Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 13921 til 13940 af 23684
-
Hjælp!!!! - VIGTIGT.
ForumindlægJeg er igang med at lave en analyse og fortolkning af novellen Blomster skrevet af Jakob Ejersbo, men har svært ved at finde temaerne.. kan du hjælpe? -
Det korte liv
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at perspektivere filmen Det korte liv med valgaften eller en anden novelle eller kortfilm? Hvis ikke så må i meget gerne hjælpe med en hurtig grundig analyse om filmen. -
Folkevise
ForumindlægHej folkss... Jeg sidder med en folkevise ved navn Karl Høvding som jeg ikke fatter noget af.. Nogle der kunne hjælpe mig i gang?... Har prøvet at analysere den men er rigtig svært -
Rettelse.
ForumindlægHej. Er der nogen, der gider rette en halv side fransk analyse? Den er ikke færdig, men den er til i morgen, og jeg vil meget gerne have kigget på grammatikken. Kan sende den over mail. Tak på forhånd. ;) -
Hjælp!! Jeg tror jeg har lavet en kæmpe fejl!! :(
ForumindlægJeg har emnet kommunikation - mulighed og begrænsninger. Til det emne har jeg beskæftiget mig med udenrigspolitik i USA med nogle taler fra henholdvis Obama og Bush Jeg har arbejdet i fagene samfundsfag B og engelsk B. Nu til mit problem. Jeg har skrevet at jeg har benyttet kommunikations ana... -
En københavner i Jylland af Dan Turell
ForumindlægHej er der ikke nogen herinde som har eller har haft om den essay '' En københavner i Jylland '' vil i ikke sende eller hjælpe mig lidt i gang med min analyse. Jeg skal nemlig snart op til den til afgangseksamen. -
Tysk.. HASTER. på forhånd tak.
ForumindlægHejsa. Er i gang med at lave en analyse af Herbert Grunmeyers sang "der neuland", men er desværre gået lidt i stå. Er der nogle, som evt kan hjælpe lidt.??? -
Til storbyens pris
ForumindlægHey Jeg skal op i eksamen i dansk og har trukket essays... VIlle bare høre om der var nogen der har analyseret Til storbyens pris af Dan Turell? Hvis du har vil du så ikke være sød og sende den? Mvh Casper E-mail: [email protected] -
Lektie hjælpe
ForumindlægHej jeg søger en der kan hjælpe mig i Dansk, skal analyse og fortolke en novelle. til mit eksameprojekt. Jeg har dansk på HF på A niveau. god løn gives. -
"Livlægens besøg"(om Chr.7.)
ForumindlægHej.Har du læst "livlægens besøg", samt lavet en analyse og fortolkning, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad du har lagt vægt på og er nået frem tilPå forhånd tak. -
Mangler en bog eller tekst for dødsstraf...
ForumindlægJeg har et problem da jeg skal lave en komparativ analyse af "Dead man walking" og en selvvalgt tekst der forsvare dødsstraf. Nogen der kender til en tekst der forsvare dødsstraf? :D -
Thomas Kingo salme?
ForumindlægHej er der nogen der har analyseret en salme af Thomas Kingo, men som ikke har sat ind her på studieportalen eller studienet? Har virkelig brug for en, har ingen anelese hvad jeg skal skive i den.. Ville være en kæmpe hjælp! Er ogs selv villig til og give afleveringer ud. -
Johannes v. jensen: "Oktobernat"
ForumindlægJeg skal lave en analyse af "oktobernat", jeg har søgt herinde, men kan ikke finde noget brugbart? Er der nogen der kan hjælpe mig? Det skal være på 1.g - niveau, sproglig. -
Rettelse
ForumindlægHej jeg ville lige høre om der er en der har tid til at kigge min sso igennem eller ihvertfald min analyse af min ukendte tekst?Håber i kan hjælpe mig...Med venlig hilsenLone -
Nowhere Man - Beatles
ForumindlægHej! Jeg er i gang med SRP, og har brug for noget hjælp til en tekstlig analyse af Beatles' sang "Nowhere man", er der nogen som kan hjælpe? Mvh -
Hvilken model?
ForumindlægJeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her? -
Vorherrebevars af Tove Ditlevsen
ForumindlægEr der nogen der har analyseret Tove Ditlevsens novelle ''Vorherrebevars'' ? Hvis der er, er der så nogen der kan hjælpe mig med tid og miløj, sproget og komposition? På forhånd tak :) -
2 korte spørgsmål om litterær perioder op til Dansk Mundtlig - 9. klasse eksamen
ForumindlægHej. 1) I en analyse, hvordan finder man ud af hvilken litterær periode en tekst fra fx 1850 er skrevet i? 2) Hvilke litterære perioder er nødvendige (gode) at have styr på? På forhånd tak -
Komposition i videoen 3 x s frederik fetterlein.
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp til min analyse af reklamen, ''skygge, solhat og solcreme med frederik fetterlein i hovedrollen. Jeg har brug for hjælp til kompositionen i reklamen, så hvis der var en der ville se reklamen, og finde kompositionen i den ville det være en stor hjælp. -
Hvilken model i afsætning?
ForumindlægJeg skal redegøre for promotion specielt for Apples branding af iprodukter nogen eventuelle modeller jeg kan bruge der? En analyse af Apples markedsføringsstrategier, hvilken model kan man bruge her?
