Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14101 til 14120 af 23684
-
VIGTIGT! st. st. blicher - præludium
ForumindlægHej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)?? -
Frøkenen
ForumindlægHej, Er der nogen der ligger inde med en analyse/fortolkning af Herman Bangs Frøkenen?? Jeg har nemlig brug for lidt inspiration til at komme i gang med min aflevring om den :) -
problemstilling?? (hurtig hjælp!)
Forumindlæghej, jeg søger hurtig hjælp!! :D jeg er igang men en opgave, hvor jeg skal analysere og fortolke, men der er et punkt som hedder problemstiling, hvad betyder dette i analytisk sammenhængen? tak på forhånd:) Mvh Sofie -
St. St. Blicher - Præludium
ForumindlægHej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)?? -
Martin Andersen Nexø
ForumindlægJeg skal analysere "de tomme pladsers passagerer" af Martin Andersen Nexø. Er dog kommet lidt i tvivl. Hvordan ville i sammenflette en karakterstik af familien med historiens titel? -
Britisk imperalisme - the white mans burden
ForumindlægHej SP. Nogen der har lavet en historisk analyse til den vedlagte tegning i forhold til imperalisme og ''The white man's burden''? -
Jomfruen af Kim Fupz Aakeson
ForumindlægWebRep currentVote noRating noWeight Hej allesammen. Skal op i dansk her på torsdag, så ville høre om der er nogle af... -
HJÆLP TIL KILDER
ForumindlægEr der nogen som gider at hjælpe mig med at analyser nogle kilder? - Har virkelig prøvet, men finder det utrolig svært. - På forhånd tak Christina skriv gerne til min mail: [email protected] -
Kakaomælk-reklame
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med en analyse/fortolkning af Matilde Cafés reklame hvor en hund er faldet i kloakken og en mand drikker sin kakaomælk op mod himlen? -
Biologi og religion
ForumindlægHej SP Er der nogle der ved, hvor meget man skal gå i dybden med de forskellige problemstillinger man har skrevet?Hvis man eksempelvis har et spørgsmål om stamceller (i biologi) og et spørgsmål, hvor man skal analysere en tekst i religion, hvor vigtigt er det faglige stof så? -
Matilde Café
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med en analyse/fortolkning af Matilde Cafés reklame hvor en hund er faldet i kloakken og en mand drikker sin kakaomælk op mod himlen? -
Semiotik i Rosens navn
ForumindlægJeg har fået til opgave at finde semiotik i rosens navn Er der nogen der eventuelt har en viden om det, måske en tidligere opgave i har fået tildelt? eller analyser der berører semiotik i bogen ville også være helt perfekt. -
Lykke
ForumindlægNogen der har lyst til at kigge min analyse og fortolkning af novellen "Lykke" af Henning Mortensen igennem? Den er kun på 3 sider. Ville være jer evigt taknemmelig (: På forhånd tak. -
Fantasy analysemodel
ForumindlægHej alle, Jeg skal analyserer et uddrag af en fantasyroman, men mangler lidt en model at gå udfra.. Har i måske nogle punkter der er gode at gå igennem, eller en model? På forhånd tak, Hilsen Julie :) -
stil om Loose Change
ForumindlægJeg ved en sådan tråd allerede er oprettet, men det haster og har brug for hjælp til analyse af Andrea Levy's novelle Loose Change. Nogen der har skrevet den? -
Bøjning af adjektiv i en sætning
ForumindlægKan du hjælpe mig med at analysere og bøje adjektivet i følgende sætning? Berlin liegt ja auf ostedeutsch_ Boden, und den hatten die Russen besetzt -
Søger digte!
ForumindlægHej alle sammen søger digte, med temaet sorg! Kender i ikke nogle? De skal some nævnt omhandle sorg. Kan umiddelbart ikke lige finde nogle på nettet? De skal kunne analyseres! Håber en eller anden vil se på det! PÅ forhånd tak! -
Novelleanalyse
ForumindlægJeg skal analysere en engelsk novelle ved navn "shooting an elephant" af Georg Orwell. Kan nogen hjælpe? Nogle gode ideer? -
dèr eller dér
ForumindlægHej, jeg er i gang med at analysere Dan Turèlls Vangede Billeder. Når Turèll vælger at skrive "dèr" og ikke "dér" er dette med vilje??? -
Novelleanalyse
ForumindlægJeg skal lave en novelle analyse af Kimono Mit Hus. Hvis i bare kunne nævne noget som i synes er lidt specielt eller nævneværdigt. Ting som f. eks. karakteristik af personerne, sproget o.s.v. tak på forhånd.
