Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 13941 til 13960 af 23785
  • det er blevet os pålagt

    Forumindlæg
    Har nogle en god analyse af Klaus Rifbjergs digt: "det er blevet os pålagt"? Og kan nogle fortælle mig, hvilke fortæller der er tale om i digtet?
  • Nultime af Klaus Rifbjerg

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med en analyse og fortolkning af Nultime, men jeg er godt nok på bar bund. Er der evt. nogle derude, der har noget materiale til dette eller har nogle inspirerende kommentarer til eftertanke? Det vil være til stor hjælp. Tak!
  • Danskopgave: Tænk på et tal

    Forumindlæg
    Sidder og skal i gang med min danskopgave.. Er der tilfældigvis nogen, som har læst bogen "Tænk på et tal" af Anders Bodelsen? Og evt. nogle analyser eller lignende?
  • Danskopgave: Tænk på et tal

    Forumindlæg
    Sidder og skal i gang med min danskopgave.. Er der tilfældigvis nogen, som har læst bogen "Tænk på et tal" af Anders Bodelsen? Og evt. nogle analyser eller lignende?
  • dansk vestindien

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere årsagerne til oprørne i dansk vestindien... jeg har skrevet noget med at slaveregelmentet var med til at starte oprørene, og ophidsede slaverne.. men var der flere årsager?
  • The North London Book of the Dead

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der har læst denne novelle af Will self: "The North London Book of the Dead"? Hvad synes I om den, og er der nogle der har lavet en analyse/fortolkning over den?
  • Den amerikanske velfærdsstat

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive SRP og jeg skal analysere fordele og ulemper ved den amerikanske velfærdsstat Nogle der kan give nogle ideér eller links?
  • "Intet" af Jane Teller

    Forumindlæg
    Hejsa jeg står og har brug for en god skabelon til hvordan jeg laver en analyse af Bogen "Intet" skrevet af Jane Teller.Kan i hjælpe mig Hilsen Martin
  • Den skinnende drage!!!

    Forumindlæg
    Hej! JEg står og mangler en analyse eller en boganmeldelse af bogen Den skinnende drage. Dne er skrevet af Anders Lange. Håber meget der er nogen der kan hjælp eller som bare har læst bogen der så lige vil kontakte mig!
  • Har du 3 min? ;)

    Forumindlæg
    hej alle :) Er der en der kan hjælpe mig med, at analysere to sætninger? Jeg var godt hvor jeg sætter x og o, men hvor skal jeg sætte trekant og firkanten, i disse sætninger Peter var ikke hjemme. Hvor var han?
  • Dansk historie opgave - Armadillo

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er ved at skrive dansk/historie opgave om Armadillo og er lidt forvirret omkring tingene. Min problemstilling er at se hvordan fiktionskoder understøtter filmen og hvordan det kan være et problem. Jeg skal lave en analyse af filmen med fokus på fiktions- og faktakoder o...
  • Hjælp:(

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg ville lige spørger om der er nogle der vil hjælpe mig med at oversætte nogle danske sætninger til spansk? det handler om en film analyse, jeg skal nemlig oversætte det:(
  • SSO afsætning!!

    Forumindlæg
    Er det muligt at lave en opgave der er udover det sædvanlige hvis man fx vælger at beskrive en eksport-proces i en virksomhed??Bliver det ikke nemt for beskrivende??Hvad kan analysere mht eksport??TAK!!
  • Prag 1968 - hjælp!

    Forumindlæg
    Hej oh du hjælpsomme sjæl!Skal skrive 3.g's-opgave om foråret i Prag og har styr på det meste, men er i tvivl om, hvad der ville være oplagt at analysere på...?På forhånd mange tak.
  • FALD

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville hører om der er nogen der har læst "Tarjei Vesaas: Fald? Og om der var nogen der kunne komme med et par hints til mig, om teksten. Jeg sidder nemlig lidt fast i min analyse af den...På forhånd tak!
  • Gennemgang af synopsis

    Forumindlæg
    Hvad så venner, en af jer der gider at gennemgå genne her analyse skabelon, og redegøre en forklaring for, hvad jeg skal i punkterne, efter side 1. Altså fra og med den der hedder "Disposition". Tak!
  • HJÆLP HASTER

    Forumindlæg
    hvad skal man brug for at analysere lundbeck A/S' markedsmæssige situation enten i dk eller rundt i verden. jeg skriver i VØ og afsætning. plzz help
  • Rum and coke..

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ?Ville blive glade for respons!Mvh Chili
  • Engelsk stil, højniveau.! (Rum and Coke)

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ? Ville blive glade for respons! Mvh Chili
  • NV

    Forumindlæg
    hvordan redegøre jeg helt præcist for det her : Redegøre for følgende: Hvad er fotosyntese? Hvad er respiration? Hvad forstår man ved C-kredsløbet? hvordan kan jeg f.eks. analysere resultater på en meget nem/overskuelig måde?