-: -
Python Programmering
ForumindlægJeg søger en der kan løse en opgave inden tirsdag. Opgaven omhandler python programmering og data analyse med python.Mod betaling vhis dette bliver nødvendigt. MVH Ela -
Erik Den Rødes saga
ForumindlægHej! Jeg ville bare gerne vide om der er nogle der har et link eller lign. til Erik den rødes saga? jeg kan simpelthen ikke finde den nogle steder... Hvis det ikke er meget at bé om ville jeg også gerne have en analyse og fortolkning af den. -
Brev til månen....
ForumindlægHey!Jeg skal analysere et afsnit af Ib Michaels roman "Brev til månen." Og undre mig meget over hvad navnet kommer af? Har det ik en sammenhæng med Pjerrot? -
Er det en dårlig ide??
ForumindlægHej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS -
Muhammedkrisen-Under huden
ForumindlægHejsa :) Er der en der ligger inde med en analyse af dokumentarfilmen "Muhammedkrisen under huden". Eller en der bare i det hele taget har gode råd, eller god information omkring dokumentaren? -
Eventyr.
ForumindlægJeg er i gang med en analyse i eventyrgenren, men perspektiveringen er jeg stået af på. Jeg mangler navnet på et eventyr der handler om, at bytte/handel eller lignende ? :D -
Storkespringvand
Forumindlægjeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak -
Eksamen (FSA)
ForumindlægMå man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D -
Dead Poets Society
ForumindlægHejJeg kunne godt bruge en fortolkning og/eller analyse af Dead Poets Society, da den er opgivet til eksamen... hvis der er nogen der har lavet sådan noget eller har et link vil jeg meget gerne ha' fat i det... :Dmvh.morten -
"The killers" by hemmingway
Forumindlæghej... er der nogen der har læst den overnævnte novelle ? jeg har nemlig ingen notater til den.. og jeg synes, at den er ret svær at analysere, hvis jeg kommer op i den til eksamen.. på forhånd tak.. :) -
Apologien til eksamen
ForumindlægHej.Jeg har lige læst og udformet nogle noter til Apologien af Platon.Hvad ville I mene, er essentielt at trække frem i en analyse? Udover sofister kontra Sokrates? -
RELIGION, KUPLEN, MUREN OG GRAVEN.
ForumindlægHej ! Er der nogle som måske har Religion niveau C, bogen Kuplen, muren og graven. Mangler analyser af kildetekst nummer 46 og 88 ?!?!?! .. Skriv meget gerne, hvis du har dem :) -
Multimedie
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikkert på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. På forhånd tak. -
Multimedie eksamen
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikker på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det.
