Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14081 til 14100 af 23877
-
Mitt liv som hund! Hjælp!
ForumindlægVi skal lave en analyse af filmen " Mitt liv som hund" Synes bare ikke jeg kan finde noget symbolik eller noget i den. Er der nolge der har set den, og måske vil hjælpe mig? -
Litterær artikel - Retoriske virkemidler - Ulla Dahlerups tale
ForumindlægHej herinde. Jeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om Ulla Dahlerups tale, så den skal jo analyseres og fortolkes.. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå et 12-tal, så jeg vil gerne bede jer om at komme med gennemgående gennemgang af, hvordan en litterær artikel skal opstilles og gode... -
Storkespringvand
Forumindlægjeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak -
Eksamen (FSA)
ForumindlægMå man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D -
Dead Poets Society
ForumindlægHejJeg kunne godt bruge en fortolkning og/eller analyse af Dead Poets Society, da den er opgivet til eksamen... hvis der er nogen der har lavet sådan noget eller har et link vil jeg meget gerne ha' fat i det... :Dmvh.morten -
Postmoderne maleri
ForumindlægJeg leder efter et billede at analysere til en opgave omkring postmodernisme og senmodernitet. Er der nogen, der kender et postmodernistisk billede, der udtrykker senmoderne ideer? -
"The killers" by hemmingway
Forumindlæghej... er der nogen der har læst den overnævnte novelle ? jeg har nemlig ingen notater til den.. og jeg synes, at den er ret svær at analysere, hvis jeg kommer op i den til eksamen.. på forhånd tak.. :) -
Apologien til eksamen
ForumindlægHej.Jeg har lige læst og udformet nogle noter til Apologien af Platon.Hvad ville I mene, er essentielt at trække frem i en analyse? Udover sofister kontra Sokrates? -
Kvindernes Underkuelse af John Stuart Mill
ForumindlægHej allesammen Jeg er i gang med at skrive en opgave omkring kvindernes forhold! Jeg har læst teksten, men forstår ikke helt! Er der nogle, som har analyseret eller læst den, som kan hjælpe/forklare mig om den? På forhånd tak!! -
Hjælp!!!! - VIGTIGT.
ForumindlægJeg er igang med at lave en analyse og fortolkning af novellen Blomster skrevet af Jakob Ejersbo, men har svært ved at finde temaerne.. kan du hjælpe? -
Multimedie
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikkert på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. På forhånd tak. -
Multimedie eksamen
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikker på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. -
Folkevise
ForumindlægHej folkss... Jeg sidder med en folkevise ved navn Karl Høvding som jeg ikke fatter noget af.. Nogle der kunne hjælpe mig i gang?... Har prøvet at analysere den men er rigtig svært -
Rettelse.
ForumindlægHej. Er der nogen, der gider rette en halv side fransk analyse? Den er ikke færdig, men den er til i morgen, og jeg vil meget gerne have kigget på grammatikken. Kan sende den over mail. Tak på forhånd. ;) -
HJÆLP - til digital mobning
ForumindlægHej alle :) Vi er igang med at lave AT eksamen, her i 3.g. Vi skal i dank faget analysere en kampagne som er imod digital mobning. Er der nogen herinde som har et godt forslag til en kampange?? Alt er en hjælp! -
Erik Den Rødes saga
ForumindlægHej! Jeg ville bare gerne vide om der er nogle der har et link eller lign. til Erik den rødes saga? jeg kan simpelthen ikke finde den nogle steder... Hvis det ikke er meget at bé om ville jeg også gerne have en analyse og fortolkning af den. -
Python Programmering
ForumindlægJeg søger en der kan løse en opgave inden tirsdag. Opgaven omhandler python programmering og data analyse med python.Mod betaling vhis dette bliver nødvendigt. MVH Ela -
Lektie hjælpe
ForumindlægHej jeg søger en der kan hjælpe mig i Dansk, skal analyse og fortolke en novelle. til mit eksameprojekt. Jeg har dansk på HF på A niveau. god løn gives. -
Svend Åge Madsen
ForumindlægHey!Er der nogen der har analyseret og fortolket Svend Åge Madsens "Ude af sit gode skind"? Er der nogen der har nogle gode ideer til at gribe den an på? -
Perspektivering af "Nattergalen"
ForumindlægJeg har analyse af "Nattergalen" for til i morgen. Jeg er næsten færdig, men så er der jo det med perspektivering. Jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal sammenligne den med. Hjælp modtages med kyshånd!Venter forhåbningsfuldt.
