Søgning på: historie eksamen. Resultater: 14161 til 14180 af 46276
  • Gange karakterer ??

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har hort, at man må gange sine karakterer fra studentereksamen hvis man har dem på A niveau? Og hvis man har et bestemt antal A fag?? Er lidt forvirret, da alle har forskellige meninger, men de der har deres studentereksamen må vide det, sa håaber I vil hjaelpe ..) Anne M. :)
  • Selviscenesættelsen 11/9

    Forumindlæg
    Selviscenesættelsen- målet var hjertet af USA, dette har jeg brug for at lave om til en problemstilling... jeg har nemlig valgt at fokusere på selviscenesættelsen og moderne teknologi i terrorangrebet 11.september, dog ved jeg ikke hvordan jeg kan lave dette om til en god problemstilling.
  • Hosekræmmeren !! Hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der kan hjælpe mig med det her spørgsmål, vedr. teksten Hosekræmmeren: Hvornår foregår begivenhederne i Novellen? På forhånd mange tak. :-)
  • Israel palæstina konflikten

    Forumindlæg
    Hej er der en som kan hjælpe mig med dette spørgsmål: Hvad betød det for Israel at staten blev en besættelsemagt? Nogle tekster, eller noget særligt jeg skal komme ind på?
  • Essay

    Forumindlæg
    Hej alle:) Hvordan ville i forklare en person, hvordan man skrev et essay, hvis det var til en person som aldrig havde skrevet et før? Tak på forhånd
  • Versailles traktatens betydning Tyskland?

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en fremlæggelse om versailles traktaten, og jeg vil gerne have lidt om hvilken indflydelse den har haft for Tyskland? Men kan ikke finde noget om det på nettet? HJÆLP. Tak.
  • Fiktionsessay

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på et fiktionsessay og et normalt essay?
  • Forskel på essay og klumme???

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på essay og klumme? gerne grundigt! tak!
  • hvor lang er en underrubrik

    Forumindlæg
    Hvor lang skal en underubrik være, og hvordan kan man lave den spændende?
  • Referat af Den sidste henrettelse

    Forumindlæg
    Hej jeg har læst bogen Den sidste Henrettelse af Jesper Wung-Sung og bogen er bare meget forvirende for mig. Er der nogen af jer der kan skrive hvad der sker i de første 70 sidder af bogen det skal være meget detaljerede og uddybende. MVH Sofie
  • motiv og tema

    Forumindlæg
    hey! jeg sidder og skriver danskopgave og nu blev jeg i tvivl om forskellen mellem motiv og tema. Det er noget med at motivet er en typesituation og temaet..? Ja, hvad er det? Og hvad er forskellen???
  • Terrorisme

    Forumindlæg
    Hej!! Jeg er i gang med at skrive mine projekt opgave om terrorisme, og leder efter hvad politisk terror er? en der kan kommer med en forklarning eller et link hvor der står noget informertion? :)
  • Anden verdenskrig

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Mig og min veninde er igang med at skrive om anden verdenskrig. Vi har svært ved at finde et præcist svar på hvordan anden verdenskrig endte. Håbe i kan hjælpe . Tak på forhånd
  • Ascorbinsyre

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg skal skrive en rapport om Ascorbinsyre (vejledning vedhæftet) Hvad skal jeg have med i teoriafsnittet ? (: Tak! (:
  • Hurtig hjælp :)

    Forumindlæg
    Hvornår blev tyskland og Berlin delt op? og hvem styrede i de forskellige besættelseszoner ? Link ville være okay, men hvis nogen som kan forklar mig det konkret ? :D
  • Kultursammenstød.

    Forumindlæg
    En eller anden der har en genial problemformulering til overskriften kultursammenstød? Med hensyn til indvandring i Danmark.
  • partier

    Forumindlæg
    Er der tilfældig vis nogle da har et link til en side, eller ved 100% hvornår hvilke partier reagerede ??? nu mener jeg sådanne fra omkring 1945 og frem nu... håber virkelig der er nogle da kan og vil hjælpe!
  • Novelle rettelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville hører om der er nogen som har lyst til at gennem læse min novelle, også komme med det sidste rettelse hvis der mangler noget?
  • SSO

    Forumindlæg
    Hejsa alle Sammen...\n\nJeg skal skrive om Israel Palæstina konflikten, ser specielt på seksdages krigen og P.L.O., hvis nogen kendte nogle gode bøger om de to ting, eller bare konflikten generelt må man MEGET gerne skrive det herinde. Evt. noter er også velkommen (bare med kilde)\n\n::2835::
  • AT 1.g

    Forumindlæg
    hej... har skrevet en AT opgave om slaverne i romerriget, og ville spørge om nogen ville se den igennem og måske kommentere den...