Søgning på: historie eksamen. Resultater: 14141 til 14160 af 46276
-
Hjælp til dansk stil.
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp til dansk stil, hvis der er nogle gode tips må i godt skrive. Min stil skal handle om, at jeg skal forstille mig om hvórdan det er at være et egeblad. Please hjælp mig med at skrive min stil :D -
hej
Forumindlæghey everybody:) håber I har det godt derud alle sammen. er lige oprettet på siden men jeg kender ikke ret godt til hjemmesiden håber alligevel der er nogen der vil hjælpe mig lidt til at intrudusere siden lidt bedre og fortæller mig om regler her på siden. I må have en dejlig Weekend;) Love Li... -
RETTE 2G OPGAVE?
ForumindlægNogen der kan nå at rette min 2g opgave inden klokken 11? På forhånd tak (: (Jeg sender en link til jer ligeså snart i skriver) -
SRP, hovedfag og bifag
ForumindlægKan man godt have tre hovedfag i SRP'en? Hvis ja, indgår fagene så hver med 33%? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægDet kan godt være, at mange vil spørge om dette, men jeg ville værdsætte hvis en person gade læse min historiedel igennem i mit studieretningsprojekt i december, da jeg har problemer med at formulere mig skriftligt. Emnet er kryptologi og dettes brug i 2. verdenskrig! Hvis nogen ville det kan de... -
Psykologisk redegørelse af In Two Minds????
ForumindlægHJÆLP!!!! jeg sidder her og skriver min 3. års opgave og jeg sidder bare fast. i min problem formulering står der: med udgangspunkt i din analyse og fortolkning af "In Two Minds" ønskes der en psykologisk redegørelse af Kate´s(hovedpersonen)udvikling... hvis du har læst bogen og har e... -
Macbeth..
Forumindlæghej. Er ved at skrive en eng. essay om Macbeth. I opgaveformuleringen står der: Write an essay in which you comment on the following aspects of Macbeth. 1) The Setting Hmm.. her er jeg lidt i tvivl om hvad der menes med "the setting"? Opsætningen? Men af hvad? :S -
Engelsk.afl. (fylder ikke meget)
ForumindlægEn der lige tid til at læse min engelsk stil? Den skal først afleveres på tirsdag. -
anden verdenskrig
ForumindlægHej vil i hjælpe mig med at finde en god side hvor man kan læse om anden verdenskrig jeg har nemlig en skoleopgave for og jeg kan ikke finde noget info plz hjælp mig:) -
Symposion perspektivere?
ForumindlægHej! Nogle gode ideer til hvad man kunne perspektivere Symposion til og hvordan? Tak på forhånd :) -
Et mega hurtigt spørgsmål:)
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. Hvis der er flash back i en tekst, hedder det så at teksten er kronologisk eller noget andet??? Det andet er at nå en tekst er en første person ental, er det når teksten bliver fortalt af en jeg fortæller??? Tak på forhånd:) -
Analyse og fortolkning af "2.tv" af Hanne Richardt Beck??
ForumindlægHar lidt problemer med at finde ud af hvad de skildrede miljøers betydning kan være ?? + at jeg skal reflektere over tekstens plot,, hvad er et plot ?? og hvordan kan jeg have en rolle i forhold til dette plot?? Håber der er nogle derude der bare rigtig gerne vil hjælpe en fortvivlet tøs S: :) ... -
abraham-ibraham
Forumindlæger der tale om den samme person? hhv, i jødedom og islam? hvis ja, hvorfor ændre navnet? -
Kanonen og Kristendommen
ForumindlægHej folk i cyberspace, jeg har et spørgsmål. I faget teknologihistorie skal jeg meget kort beskrive kanonen (Våben) i forhold til kristendommen. Jeg har dog absolut ingen idé om hvad jeg skal skrive mere specifikt. Nogen idéer der kan hjælpe?? -
HJÆLP TIL PROBLEMFORMULERING
Forumindlæghej alle sammen sidder er helt blank. Jeg skal have en problemformulering med darwisme, socialdarwisme og socialdarwinismen brug under 2.verdenskrig (hitler/fasicime) -
Forskellen på pirateri og Mafia (er det det samme?)
ForumindlægSkal snart op til projektopgave 9.kl og kan ikke rigtigt finde et konkret svar på følgende spørgsmål: Kan man kalde pirateri for en slags mafia? er det det samme? hvad er forskellen? hvorfor? Vil sætte stor pris på hvis i ville hjælpe mig med dette. Tak på forhånd -
Jeg har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHar endnu ikke fundet på et AT emne til, min AT- opgave. Det opgaven fra 2009, jeg endnu ikke fundet et emne, og føler virkelig at jeg er i krise, har svært ved at finde en ''sag'' da jeg ikke finde ud af at kombinere det med et andet fag, hvilket er mit problem.. nogen som vil ... -
2 års opgave
Forumindlæghey allesammen... er begyndt med at skrive min 2 års opgave og har indtil videre skrevet en indledning.. nogen der har lyst til at læse den igennem og give lidt respons ? :) -
engelsk stil
ForumindlægHej jeg skal skrive engelsk stil men mangler nogle emner og skrive om...er helt tom for ideer håber nogen kan hjælpe mig -
Engelsk disposition
ForumindlægSkal skrive en disposition om australien og jeg ved ikke hvad emnet kan være. Tænker på kultur.. andre forslag?
