Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14221 til 14240 af 48931
-
+- tegn
ForumindlægEr der ikke nogen som kan poste et '+-' [plus'minus] tegn? Tak :-)Dumt spøgsmål, men mit '+-' tegn er blevet slettet i word.-Zeta- -
problemformulering
ForumindlægNogen som kan hjælpe... jeg kan ikke finde på noget :( har vedhæftet billede -
hjælp
Forumindlæger der nogen her inde, der bor i Herning? fordi jeg leder efter en, der kan hjælpe mig med lektie. Skal også sige, hvor meget skal have pr. time. -
Hvordan siger man det på tysk?
Forumindlægsmilende i den her sammehæng f.eks "sagde hun smilende" -
Hjælp til opg. vedr. reaktionshastighed
Forumindlæg"En reaktion har reaktionsskemaet 2a + 3B + C --> 2D + F Hastighedsudtrykket, som jo sjældent følger reaktionsskemaets koefficienter, kan udtrykkes ved v = k(T) * ([A]^n) * ([B]^m) * ([D]^p) Ved nogle eksperimenter ændrer man på reaktanternes koncentrationer én ad gangen og holder de to... -
Hjælp-Ødipus fortolker søges
ForumindlægjEG HAR VIRKELIG BRUG FOR EN DECIDERET FORTOLKER. Her menes, at for hver strofe/vers i ødipus, skal forklaes, og fortolkes forstår den ikke... Nogle der evt. har grundige og gode noter????? Gerne maile [email protected]om -
prøve
Forumindlæg-jeg skal lave en køreplan til min fysik prøve, magnetisme, baser, salte, kemiske forbindelse osv. . 'jeg ville spørge om der muligvis er nogen der har en køreplan som kan give mig råd til hvordan jeg selv skal lave min egen ? -
koncentration
Forumindlægnår vi får oplyst at der er en beholder på 2 litter og i den er der 100 g hydrogen, også skal vi beregne konc. af den i beholderen...Man så bare finde hydregens moltal og derefter bruge formlen c= n/V der står så at temp. øges og ved ligevægten er 20 % af den oprindeligt mængde H2 er spaltet...... -
Hjælp
ForumindlægHJÆÆÆLP jeg skal fremlægge om Martin A hansen og hans forfatterskab og sætte det i relation til hans novelle Paradisæblerne. kan simpelthen ikk finde ud af havd ´jeg skal gøre. har disse stik ord Martin A. Hansen (1909-1955) - Arbejde ved landbruget - Skolelærer indtil 1945 - 1930’erne starter ... -
strukturformler for stoffer med molekyleformlen......PÅ BAR BUND
ForumindlægMIG OPGAVE LYDER SÅLEDES: Tegn alle de mulige strukturformler for stoffer med molekyleformlen C4H9I og navngiv de fremkomme stoffer (der er 4 forskellige).......(JEG ER PÅ HEEEELT PÅ BAR BUND!) -
spørgsmål
Forumindlæg1: En person har aflæst sin elmåler hver aften igennem en periode på 14 dage. Det viser sig, at der med tilnærmelse gælder f (x) = 20x + 33760 , hvor f (x) betegner målerens visning (målt i kWh) på dag nr. x i perioden. a) Hvad fortæller denne model om det daglige elforbrug i perioden? Hvilken da... -
Beskrivende eller fortællende sprog??
ForumindlægJeg skal svare på om det er beskrivende eller fortællende sprog der er brugt, men hvad er forskellen?? -
Fysikrapport
ForumindlægHejsa er der ikke en som vil hjælpe mig.. Jeg har en fysikrapport til næste uge mit emne er det syre og det salte det basiske jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde ??? -
Nordkraft
ForumindlægHej. Er der nogen som ligger inde med nogle notater til bogen Nordkraft ? Er i gang med at læse bogen, men synes der er mange ting, som jeg finder lidt underligt i den. -
Haster meget
ForumindlægForkort brøk a^2-2a / 6a-12 Jeg skal vide hvordan man finder frem til svaret igennem ordinere udregninger -
Logistikstyring
ForumindlægHej, Er der nogen herinde, der har styr på logistikstyring og beregninger? -
analyse af novelle
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse der har fået to-cifret karakter? Kunne godt bruge en til hælp i eksamen imorgen som insperation! Mvh -
Matematik skriftlig eksamen (B-niveau gymnasium)
ForumindlægHej! Det står sådan til, at jeg skal op i mat. skriftlig her på onsdag, og jeg er lidt på glatis, mildt sagt. Matematik er ikke mit skrappeste fag, men når jeg sætter mig ind i sagerne, går det faktisk nogenlunde. Jeg har et par spørgsmål omkring nogle emnegrupper, som jeg skal fokusere ekstra... -
En tjeneste
ForumindlægEr der nogen, der lige har tid til at læse min dansstil i gennem? Jeg har fået den rettet, flere gange endda, men jeg vil meget gerne have den læst i gennem af nogen, der har godt styr på dansk-sproget... Tak på forhånd. -
Eksamen
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvad man egentlig skal til en religionseksamen. Er der nogle, der kan ridse kravene op for mig? Jeg er usikker omkring, hvad man skal lægge vægt på og hvad man i det hele taget skal. Kommer man op i kendt eller ukendt tekst?
