Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 14121 til 14140 af 61668
-
Tutor i matematik søges!
ForumindlægHej Jeg søger en tutor i matematik til Maskin Ingeniør. Gerne et intensivt forløb de næste 14 dage. Undervisningen skal finde sted i Aarhus og du skal have tid min. et par timer hver dag. Beskrivelsen står nedenfor. Jeg glæder mig til at høre fra dig hurtigst muligt. Mvh. Andreas - 2162916... -
Eksamen i mundtlig samfundsfag?
ForumindlægHej alle sammen! Vi har så fået udtrukket samfundsfag mundtlig til eksamen (9.klasse). Så jeg vil egentlig bare spørge dem der har prøvet og være oppe i det, om de følte det var svært? Hvordan klarede I jer?? - Hvordan er det egentlig der foregår? For sjovt nok har vi ikke fået det af vide af vor... -
Mudtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej jeg skal til engelsk eksamen mundligt, har i måske nogle tips til hvad der er godt at sige ekstra, altså bare nogle tips så det kan trække op osv......? I må også godt sige hvad jeg skal sige der når jeg har trukket en tekst og skal ind igen, i må meget gerne skrive det på engelsk HVIS i kan... -
Mærkeligt eksamens spørgsmål
ForumindlægSidder og forbereder mig til mundtlig afsætnings eksamen, og kigger på nogle spørgsmål fra sidste år. Et af spørgsmålenese af spørgsmålene lyder som følgende: Dyrberg/Kern har outsourcet produktion og logistik til Kina. Ud fra dette, samt artiklerne, bedes du redegøre for virksomhedens internatio... -
Tekster/billeder til eksamen
Forumindlægjeg mangler en tekst/billede til min dansk eksamen. Jeg har trukket emnet"Det moderne gennembrud"(tekster/billeder fra 1870-1890). Alle de tekster jeg har læst, synes jeg ikke har haft særlig meget indhold dansk fagligt, eller også har de været for sværer. håber i kan hjælpe mig. -
spørgsmål til naturfaglig eksamen
ForumindlægHej guys! Jeg har snart eksamen i de naturfaglige fag (geografi, biologi, Fysik/kemi), hvor min gruppe og jeg har fået overemnet; økologi. Vi har så valgt at fokusere på; ' økologi i natur og landbrug'. Men, vi mangler tre forsøg som enten beskriver noget energiomsætning, kredsløb (nitr... -
Mundtlig eksamen : variansformel
ForumindlægHej Jeg skal snart til mundtlig eksamen og har til emnet "Beskrivende statistik" fået spørgsmålet: Forklar hvordan man anvender følgende formel til bestemmelse af variansen: Var(X)=EX^2-(EX)^2 Hvad er forskellen på EX og gennemsnittet, og hvordan finder jeg EX? Hober nogle kan ... -
Fysik C - Eksamens spørgsmål
ForumindlægHej :) Jeg har 24 timers eksamen, på c niveau i fysik. Jeg har trukket et spørgsmål som lyder: "Energi og energiformer. Med hovedvægt på energiomsætning. Samtalen vil tage udgangspunkt i min indledning og i de fysiske størrelser vi knytter til emnet." Nogle som kan hjælpe med specielt ... -
Karakterer til eksamen - hurtig hjælp (mediefag)
ForumindlægHej. Skal op i mediefagseksamen her om lidt, og forstår ikke helt, hvordan karaktererne forløber. Det er sådan, at jeg skal op med min gruppe og forsvare vores produktion og derefter en individuel eksamen kun med mig. Vil det sige, at jeg får 3 karakterer - fordi jeg både bedømmes for produktio... -
Syntese af acetylsalicylsyre - Eksamen
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål til eksamen, der omhandler en syntese af acetylsalicylsyre som vi har foretaget. Det er dannet af salicylsyre og eddikesyreanhydrid. Vi får et ret lavt udbytteprocent, og det er blevet nævnt at vi har at gøre med et ligevægtssystem, da der er tale om dannelse af en est... -
Erhvervsøkonomi med Erhversjura matematik?
ForumindlægVed I, om matematikken er meget og svær i denne uddannelse? Mange hilsner:) -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig engelsk. Er der nogen som kan fortælle hvilke tekster I har været oppe i? På forhånd tak. -
Eksamen imorgen - uden hjælpemidler
ForumindlægHejsa :) I delprøven uden hjælpemidler til os på A-niveau forventes der bl.a. at vi skal kunne aflæse væksthastighed grafisk. Men hvordan gør man egentlig det? -
Varighed af AT-eksamen
ForumindlægHej. Nogle der ved hvor langt tid ens AT-oplæg må vare? Altså elevens fremlæggelse, hvor læren ikke afbryder? Er et kvarter for meget? På forhånd tak! -
Eksamen, synopsis og overskrift
ForumindlægHej... Vi er en gruppe på 3 der har trukket "USA, valg og valgsystemer"... Bilagene hertil handler om informationsteknologi og kommunikationsteknologi i forhold til øget demoktratideltagelse samt masser af materiale omkring sænkning af valgretsalderen i Danmark.... Så er det vi sidder... -
Dansk mundtlig eksamen - Besættelse
ForumindlægHej alle Jeg har trukket emnet 'Besættelse', og jeg er meget i tvivl mht. valg af tekster. Er der nogle, der kender en god tekst om besættelse eller Danmarks besættelse?? Det ville være en stor hjælp. På forhånd, tak! -
Bioligi B eksamen. skal op imorgen
ForumindlægHej kloge hoveder! Er der nogle kloge venlige ppl her der kan hjælpe mig med at komme igang med det her emne i biologi. Det emne som jeg frygtede mest. I´m lost. Hjælp please på forhånd 10000000 tak. Proteiner og enzymer På baggrund af din generelle viden om celler, genetik og biokemi og det ud... -
HJÆLP SAMFUNDSFAG B EKSAMEN !
ForumindlægHej søde mennesker jeg skal til samfundsfag b på fredag Hvad skal man være god til for at score en god karakter ?? på fohånd mange tak -
Samf C eksamen
ForumindlægHej skal op til samfundsfagseksamen på mandag, og jeg vil spørge om I har nogle gode råd, da jeg har læst igennem pensum og terpet begreber, er der nogle andre ting, man kan gøre for at være helt forberedt tak på forhånd -
Noter til fysik b (eksamen)?
ForumindlægEr der nogle, der har noter! Vil blive glad, hvis nogle ville dele dem med mig! :)
