Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 14221 til 14240 af 132250
-
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har trukket "Kvinders vilkår" og skal finde en novelle, kortfilm, maleri eller lignende, som jeg skal analysere. Er der nogle af jer, der kender nogle gode oplæg. Oplæggene skal selfølgelig vise/omhandle kvinders vilkår. På forhånd tak -
Eksamens opgaver 2006?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad opgavetitlerne der blev brugt til Skriftlig Dansk A på handelsskolen i maj 2006 hedder? :) -
Biologi eksamens 2005
ForumindlægHej. Er der nogen der har besvaret opgaver fra eksamenssættet i biologi -august 2005? -
HTX Eksamen 2006
ForumindlægGoddag! Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Matematik A eksamensættet fra 2006 ? skal ikke bruge besvarelsen, blot selve opgavesættet.. På forhånd tak :) -
"hjælp" old eksamen
Forumindlæghej folkens jeg skal op i old på torsdag, og mangler noget hjælp til det opgivende: 1. Thukydid Krigerbegravelse i Athen incl. gravtalen og pesten 2. Thukydid Athen-Melos Platon Kriton 4. Faidon 5. Den gamle Oligark håber at nogen kan hjælpe pg komme med nogle gode råd... Tak på forhånd -
Matematik MUNDTLIG eksamen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvilke underemner der præcist ligger under deskriptiv statistik, altså fx. sumkurve histogram frekvener osv... -
Eksamen! Kirkekampen i DK i middelalderen
ForumindlægHejsa Har trukket diverse kilder fra Harald Blåtand og frem til jyske lov. Alt dette omhandler kirkens og kongens magtkamp. Er der nogen der har nogle gode ideer til perspektiveringer, problemstillinger eller andet der kan score points? Alle relevante noter, kilder og fx billeder modtages med k... -
Eksamen evt alkohol
ForumindlægHej alle. jeg skal op i fysik/kemi 9. klasse afgansprøve her i morgen, og et af mine opgivelses emner er "Slægten Alkohol" Vi er 2 timer til prøve, hvor vi i 30-40 minutter skal opstille nogle forsøg, med tilhørende forklaringer, eller andre fysiske ting fx i form af tegning på tavlen ... -
Matb eksamen opgave 1.F.
ForumindlægHey. Jeg vil meget gerne have hjælp til den sidste opgave. Det er MatB jeg har på HTX som 2g. http://img508.imageshack.us/img508/3787/ffjz3.jpg Nogle herinde der evt. kan hjælpe Tak på forhånd :) -
Redde fejl til mundtlig eksamen?
ForumindlægHeeej Har lige opdaget at jeg har lavet to meget dumme fejl i min matematikaflevering, som jeg skal til prøve i.. Den ene er hvor jeg skriver at jeg vil finde længden af en parabel, som så er en cirkelbue.. Selve udregningen er skam rigtig nok osv. Og den dummeste... Er kommet til at skrive i... -
Den skriftlige eksamen - MAT A
ForumindlægEr det nødvendigt at memorere de fuldstændige løsningsmodeller til de nævnte differentialligninger, jeg tænker man kan jo bare bruge CAS, men kan man risikere at møde sådan en fætte til prøven uden hjælpemidler? -
FYSIK EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej med jer.. PLEASE HJÆLP.. Er der nogen af jer kloge hoveder, der kan svare mig på, hvad rødforskydning og fart er og, hvordan det dog kan hænge sammen med Hubbles lov? -
Hjælp til mundtlig eksamen i dansk!!
ForumindlægHej med jer. Jeg sidder og kigger pensum igennem, da jeg skal op i mundtlig dansk i morgen, og nu dukkede der nogle begreber op, som er fuldstændig smuttet ud af mit hovedet og ud af mine noter. Kan I hjælpe? Det drejer sig om: Sociolingvistik, sociolekt, dialekt, ungdomssprog, domænetab og newss... -
Eksamen cellens biologi
ForumindlægHej jeg har svært ved at læse mig frem til dette spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe? Hvad er fordelen ved komplekse celletyper i forhold til primitive celletyper? -
Spørgeskema til afsluttende eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg er en studerene på 1 års HTX, og jeg er igang med mit afsluttende projekt på kom/it C. Jeg har on økologi, og har brug for lidt hjælp til besvarelse af et spørgeskema (: Håber virkeligt at der er nogen der lige vil bruge to minutter på at besvare dette (: http://obsurvey.com/S... -
Rettelse af en engelsk essay
ForumindlægHejJeg skal aflevere en engelsk essay og jeg ville høre om nogen ville give en hjælpende hånd til at læse mit essay igennem for grammatiske fejl osv. Det er et essay, hvor jeg inkluderer min egen fortolkning af tingene, som jeg understøtter med citater osv. Så den skal måske bare kigges igennem f... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægEr der ikke nogle herinder, der vil læse min opgave fra dansk skriftlig eksamen igennem og komme med en bedømmelse? I kan se den i mit indlæg, der hedder: Dansk skriftlig eksamen 2013 - Rastløshedens tyranni -
Hjælpemidler - Dansk eksamen
ForumindlægMin lærer har ikke svaret på min mail endnu, så jeg spørger lige her: Må man til den skriftlige eksamen bruge Studienets kompendier, hvis man downloader dem på forhånd? Må man bruge ordnet.dk eller skal man bruge et ordbogsprogram man har downloadet før eksamen? -
Valdfag Samfundsfag B eller erhvervsøkonomi c
ForumindlægHej, Jeg overvejer kraftigt at læse økonomi eller matematik-økonomi på universitetet, efter jeg har afsluttet gymnasiet. Jeg skal nu til at vælge valgfag og er i tvivl om hvad der vil være bedst/ mest relevant, hvis jeg vil læse videre.. Så hvad mener i (som måske kender lidt til uddannelserne) ... -
linær funktion forklaring a og b
ForumindlægHej jeg har vedhæftet billede af opgaven. Jeg skal forklare a og b Er det rigtigt at hver gsmg der går en uge, så vokser den med 1,5 cm og 5 ved jeg ikke hvad betyder det er skæring i y aksen når x er 0 Håber en der kan hjælpe med bedre forklaring forhånd tak
