Søgning på: historie eksamen. Resultater: 14121 til 14140 af 46276
-
Beskriv din hverdag, Un día normal!
ForumindlægHar fået til opgave at beskrive min hverdag, men da jeg har ligget syg er det først idag jeg er blevet bekendtgjort med opgaven, og den skal afleveres imorgen :/Nogen der har nogle tips, eller opgaver jeg evt kan bruge, for er pænt meget på skideren!Opgaven skal indeholde en beskrivelse af min/je... -
Der er et yndigt land
ForumindlægNogen der ved hvad temaet i "der er et yndigt land", er, udover Danmarks værdier. Hvis der altså er flere :)? eller måske budskabet? Og hvad man kan perspektivere det til? På forhånd tak :) -
hvem mener dette?
ForumindlægKan I huske hvem der mener dette:Man kan først afgøre om man er lykkelig, når man er død og har haft et liv uden sorger.Håber I kan hjælpe :) -
Sygdom
ForumindlægDa jeg på det seneste har haft det dårligt, tænkte jeg på hvad der vil ske, hvis jeg blev sygmeldt den dag jeg skal op til en årsprøve. Hvad sker der så? -
Stil spg.!
ForumindlægSkal til at skrive om frøken Julie teater styk af Strindberg, men har et problem. Min lære har skrevet noget med at vi skal lave en kort indledning med kort præsentation af værket.! så er mit spg. om det ikke bare resume han vil have? Eller noget andet? -
Sfærisk geometri og navigation Hjælp
ForumindlægHej allesammen!! Jeg skal skrive SSO i matematik og mit underemne er som i nok kan se Sfærisk Geomtri og navigation. Da emne er meget ordinært og rimelig bredt, så kunne jeg godt tænke mig, at erfarer noget af jeres viden om emne. Så som hjemmesider, bøger og lignende. Jeg har fået fat i en bog ... -
Can't lose or win nicely?
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en opgave med overskriften The Clown, hvor jeg har tænkt mig at give den budskabet Can't lose or win nicely. Ved godt at nicely skal være adverbium i dette tilfælde, men giver det nogen betydning overhovedet og kan man godt sige det? -
dansk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig. -
indledning/begrænsning - SSO
ForumindlægJeg skal lave en indledning, struktur og begræsning.. Hvad skal jeg gøre? Har i evt. et link eller lign.? -
Om jorden
ForumindlægNogen som kan forklare mig, hvad jordens placering er i fysikken? -
fodnoter?
Forumindlæg..Hvor mange fodnoter har i gennem jeres SSO? Kan ikke finde ud af om jeg gør det rigtigt. For jeg har læst mig frem til al min viden på emnet, så kan egentlig finde fodnoter til alt, hvor jeg har læst det! Så vil lige høre hvad der er "normalt"? -
Den kolde krig
ForumindlægHey... Nogen, som kender en god bog, som giver et overblik over de væsentligste begivenheder i den kolde krig i perioden 1945-62? -
SSO? Dansk/Samt.hist
Forumindlægskal til at lave større skriftlig opgave. Fagene er dansk eller samtidshistorie, eller en blanding af de to. er helt på bar bund med hensyn til emne? nogen idé? :) -
5 ord
Forumindlæg"According to a traditional story," Hvordan ville i oversætte det? :) -
Indhold
ForumindlægHej, skal skrive en rapport eller opgave om EU. Men der er jo SÅ meget at fortælle om EU når det kommer til stykket, hvilke emner ville I mene var mest relevante at skrive om? -
Commonwealth country DET HASTER ?????
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive om hvilket land jeg ville hen og jeg har valgt South Africa men jeg skal skrive 350 ord jeg skal bruge nogle der kan hjælpe mig den skal afleveres imorgen -
Inspiration til emne: SRP
Forumindlæghej :) Er der nogen der har ideer til et emne i SRP jeg skal bruge en af fagene kemi A eller matematik A. -
Tyrkiet
ForumindlægHvilken by er den smukkeste i Tyrkiet? -
energi
ForumindlægHvad er elektrostatisk energi mellem ioner? -
Hjælp til diskussion i SRP
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder kun og mangler en diskussion i min SRP. Problemformulering: "Der ønskes en diskussion af u-bådenes betydning i kampen om herredømmet i Atlanterhavet." Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal diskutere dette. Det ville være fedt, hvis i kunne hjælpe eller ko...
