Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14061 til 14080 af 35989
-
Læse videre på universitetet...
ForumindlægJeg går i 3g og skal efter gym læse videre på universitetet... men jeg er er lidt bange for at niveauet er for højt, fordi jeg i gymnasiet lige knap hænger ved. Hvad er jeres erfaringer med overgangen fra gym til uni? Skal man bruge meget tid på at læse hver dag? synes nemlig allerede jeg bruge... -
Delkonklusioner
ForumindlægEr det nødvendigt at fremlægge delkonklusionerne, hvis de er skitseret i min synopsis? -
Lektiehjælp i mat, kemi og musik tilbydes
ForumindlægHey! Jeg er en pige på 22 år, som blev matematisk/musisk student i 2006. Lige nu står jeg håbløst og mangler penge, så jeg vil gerne fungere som lektiehjælp hvis nogen har brug for det. Jeg har læst til farmaceut på Københavns universitet i halvandet år, så mine største forcer er matematik og k... -
Lærervikar?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at arbejde som lærervikar efter sommerferien, jeg går også på lærerseminariet, men undrede mig over om arbejdet ikke går ud over skolen? Altså vil ikke arbejde fuldtid eller deltid men bare en gang om ugen, kan det lade sig gøre? -
Øget integration til gavn for DK velfærd?
ForumindlægHej samf'ere, Jeg sidder lidt fast i en opgave hvor jeg skal diskutere om øget integration i EU er til gavn for velfærdssamfundet i Danmark. I opgaven har jeg inddraget debatten on fælles selskabsskat hvor der er uenighed mellem liberalister og socialister (primært), men jeg mangler stadig ... -
Anden afledt test
ForumindlægHej, er der én der kan fortælle mig, hvornår vi har med et globalt eller lokalt, minimum eller maksimum at gøre? Eksempel: når A*C-B^2>0 har vi et maks, men hvornår er det globalt, og hvornår er det lokalt, og hvornår er det et minimum? Mange tak -
Analyse af digte
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at jeg skal op i mundtlig engelsk her på tirsdag, 3.g B. Det slår mig nu at jeg er rimeligt lost, når det gælder om at bestemme et digts rytme; Derfor spørger jeg jer kloge hoveder om I har nogle råd herom. Christian -
Opgavesæt 2009?
ForumindlægHejj er der ik nogen der har linket til siden, hvor opgavesættet fra 2009 skriftlig dansk niveau A er ?? inde på uvm lægger de ikke mere opgavesættet ind for dansk, pga copyright ? -
dialogen
ForumindlægHej alle medstuderende, som lige nu sidder og knokler med AT eller er så heldige at være færdige med det "dejlige" fag for ALTID. Jeg ville bare høre, hvad folk gør mht dialogen til sidst - er det meningen at eleven selv skal lægge op til dialog eller begynder lærer og censor bare at sp... -
Krig,medier og teknologi.
ForumindlægJeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD... -
Teori - Jeg forstår det ikke!
ForumindlægOkay, Nu har jeg brug for noget hjælp, da jeg er på virkelig bar bund! Jeg har skrevet AT-snopsis om doping i sportsverdenen i fagene biologi og idræt. Jeg skal til at skrive noget om, hvilke teorier jeg har brugt inden for faget biologi - men jeg har jo overhovedet ikke brugt nogen teorier?! El... -
AT-årsprøve
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g og skal til AT-årsprøve om ikke super længe. For nogen betyder det ikke det helt vilde og for andre betyder det meget. Jeg skal op i dansk og samfundsfag og har et rigtig skidt forhold til min samfundsfagslærer og vil derfor gerne gå op og vise ham, at jeg godt kan, MEN hvord... -
Billedkunst-forum
ForumindlægHvorfor har I ikke et forum for folk der går på gymnasiet og har billedkunst? Det kunne være skønt at få sådan et forum :) -
Jura - Bachelor
ForumindlægHvad gør man hvis man dumper bachelor i Jura? -
isotop og henfald
ForumindlægHej.. Nogle der på folkeskoleniveau kan forklare de to begreber - isotoper - henfald (radioaktivitet) -
studierapporter
ForumindlægJeg undrede mig over, hvad man skal bruge studierapporterne til, og hvordan det er bedst at udfylde dem?? -
Ein Haus mit dach..
ForumindlægEr der nogen der har haft noget om Ein Haus mit dach, skrevet af Irina KOrschunow? Jeg vil meget gerne hvis nogen havde en måde at gribe analysen an på. Mvh Jacob. -
kildekritik
Forumindlægen person har skrevet en bog men en anden person udgav bogen men udelod at tage nogle bestemte sætninger med. Er det så en primær eller sekundær kilde? -
Hjælp til de sidste notater - biologi
ForumindlægER der nogle der vil hjælpe me ig med resten af notaterne til min notatsamling på biologi c inden jeg skal op torsdag? Enæring Hvad bruges de enkelte næringsstoffer til i vores kost? Økologi Hvorfor siger man at "livet er kulstof baseret"? Åndedræt Hvilket respiratorisk pigmen... -
Det får mig til at tænke på
ForumindlægHvordan siger man 'Det får mig til at tænke på' på fransk? mvh
