Søgning på: historie eksamen. Resultater: 14181 til 14200 af 46276
-
nogen der er villige?
Forumindlæghej...Er der nogen der er villige til at læse en mystery story??men den ska måske rettes lidt her og der så det kunne være dejligt hvis nogen kunne hjælpe mig med det?? :) -
sos!! skal til om 2 time!!:S
Forumindlæghej, har nogen af jer, læst en tekst der hedder "weg mit der grenze" hvis ja, kan i så ikke give en lille forklaring hvad tekst handler om? jeg er helt blank:s tak med venlig hilsen jian gui -
Jylland
ForumindlægEr der nogle venlige sjæle, der vil hjælpe mig?? Har tre spørgsmål:1. Hvorfor ligger de højeste områder i Danmark på jylland?2. Hvordan blev åerne dannet3. Hvordan blev fjordene dannetPå forhånd tusind tak! Fortsat god dag til jer alle :) -
Billedstil
ForumindlægHej... Er der nogen som ved hvad det vil sige at skrive en billedstil? Knus Artemis -
Oplæsningsstykke til analyse
ForumindlægJeg skal op mundtlig dansk i 10. klasse, og har valgt denne reklame: http://foversta.free.fr/lanc33.jpg Men da det jo er en reklame, skal jeg have fundet et oplæsningsstykke på ca. ½ side. Nogen der kan hjælpe mig? -
Sydafrika - Apartheid osv.
ForumindlægHej :-) Jeg sidder og fumler lidt med en fremlæggelse om Sydafrikas udvikling fra ca. 1930 til i dag. Og jeg ved godt det ikke er ret svært lige at slå det op på google eller noget, men jeg har bare lidt svært ved at forstå det . En af tingene jeg ikke helt forstår er, om det var hollænderne elle... -
I sing of a maiden (digt)
ForumindlægHejsa, jeg har fået dette digt, som jeg skal skrive en analyse om.. Jeg kan ikke rigtig forstå digtet og derfor har jeg ingen anelse om, hvad jeg skal skrive i min analyse.. Nogle der kan hjælpe? I sing of a maiden That is matchless, King of all kings For her son she chose. He came as still Whe... -
Suez Krisen?
ForumindlægNogle der ved hvorfor Suez Krisen startede? -
Røde Kors, indsmaling
ForumindlægIndsamler Røde Kors ikke hvert år d. 7. oktober ? -
Konservatisme - Citat
ForumindlægHej, jeg forstår ikke dette citat nogen der kan hjælpe :) De, som har meget at håbe på og intet at miste, er altid farlige. -
Fysik
ForumindlægHej jeg har det her spørgsmål, jeg har svært ved at forklare om. Hvordan bliver et nitrogen molykyle, til et ammonium ion? -
Fahrtwind
ForumindlægHeej, nogle der har læst Fahrtwind af forfatteren Klaus Möckel i tysk? fordi jeg kan ikke besvare spørgsmålene... Tak på forhånd ;) -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej alle. Jeg har besluttet mig for at skrive studieretningsopgave i biologi/hisorie. Har i nogle gode forslag? Mvh. -
Mat A, Kemi A og Fysik B
ForumindlægHej alle sammen.. Er der nogen, som har et rigtig godt forslag til et emne til studieretningsprojekt? Skal være Mat eller Kemi sammen med enten His, Dansk eller Fysik.. Jeg ved godt jeg har skrevet før, men er fuldstændig blank.. Hvis der er andre indlæg om det samme, må i gerne sende mig linke... -
Magt..
ForumindlægVille lige spoerg om der er nogen som kender til magtforholdene efter Reformationen i Danmark.. ?? Har proevet at lede efter opgaver som besvare det, men uden held. Jeg ved at kongen fik magten, men hvad foerte det til. Og hvad gjorde kongen med magten ?????? -
Essay om arv og miljø
ForumindlægHej jeg skal skrive en essay om social arv og miljø, i forbindelse med " Den grimme ælling" og Ørneflugten. men kan ikke rigtig komme i gang. Nogle der kan hjælpe? -
Fortolkning - hvad er det
ForumindlægHej jeg er ved at lave en analyse og fortolkning af ulven og fårene, men hvad sådan helt nøjagtig består fortolkningen af- hvad skal jeg have med og så videre. det er en fabel - noget vigtig til analysen er også velkomment -
Hvorfor siger alle at Muammar Gaddafi var ond?
ForumindlægHvad gjorde han som var ondt, siden alle siger han var ond? -
Historieopgave. Hjælp
ForumindlægJeg har lige lavet min historieopgave. Men er rimelig usikker på om det hele holder, og om det passer sammen. Er der ikke en som kunne tænke sig at kigge den igennem, og se om det hele fungere? -
Hvad betyder
ForumindlægHvad betyder Mytologisering? Hvordan skal det forstås?
