Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14161 til 14180 af 23684
-
N.F. Grundtvig - Danmarks Trøst - Hvad betyder denne sætning?
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med en analyse af Danmarks Trøst, men jeg sidder fast i sætningen: "Naar Faa har for meget og Færre for lidt" Hvad betyder det i denne kontekst? Jeg har vedhæftet digtet. -
Suzanne Brøgger, hjælp
ForumindlægHej. Jeg er igang med at analysere Suzanne Brøggers Creme Fraiche, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan miljøet er i den? eller hvad rødstrømpernes aktioner hjalp udover abort. HJÆLP. Irene -
Poetic Justice
ForumindlægHeej (; jeg igang med at skrive en analyse om Poetic Justice tænkte på om nogle ville oplyse ders mail så når jeg færdig så ville nogle kigge/rette på den (: -
pas på pengene
Forumindlæghej.. folkens!!! plzzzz hjælp!!! hvis der er nogen der har skrevet om Dan Turrels sang PAS PÅ PENGENE!!! vil I ikke hjælpe mig?????? med analysen..!!! plzzz.. skal skrive 2 sider om det og har bare ikke noget i hovedet.. og den skal afleveres i morgen!!! -
Dansk opgave 2.g det forsømte forår.
ForumindlægHej alle. Er der ikke en som har et godt bud på en problemformulering til romanen det forsømte forår? den skal indeholde et redegørende, et analyserende og et fortolkende spørgsmål samt et overordnet. På forhånd tak :) håber der er nogle som kan hjælpe. -
København
ForumindlægHej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp. -
Bogen: København
ForumindlægHej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp. -
en kort dansk stil som skal rettes?
Forumindlæghelo hello allezusammen jeg har skrevet en dansk stil. den er på 1½ side. nogen der vil kigge på den? det er bar en analyse og fortolknig af en kort tekst samt genretræk. -
Romatikkens evangelium
ForumindlægEr der nogen som kender teksten "Romantikkens Evangelium" Skrevet af Henrik steffens. Skal analysere og fortolke teksten, men forstår den overhovedet ikke !!! Hjælp mig. :) Det er en rigtig svær sproglig tekst. -
HJÆLP!! engelsk
Forumindlæghej! Jeg skal analysere "A simple Exchange of Niceties" og mangler inspiration til at komme igang. er der nogle der ligger inde med den og eventuelt vil sende den til mig? tak på forhånd (: - det ville være en stor hjælp! -
spørgsmål
Forumindlæghej, nogen der kan fortælle mig hvad disse ord betyder: det er en opg, hvor jeg skal analysere en reklame. Reklamekneb og brugsværdi Ekspertkneb Idolkneb Udbredelseskneb Seksualiseringskneb Visualiseringskneb Humorkneb -
"Vildvinen" af Charlotte Weitze
ForumindlægJeg skal foretage en analyse og en fortolkning af den. Men først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at vide om det er meningen at den skal være delt op i forord, prolog osv. Er den skrevet sådan? :) -
DANSK STIL - nogen der gider kigge den igennem
Forumindlægnogen der gider kigge på en dansk billed analyse stil?? Ved ikke om det er nok jeg har skrevet, og ved ikke om det er en rigtig billedanalyse. Den fylder kun 1.5 side. går i 1.g -
Hvilke metode i dansk ?
ForumindlægHej Studieportalen, jeg skal til at skrive AT. Mit overordnede emne: Hvordan ser vi den nationale identitet igennem naturen. (Jeg skriver i dansk og historie) I analysen har jeg valgt at analyserer: "Der er et yndigt land - Adam Oehlenschläger 1835 og Midsommervisen – Holger Drachmann... -
Hurtig hjælp:(
ForumindlægJeg skal skrive en stil. Men jeg er gået i stå. Der er et punkt som jeg ikke forstå. Hvad menes der med motiver redegørelse af analyse???? Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd:) -
Emilie Grüen af Christian Kampmann??
Forumindlæger der nogen der kan sende mig en analyse af den? skal have noget inspiration til min egen stil, da jeg har meget travlt, da den er til imorgen og har kun skrevet en halv side.. Håber nogen kan hjælpe.. Tak. -
levnet og meeninger
Forumindlægjeg er ved at analysere levnet og meeninger af johannes edwald. men jeg har problemer med at forstå om hun har fundet en anden eller om hun er ved at dø?? og om det er selvmord?? -
miljø beskrivelse - forholdene mellem kønnene?
ForumindlægHej, jeg er i gang med at analysere en tekst. men jeg er i tvivl, er noget som ''forholdene mellem kønnene'' noget man skal skrive om i i miljøkarakteristik-delen? -
Opgave
ForumindlægHej. Jeg har analyseret en dansk opgave. Jeg vil høre om der er nogle der vil læse den igennem og kigge på mine gramatiske fejl, da dansk ikke er en af mine stærke sider. Den er ikke så lang. -
SP-HJÆLP til kongekabale
ForumindlægEn eller anden der har læst romanen Kongekabale af Niels Krause-Kjær, og måske endda beskæftiget sig med en analyse af den? Jeg er gået lidt i stå mht spindoktorens funktion i romanen, og jeg kunne meget godt bruge lidt inspiration ..
