Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13921 til 13940 af 41162
-
Nelson Mandelas taler
ForumindlægEr der nogen der ved, hvor man kan finde Nelson Mandelas taler på dansk på nettet ? Skal bruge dem til mit AT.. -
Kronik ??
Forumindlægjeg skal skrive en kronik i dansk, er der nogen der kan forklare mig hvad det er, og hvad kravene til såddan en er? -
Essay - hjælp? :b
ForumindlægKan man få tolv for et dansk essay på kun to sider? :S Hvor meget skal det mindst fylde? :p -
Hjemmesider
ForumindlægHej. Er der nogle der kender en god hjemme side hvor man kan oversætte dansk til tysk og omvendt? -
Skriftlige opgavesæt/eksamenssæt
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der blev student sidste år 2007, og var op i skriftlige dansk...?? -
Hjælp til at rette min stil
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe med at rette min dansk stil? -
Naturgeografi
ForumindlægHvad truer det gode danske grundvand? Bare en lille kort forklaring.. :) Hjælp mig, plzz =) -
tysk oversættelse
ForumindlægEr den en der vil hjælpe mig med at rette dette. I den vedhæftede fil er der både det danske og det tyske :-) -
Bøjninger
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål.. Hvad bruger man bøjninger til i dansk og i de andre sproglige fag. -
vigtigt
ForumindlægHej, kender i en ordbog med engelsk og dansk gramatik på internetet. tak for at i svare -
Henrik Nordbrand
ForumindlægHej nogen der har digtet ´´Den danske sødme´´ af Henrik Nordbrandt der kan sende den til mig på papirform? Tak på forhånd. -
EN LILLE SJOV EN ! HEHEH
ForumindlægS K O D A = Skubbes Konstant Omkring Danske Arealer ! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) -
Vil/Kan I?
ForumindlægEr der nogen der vil rette min dansk stil. Det haster virkelig meget-. Skal afleveres på fredag. Håber på hjælp. -
Hjælp - analyse af Oktoberlegen af Ray Bradbury
ForumindlægJeg skal analysere en novelle og jeg ved ikke hvordan (der er til termins prøve i mundtlig dansk) -
Haster! Noget om Aristoteles..
ForumindlægHej.. Jeg ville spørger om nogen ved hvorfor Aristoteles var interessant for dansk faget? -
præsidentens metaforer
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen der har lidt ekstra tid til at kigge min dansk opgave om metaforer? -
hvad er agens-strygninger
Forumindlægskal lave noget dansk og er forvirret over hvad agens-strygninger er?? nogen der kan hjælpe -
hjælp til oversættelse
ForumindlægEr der nogen der har tid til at kigge på min ovesættelse af en kort dansk tekst? Tak -
Give karakter for min stil?
ForumindlægHey, nogle der vil rette/give en karakter for min 3 siders dansk stil? -
eksamensopgave
Forumindlæghej Er der nogen, der har dansk A skriftlig eksamen HTX for 2007 eller 2008.
