Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 14261 til 14280 af 23785
-
Finanskrisen - skal lige bruge lidt hjælp her venner ;)!
ForumindlægJeg skal analysere hvorledes den nuværende finanskrise i USA adskiller sig fra krisen i 1929 (krakket på wall street og depressionen) Nogle der kan hjælpe mig på det punkt sidder sku lidt fast her. -
Hvad menes der?
ForumindlægEr nået til min sidste punkt i min SRP og er enlig ret meget i tvivl om hvad der menes? Vurder til sidst nyfeminismens analyser og målsætninger i forhold til kvindernes ligestilling i dagens Danmark? -
Analysemodel til en engelsk roman.
ForumindlægHej, jeg skriver i SRP på Engelsk A og historie A, og mangler en analyse model til min bog Cal (1983) Er der nogen som har en analysemodel som jeg kan bruge på bogen? -
Forhold mellem tekst og musik.
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver SRP om The Beatles i musik/engelsk og skal analysere forholdet mellem tekst og musik i et par sange. Er der nogen der ved, hvad man her skal kigge på? Tak -
Gittes monolog om naturen
ForumindlægHej people! Er det nogen der kan hjælpe mig med at fortolke og analysere "gittes monolog om naturen"? nogen der har skrevet om den før? på forhånd tak, Hilsen Fuuckthehaters :) -
Jødeforfølgelsen
ForumindlægHej. Jeg har to spændende tekster som jeg skal analyse der drejer sig om børns tanker der blev påvirket af nazisterne. Jeg har flere spørgsmål til dette og vil gerne have en jeg kan diskuter det med.. Er der nogen der har lyst ?? -
Må man vedlægge kopi fra bog som bilag?
ForumindlægHejsa Lige et hurtigt spørgsmål i forbindelse med SRP: Jeg skal i analysedelen analysere nogle taler - må jeg godt tage en kopi af disse taler fra en bog og vedlægge som bilag? På forhånd tak. -
pas på pengene
Forumindlæghej.. folkens!!! plzzzz hjælp!!! hvis der er nogen der har skrevet om Dan Turrels sang PAS PÅ PENGENE!!! vil I ikke hjælpe mig?????? med analysen..!!! plzzz.. skal skrive 2 sider om det og har bare ikke noget i hovedet.. og den skal afleveres i morgen!!! -
Tyrkiet og EU
ForumindlægHej. Jeg skal i min analyse fokusere på Tyrkiets interesse i at blive optaget i EU. Kan I give mig nogle hurtige stik ord til hvad deres interesse kunne være? Jeg er lidt blank.. -
N.F. Grundtvig - Danmarks Trøst - Hvad betyder denne sætning?
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med en analyse af Danmarks Trøst, men jeg sidder fast i sætningen: "Naar Faa har for meget og Færre for lidt" Hvad betyder det i denne kontekst? Jeg har vedhæftet digtet. -
København
ForumindlægHej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp. -
Bogen: København
ForumindlægHej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp. -
en kort dansk stil som skal rettes?
Forumindlæghelo hello allezusammen jeg har skrevet en dansk stil. den er på 1½ side. nogen der vil kigge på den? det er bar en analyse og fortolknig af en kort tekst samt genretræk. -
Romatikkens evangelium
ForumindlægEr der nogen som kender teksten "Romantikkens Evangelium" Skrevet af Henrik steffens. Skal analysere og fortolke teksten, men forstår den overhovedet ikke !!! Hjælp mig. :) Det er en rigtig svær sproglig tekst. -
"Vildvinen" af Charlotte Weitze
ForumindlægJeg skal foretage en analyse og en fortolkning af den. Men først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at vide om det er meningen at den skal være delt op i forord, prolog osv. Er den skrevet sådan? :) -
DANSK STIL - nogen der gider kigge den igennem
Forumindlægnogen der gider kigge på en dansk billed analyse stil?? Ved ikke om det er nok jeg har skrevet, og ved ikke om det er en rigtig billedanalyse. Den fylder kun 1.5 side. går i 1.g -
Ernst hemmingway plagiat ?
ForumindlægHey jeg har skrevet en analyse omkring the killers af ernst hemmingway jeg har skrevet 900 ords analyse, jeg syntes at det var utrolig svært at finde en reel konkludering. Så jeg søgt lidt inspiration på nettet. Nu kunne jeg godt tænkte mig at vide om dette var plagiat den ligner en smule den... -
Emilie Grüen af Christian Kampmann??
Forumindlæger der nogen der kan sende mig en analyse af den? skal have noget inspiration til min egen stil, da jeg har meget travlt, da den er til imorgen og har kun skrevet en halv side.. Håber nogen kan hjælpe.. Tak. -
levnet og meeninger
Forumindlægjeg er ved at analysere levnet og meeninger af johannes edwald. men jeg har problemer med at forstå om hun har fundet en anden eller om hun er ved at dø?? og om det er selvmord?? -
SP-HJÆLP til kongekabale
ForumindlægEn eller anden der har læst romanen Kongekabale af Niels Krause-Kjær, og måske endda beskæftiget sig med en analyse af den? Jeg er gået lidt i stå mht spindoktorens funktion i romanen, og jeg kunne meget godt bruge lidt inspiration ..
