Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14081 til 14100 af 57177
  • Points og karakter til skr. mat.

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor mange points man skal have til skr. mat. eksamen for at få en bestemt karakter?
  • Beskriv respirationsprocessen !

    Forumindlæg
    Har lige skrevet om respirationsprocessen, men ved ikke om der mangler noget eller om der er noget der er forkert ! Kan i ikke give mig ekstra kød til, for jeg syndes den er for tør :O Alle levende organismer har i cellerne et organel der kaldes for mitokondrier. Disse er cellens kraftværke...
  • Udregning af gennemsnit (HTX)

    Forumindlæg
    Er der en tabel el. på nettet, hvor jeg kan udregne mit gennemsnit? Det er noget med at de forskellige fag tæller mere eller mindre afhængig af niveau. Tak
  • Årsprøve i matematik, hvordan fungerer det?

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle, der ved, hvordan årsprøven i matematik på A-niveau foregår?
  • Hvordan griber jeg en konkurrenceanalyse an?

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en konkurrenceanalyse med udgangspunkt i Hungry og Takeaway. Det er til min SRP, hvor jeg skal analyser hvordan branchen har brugt disruption, specielt Hungry.dk. Hvodan skal jeg gribe opgaven an? Altså i hvilken rækkefølge skal analyserne opsættes i opgaven. Jeg tænker Skydeskiv...
  • undervisningsministeriets 3g matematik opgaver

    Forumindlæg
    Undervisningsministeriet har udgivet et kompendium med en masse eksempler på opgaver, man kan risikere at komme op i til skriftlig matematik til sommer. Er der nogen, der ved om der findes et løsningsark til opgaverne og i så fald, hvor man kan finde dem?
  • Hjælp - Karakter

    Forumindlæg
    Hej jeg har i dag været til biologi eksamen, og jeg var så heldig at trække det emne jeg mindst ville have :/ Og jeg fik dermed 02 .. I årskarakter fik jeg 10 og i eksamen 02 Hvor meget gælder begge karakter?
  • Højt fravær

    Forumindlæg
    Jeg har et højt fravær på min hf uddannelse, og er derfor i tvivl om mit gennemsnit bliver godt nok. Jeg vil gerne have et gennemsnit omkring 7. Jeg er sådan set god i skolen, men har bare højt fravær. Vil i tro at jeg stadig godt kan få et fint gennemsnit selvom jeg har et højt fraværsprocent? J...
  • SRO HHX

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal i gang med min SRO opgave. Derfor vil jeg hører, om der var en herinde som ville sende en SRO opgave til mig, så jeg kan læse den igennem, for at få inspiration med hensyn til layout, indhold og sproget. Mange tak.
  • SU i udlandet (gym)

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg stiller det her spoergsmaal fordi jeg ikke rigtigt kunne faa svar paa det, da jeg ringede til SU's udlandssektion. Jeg har gaaet 2 aar i gymnasiet i Danmark og jeg oensker at tage det sidste i Frankrig (hvor jeg har faaet at vide at jeg kan komme direkte ind i 3. aar). ...
  • matematik eksamenssæt B-niveau

    Forumindlæg
    Hej folkens. Nogen der ved om det er muligt at finde alle de tidligere eksamenssæt gennemarbejdet og korrekte? Skal ikke bruge dem til at kigge efter, men derimod se hvordan de forskellige typer opgaver som man kommer ud for, skal løses.
  • hurtig hjælp til opg 2.004 B

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe med opg 2.004 B i eksamenshæftet, på side 15. den er lidt svær at forklare herinde, da det er noget med en tegning. kan det passe jeg skal bruge sinus relationer til at finde siden DC. men jeg kan slet ikke finde rundt i det. Nogen der er søde at hjælpe?
  • Matematik eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til matematik A eksamen her på Onsdag !?! Hvad kan jeg øve mig på til den uden hjælpemidler? Tænkte på opgaver der sikkert vil komme eller evt. formler som jeg skal huske.
  • Eksamen "spørgsmål"

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg kender en der skal til terminsprøve her i marts måned og han spørger om jeg ved om han muligvis ender med at løse et eksamensæt fra 2009 (fra sidste år)??? Plejer man at få eksamensopgaver der højest er et år gamle eller er det forskelligt? TAk på forhånd.
  • Mundtlig matematik.

    Forumindlæg
    Hvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ?
  • Facit og point skriftlig mat A-niveau 2008

    Forumindlæg
    Hej Hej... Nogen der kender facit og point/karakterer til den skriftlige eksamen i matematik på A-niveau 2008??? MVH Sabrina
  • Matematik årsprøve A

    Forumindlæg
    Hvad vil I råde mig til at læse op i, til den første del som er uden hjælpemidler? (2.g mat A) På forhånd tak
  • Eksamen A-niveau

    Forumindlæg
    Hej alle. Lige et spørgsmål til den skriftlige eksamen i går. Hvordan løste i den underopgave i opgave 4, hvor man skulle indtegne en restriktionsanalyse af en hhv. ikke resistent, heterozygot resistent og homozygot resistens på et bilag?? Brugte i begge bilag, eller kun det ene?! Og hvordan indt...
  • Matematik-årsprøve (A-niveau)

    Forumindlæg
    I morgen skal jeg til min første årsprøve i matematik - jeg har haft det på A-niveau hele året. Så mit spørgsmål er følgende: I den første time skal man besvare et sæt opgaver, hvor ingen hjælpemidler er tilladt. Er der nogle der har været oppe i årsprøve på A- eller B-niveau, som kan fortælle ...
  • - ekstra valgfag??

    Forumindlæg
    Hey:) Er der nogen der ved om et ekstra valgfag tæller med i ens gennemsnit, hvis man nu har det? Eller kommer det bare til at stå på beviset uden at tælle med?