Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14121 til 14140 af 109300
  • Fremgangsmåde til essay

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville høre om der er nogle som har nogle gode råd til hvilke elementer man bør have med i sin engelsk analyse i forbindelse med eksamensopgaven i engelsk på A niveau? Jeg mangler lidt gode råd og inspiration! :) Håber der hjælp at hente.
  • eksamensprojekt som tværfagligt ??

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i matematik og engelsk og det skal være et tværfagligt emne. Jeg tror jeg vil hen af med nogen annuitet i matematik og så fremlægger det på engelsk, men jeg har ingen idé om hvad mit emne skal handle om som sådan. Er der nogen der har en evt. idé til et tværfagligt emne me...
  • ekstemporaltekster

    Forumindlæg
    HejNogen der har nogle ekstemporaltekster eller ved hvor jeg kan finde nógen, som jeg kan øve mig på!
  • Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?

    Forumindlæg
    Hej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e...
  • Linjeskift, grundforløb og måske en lille fejl!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til at begynde på Århus statsgymnasium efter sommerferien, så vi har jo fået en del breve her de seneste måneder. Problemet er bare, at jeg fik at vide, at jeg havde fået min 1. prioritet både skole og linje(Mat A Fys A (linje 7)). Så jeg fik brevet: "Tillyke, du har fået ...
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Vi skal i januar måned lave studieretningsprojekt. Jeg har engelsk studieretning på min skole. Jeg har følgende fag: Engelsk A, Dansk A, Historie A og Spansk A Samfundsfag B, Biologi B, Matematik B Oldtidskundskab C Jeg har valgt Engelsk, Spansk og Historie til in studieretingsprojekt. Men j...
  • Reduktion

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal reducer en opgave som hedder a^3/a^3+a^2b + b/a+b Nogle idéer til hvordan man gør dette? På forhånd tak
  • Nemt og hurtigt spørgsmål - har du et eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Jeg sørger et gammelt eksamenssæt med tekster osv. som jeg kan øve mig på, før jeg skal op til den skriftlige engelsk eksamen på fredag, det er engelsk b stx, hvis du kunne havde sådan et sæt, er du simpelthen dagens helt :)
  • Mundtlig eksamensvideo??????!?!!?!?!?!

    Forumindlæg
    nogen der kender en engelsk mundtlig eksamensvideo? som ikke koster penge ? Leder efter en engelsk mundtlig (b) med elever,lærer og censor hvor man følger elevens fremlæggelse og derefter giver karakter håber i kan hjælpe :-) Peter
  • Studieture

    Forumindlæg
    hej Jeg skal på gymnasiet efter sommerferien, og har valgt sproglig linje (engelsk A, tysk A, samfundsfag B). Jeg tænkte lidt over hvordan man ved eller hvordan et gymnasie bestemmer sig for om rejsen skal gå til engelsk-talende lande eller tysk-talende lande?
  • Rette eng afl?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som vil rette min engelsk aflevering end kl 21:15- 21:30? Det er en artikel på 368 ord (3 spalter / en side) Jeg har engelskB, men er selv meget under i niveau. På forhånd tak!
  • Hjælp.

    Forumindlæg
    hej. Jeg skal op i mundtlig engelsk B på fredag, og jeg har prøvet at finde beskrivelsen i engelsk eksamen på uvm , men har ikke kunnet finde den. er der nogle der kan hjælpe mig med at finde den eller nogle der har været op og ved hvad det går ud på? tak
  • SRO

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal igang med at skrive SRO (Engelsk A og Psykologi B) og jeg er kommet i tvivl om, hvordan jeg skal lave overskiften til opgaven. Teksten til engelsk my son the fanatic og fordomme/stereotype - psykologi håber i vil hjælpe :)
  • Tæller SO som A-fag? (HTX)

    Forumindlæg
    Mine A-fag er: Dansk, Engelsk, Fysik, Matematik og Teknik. Tæller SO også med som et A-fag? Må jeg gange mit snit med 1,03 eller 1,06? (Jeg hævede Engelsk fra B til A).
  • Litteratursøgning

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg vil bare spørge om der er nogen der kender nogle gode (engelske) bøger (helst biografier) om selvskade, ex. cutting, spiseforstyrrelse etc. Da jeg har valgt Selvskade som emne i SRP. Fagene er Engelsk, A og Psykologi, B. Tak på forhånd!
  • HJÆÆÆÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej derude ;-) Er der nogen der har været op i skriftlig engelsk sidste år (stx. engelsk B) og som gider give mig nogen gode råd om hvad jeg skal øve/forberede mig på?? Altså hvilke gramatiske fejl i havde stødt på i delprøve 1...
  • Analysemoddeller!! Haster!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg skal op i engelsk B mundtlig eksam i overmorgen, så er der ikke en venlig sjæl der har nogen gode analysemoddeller til engelske short stories og digte?? synes dem jeg har brugt ikke er så gode... På forhånd tusind tak for hjælpen!!
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Er en dreng på 17 år, der går i 1.g. Søger lektiehjælp i matematik og engelsk. Har matematik på B og engelsk på A. Jeg er fra Allerød.. Lønnen kan vi altid aftale nærmere :) .
  • Tuberkulose film/bog

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive SRP i Engelsk A og Biologi B. Jeg har valgt at arbejde med sygdommen Tuberkulose, og skal derfor bruge en engelsk film eller bog som omhandler denne sygdom. Er der nogen der har nogle gode titler?
  • Hvilke karakterer vil stå på min afgangsbevis?

    Forumindlæg
    Jeg har engelskB niveau og jeg er ikke tilfreds med mine karakterer her i første år. Jeg har yderligere et års engelsk efter sommerferien. Hvilke karakterer vil stå på mit afgangsbevis? Vil det være 1. årskarakterer, 2. årskarakterer, eller gennemsnittet af begge år?