Søgning på: historie noter stx. Resultater: 14121 til 14140 af 33650
  • Hjælp til Senecas 41 brev

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til old eksamen i morgen, og mangler desperat noter til Senecas 41 brev! Håber nogle kan hjælpe
  • Hvad må man medbringe

    Forumindlæg
    Hvad må man alt medbringe inde i selve lokalet til biologi b eksamen? Er der kun noter, eller må man have computer osv med?
  • Fysik eksamem fsa

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal snart op i fysik, og tænkte om I havde nogen gode noter, råd eller andet som jeg kunne bruge? Tak, på forhånd;)
  • Finansieringseksamen 3. HH

    Forumindlæg
    Hey alle! jeg selv og mit finansieringshold skal alle op i finansiering. Er der nogle der har nogle gode noter eller lign.? - så ville det være fedt at få fat i :) mvh FrederikB
  • KEMI eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude :) Er der nogen af jer der skal op i mundtlig kemi eksamen ? - og er interresseret i at bytte noter osv.. ? ;)
  • Samfundsfags hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg tænkte på om der var nogle der havde nogle gode noter, eller som vil fortælle lidt om danskhed og nationalitetsfølelse (ect.) gennem tiden?
  • EKSAMEN - Die Fitnessfabrik af Milena Moser

    Forumindlæg
    Hej derude :) Er der nogen der ligger inde med nogle goder noter til Milena Mosers "Die Fitnessfabrik"? :)
  • NAIV. SUPER

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle noter, eller skrevet en opgave om bogen naiv super, som har skrevet at Erlend Loe? - Som kan bruges til inspiration
  • Kunderelation

    Forumindlæg
    Der skulle vel ikke være nogen her inde, som skulle lægge inde, med noter omkring kunderelation? Jeg er selv ved at læse til serviceøkonom. På forhånd tak.
  • Mundtlig matematik eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle.. er der nogen der ved om man må have noter skrevet på computeren med til sin mundtlige eksamen ? Eller skal de være skrevet i hånden ??? :s
  • brøkregning stykke!! (9.klasse)

    Forumindlæg
    Er der nogle der lige vil hjælpe mig med et brøkstykke!? Meget gerne med mellemregning så jeg kan notere det ned og huske det fremover.. 5 2/7 x 6
  • 3x = 11

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle som lige kunne hjælpe mig med denne ligning: 3x = 11 PS. Jeg vil blive rigitg glad hvis du ville lave en mellemregning, så jeg kunne notere det ned :)
  • Hjælp skal snart til eksamnen

    Forumindlæg
    Jeg går i 9 klasse, og skal snart op i eksamnen her i december. Har i nogle gode begrebskort, eller noter som i vil hjælpe mig med at finde, omkring fysik?
  • Hjælpemidler til skriftlig engelsk?

    Forumindlæg
    Jeg skal til skriftlig engelsk i morgen. Må man tilgå egne noter, hvis de ligger offline på computeren fx. På skrivebordet?
  • Jens Stoltenberg

    Forumindlæg
    Har i nogle gode råd til hvor Jens Stoltenberg bruger appelformer, i sin tale i Norges domkirke? :) Alle andre noter kan også bruges! På forhånd tak.
  • Hold kæft og vær smuk - Vita Andersen

    Forumindlæg
    Jeg søger noter til analyse af fælden fra novelle samlingen Hold kæft og vær smuk. Mit fokus er kvindesynet i samtiden
  • Finansøkonom

    Forumindlæg
    Nogle der har taget finansøkonomuddannelsen??? Er interesseret i at købe bøger, noter, opgaver, projekter og alt inde for uddannelsen!
  • Modernisme og minimalisme

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogle noter omkring modernisme, modernitet og minimalisme? Gerne ligheder/forskelle m.m.
  • HJælp til de sortes forhold i 1960

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har nogen noter omkring en redegørelse ad væsentlige side racesprgsmålet i usa 1960'erne
  • Hvad er en fagforvaltning?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med at lave noter til samfundsfag, og så stod der ordet fagforvaltning. Hvad er det? Hilsen Bertram