Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 13941 til 13960 af 48880
-
rettelse af spansk stil
ForumindlægHej :-) Er der nogle derude der vil rette min spansk stil? -
Enevælde
ForumindlægEn der har lyst til at kigge på dem her og tilføje eller komme med en anden besvarelse på spørgsmålene?:) 1) Hvad var det bærende i Ludvig 14´s styre? Mit svar: Det bærende i hans styre var at grundfæste enevælden. Hans regering blev hovedsageligt præget af hans ambitiøse krigspolitik, som tog s... -
Hjælp til sætninger?:)
ForumindlægSayra es una chica hondureña que/quien junto con su padre y su tío quieren viajar a Los Estados Unidos donde la familia del padre vive (flertal?) Casper continúa el viaja con Sayra y construyen una relación particular. Sayra se siente seguro cuando está ju... -
Rektifikation.
ForumindlægJeg har lidt travlt, så hvis en gerne vil se på min opgave så du ! Det kan ikke beskrives, jeg needer virkelig jeres hjælp. -
Samfundsøkonomien haster!
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med nogle problemstillinger der kan lokaliseres i samfundsøkonomien? - Har meget brug for hjælp. -
Rettelse
ForumindlægHej har skrevet lidt mere. Håber i vil rette det.. Tak Resumé This paper examines is about plague “The Black Dead”. The problem statement is to find out what the plague cause these infectious diseases, how the middle-aged doctors treat these diseases and how these plagues disappear? The paper ... -
Hjælp til kilder
ForumindlægJeg skal til at skrive SSO-opgave. Nogen som kunne være behjælplige med kilder omkring Geokemi og olie. På forhånd tak :) -
Goethe
ForumindlægNogle som kan hjælpe med at oversætte Heidenröslein og Willkommen und Abschied -
Det forsømte forår
ForumindlægPleas hjælp hende/mig det ville betyde meget!!!!!!! Hej min veninde har læst denne her bog "Det forsømte forår" hun synes at den er rigtig god, men hun skal dermed bevare på nogle spørgmål og med at jeg skal hjælpe hende fordi at hun ikke er særlig god med teknologi skal jeg... -
Årsprøve
ForumindlægEr en mundtlig årsprøve med eller uden censor? -
essay
Forumindlæghej allesammen er der nogen af jer som engang har skrevet en lille essay på ca 150-300 ord? eller ved hvordan man skrever sådan en? Tak på forhånd -
Uran
ForumindlægHey dudeiner og Dudes. Så jeg har et lille problem..Min geografi lærer vil gerne have jeg skal finde ud af det her spørgsmål, men jeg kan simpelhent ikke finde det nogen steder. Hvorhenne i verden kan man finde Uran? Det kunne være super fedt hvis nogen af jer, måske ville sende mig et link h... -
HJÆLPPPP HASTERRRRR
ForumindlægHej Kan man godt sige ‘astronomisk hit’ som et synonym for ‘mega stort hit’ -
Hjælp til at formulere noget på engelsk??
ForumindlægHej Jeg skal med min gruppe i engelsk fremlægge om Solvang i Californien i morgen. Jeg skal så fortælle om, hvad man kan lave i Solvang... Bare sådan 2 min... Jeg kan bare ikke formulere et ordentligt afsnit på engelsk, da vores lærer er så skrald til engelsk, at vores engelsk bare bliver værre ... -
AT - darwin og gudsopfattelsen kilde
ForumindlægHej allesammen. Jeg er i gang med at skrive AT-synopsis og i den sammenhæng har jeg brug for hjælp til en tekst/kilde der dækker min problemstilling: Hvordan var gudsopfattelsen af mennesket i perioden inden darwins teorier kom frem. Jeg er altså på udkig efter en tekst der siger noget om den tid... -
Spansk - datiderne
ForumindlægGodaften, er der nogle som gerne vil hjælpe mig med at rette min spansk stil som er på 250 ord ? -
Rettelse :D
ForumindlægHej allesammen:D Er der ikke en venlig sjæl der gider at rette min spansk opgave og opgaven er forholdsvis kort. På forhånd tak :D -
Hvad betyder Afhængighedsfald?
ForumindlægHvad betyder Afhængighedsfald? -
Nemt spørgsmål, håber nogen kan hjælpe :)
ForumindlægNår jeg analyserer malerier og skulpturer fra perioderne renæssancen, barokken, ekspressionismen og impressionismen, hvilke analyse-former skal jeg bruge? F.eks. når jeg analyserer et maleri ? - skulptur? - popmalerier? - arkitekturer? Det ville være en stor hjælp, hvis nogen af jer kunne fortæl... -
Rettelse :D
ForumindlægHej, er der nogle der har lyst til at rette min spansk opgave.. Den er ca. 250 ord:D Tak på Forhånd:D
